"vanha "neitsyt

mitä ajattelette

Mitäpä miehet ajattelette jos nainen on 30 vuotias ja edelleen seksissä kokematon?

Syystä tai toisesta. Ulkonäkö tavallinen, ei mikään kaunotar, mutta ei riihen takaa revästykään.

Haluaisitteko seksiä hänen kanssaan ja jos ei niin miksette?

11

4158

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä niitä löytyy miestenkin joukosta joilla ei ole kokemusta,haluja ehkä sitäkin enemmän. Aikuisena voinet kai kertoa miehelle että et ole kovin kokenut ja järkevä mies ottaa sen huomioon. Kokemus itsessään on useimmiten joka kerta erilainen koska henkilöt ovat. Ja se tekee sitä kiintoisan. Välillä toki voi tulla ei ehkä niin hyviä kokemuksia mutta ihminen on siltä osin hyvin suunniteltu ettei kaikki jää muistiin. Ulkonäöstä sen verran, jokaisella on omat kriteerit siitä ja houkuttavuus ei minun ymmärrykseni mukaan ole kiinni pelkästään ulkoisista seikoista kiinni. Sex Appelia löytyy milloin mistäkin. Tsemppiä ja nautittavia kokeiluja.

    • Nimetön

      En usko että se vaikuttaa kovinkaan paljon, mies varmasti ihmittelee, mutta ei sen enempää, tai hän saattaisi luulla sinua uskovaiseksi tai jotain.

    • Mieluummin niin

      Haluaisin tottakai. Mieluummin noin päin, kuin niin, että neito olisi jakanut itseään yhdelle jos toiselle.

    • Olli_K

      Ei neitsyys olisi mikään juttu - jos kolahtaa niin kolahtaa.
      Se olisi hyvä kyllä tietää niin osaisi suhtautua asiaan oikein.

      • aloittaja

        viimeksi muutama päivä sitten eräs (mukava) miestyökaverini sanoi minulle että "jokainen mies haluaa sänkyyn kun sinut näkee". oltiin juteltu yleisesti asian tiimoilta. otin asian huumorilla.

        kukaan mies koskaan missään ei ole esim. kysellyt puhelinnumeroani, tai pyytänyt kahville tai mitään muutakaan elettä tehnyt siihen suuntaan, että haluaisi minusta seuraa

        olen iloinen, yleensä ystävällisesti kohtelen ihmisiä ympärilläni, hymyilen paljon, mutta en ole todellakaan ns. hyvännäköinen ainakaan omasta mielestäni.

        miehet ei ylensä edes huomaa minua, eli siis he eivät mielellään katso minuun, ei välttämättä edes tervehdi..


      • Olli_K
        aloittaja kirjoitti:

        viimeksi muutama päivä sitten eräs (mukava) miestyökaverini sanoi minulle että "jokainen mies haluaa sänkyyn kun sinut näkee". oltiin juteltu yleisesti asian tiimoilta. otin asian huumorilla.

        kukaan mies koskaan missään ei ole esim. kysellyt puhelinnumeroani, tai pyytänyt kahville tai mitään muutakaan elettä tehnyt siihen suuntaan, että haluaisi minusta seuraa

        olen iloinen, yleensä ystävällisesti kohtelen ihmisiä ympärilläni, hymyilen paljon, mutta en ole todellakaan ns. hyvännäköinen ainakaan omasta mielestäni.

        miehet ei ylensä edes huomaa minua, eli siis he eivät mielellään katso minuun, ei välttämättä edes tervehdi..

        Se, että kaverisi sanoi noin voi sinänsä olla jo vinkki siitä että häntä ainakin kiinnostaisi.

        Ei miehetkään ihan tuosta vaan rupea vonkaamaan, kyllä siinä naisenkin pitää hiukan antaa vinkkiä - varsinkin jos puhutaan jokapäiväisistä sosiaalisista ympyröistä. Jos minäkin kävisin ihan suoraan ehdottelemaan töissä kaikille naisille joita tekisi mieli, niin aika pian siellä ei kehtaisi naamaansa näyttää.


    • noinpäin

      Tottakai haluaisin jos vaan muut seikat käy yksiin. Parempihan se tietenkin noinpäin on, todella paljon parempi. Ihmettelen kuitenkin jos tohon ei jotain syytä ole?

    • moi--76

      ei siinä ainakaan mitään negatiivistä ole. Luulen, että suurin osa miehistä toivoisi tulevan vaimonsa olevan neitsyt.

    • uros-26-

      Ei mitään väliä ainakaan minulle, koska olen itsekin miespuolinen neitsyt. Sitä on hankala sanoa, haittaisiko se kokenutta miestä. En tiedä.

      Muuten kyllä kuulostaá siltä, että "ongelmasi" on vähän sama kuin minulla. Ulkonäkö ja luonne periaatteessa ihan ok, mutta jokin asia puuttuu, että ei ole koskaan lykästänyt. Sitten kun itse saan selville, mikä se seikka on joka minulta uupuu, niin puutteessa eläminen loppuu.

      Ymmärrän kyllä, että iskeminen kokemattomalle naiselle ei varmasti ole helppoa, mutta väitän silti, että on se piirun verran helpompaa kuin kokemattomalle miehelle. Muista, että loppupeleissä lähes aina on niin, että nainen päättää harrastetaanko seksiä vai ei.

    • pelottaisi

      itse miehenä lähtisi varmaan vehje piiloon jos tietäisi että toista olisi poljettu kuin pyörää, ja varmaan tietäisi kaikki seksin salatkin. silloinhan se osaa odottaa sitä laatua, ja itse näin kokemattomana miettii että miten sitä pitää nyt puristaa tissistä tai pussata että tykkää. ja että lopuksi haukkuu että olipas paskaa seksiä oisin mieluummin katsonut telkkaria.

      eli ei, ei haittaa :)

    • Nimetön

      Oli pakko vastata. Olen samanikäinen ja samassa tilanteessa. Itse olen tullut siihen tulokseen, että ainakin minä olen jotenkin ujo. En kuitenkaan ole hiirulainen ja minulla on hyvä itsetunto. Luulen myös, että ihmiset saavat usein minusta väärän kuvan. Sellaisen, että olisin muka ylpeä ja kylmä. Ehkä nuo ovat suojamuureja, sillä olen myös tajunnut, että ainakin minua tavallaan pelottaa läheisyys jne. enkä edes oikein tiedä miksi.

      Vastasin koska on helpottavaa saada tietää, ettei ole ainoa "vanha" neitsyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3393
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      212
      2817
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2505
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1676
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1286
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe