Sub/Dom/Switch

Valtiatar

Orjapoikani kanssa alettiin pohdiskella n. klo 4:00 aamuyöllä, että kuinkahan monessa subissa tai vastaavasti dommessa on switchiä ja kuinka voimakkaasti se esiintyy. Tässä valtiattaressa näet on kumpaakin puolta n. fifty-fifty, mutta orjapoikani on 100% sub.
Onko yleisempää että voi olla molemmissa rooleissa vai onko tavallisemmin joko-tai ?
Kertokaapa miten asia teillä on...
Tällä asialla ei ole mitään laajempaa tieteellistä merkitystä, mutta voisi myös auttaa näitä tämän palstan yksinäisiä seuranhakijoita näkemään laajemmin mahdollisuutensa.

11

16664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orja100%

Täällä ei ole mitään muuta kuin 100% alistuvaisuutta. Täysin alistuva. Ehdottoman alistuva. Ei muuta vaihtoehtoa kuin 100% Valtiattaren alaisuuteen pääsy.

Tunnen kyllä useammankin, jonka tahto on horjuva. Viimeistä edellinen omistajattareni yllätti vuodenvaihteessa kertomalla, että hän etsii masteria...

Sitten on tietenkin se joukko, joka on S/M -kuvion ja vaniljaseksin välillä huojuvaista. Siihen on vaikea ottaa kantaa. Juuri minusta luopunut Valtiatar on todennäköisesti seuraavassa suhteessaan ihan ilman valtaa.

• sub"tyttö"

Olen aika vahvasti sitä mieltä, että sub/dom/switch jako toimii. Toki persoona voi iän tai muun myötä muuttua ja subista voi tulla dom tai domista sub. Olen huomannut, että selkeästi suurinosa oikeista domeista on vähintään 30 , kun taas puhtaat subit ovat usein nuoria. Toki löytyy poikkeuksia. Iso osa subeista tuntuu olevan synnynnäisiä ja saattavat jopa olla koviakin valtapelureita työelämässään, kun taas osa tuntuu olevan sub koska elämä potkii päähän. Domeilla vähän sama juttu. Osa on synnäisiä, osa hyvin menestyneitä ns. valtapelureita sitten osa on yllättäen myös näitä elämän päähän potkimia, mutta BDSMn kautta hekin pääsevät olemaan hallitsijoita. Switchit taas ovat usein kokemattomia tai muusta syystä eivät ole vielä löytäneet sitä omaa paikkaansa. Ihan oma lukunsa kyllä ovat sitten ne joille kyseessä on pelkkä seksileikki ja nämähän ovat se enemmistö. Itse olen sub, mutta dominointi myös onnistuu, mutta en saa siitä samanlaista henkistä tyydytystä kuin alistumisesta. Seksuaalisesti se kyllä tyydyttää, mutta koska henkistä tyydytystä ei ole, niin se maistuu aika puulle. Samasta syystä esim. heteroseksi ei maistu, siitä kyllä saa seksuaalista, mutta ei sitä henkistä tyydytystä joka on itselle tärkeämpi.

• reta_lena

Minäkään en ole löytänyt seksuaalisessa mielessä itsestäni tippaakaan hallitsemisen halua.Tosin työkentelen sellaisessa ammatissa jossa jonkinlainen hallinta ja kontrolli kuuluvat jokapäiväiseen arkeeni.Ehkä saan toteuttaa hallitsevaa puoltani riittävästi siellä

• että!

Nuorempana olin puhtaasti master-henkinen, köysistä kiinnostunut.
      Hiljalleen olen löytänyt itsestäni molemmat puolet.
      Viihdyn raipan molemmissa päissä.
      Raippa on vain vallankäytön väline. Ei itse tarkoits.
      Köyttäjänä ja köytettynä viihdyn parhaiten.
      Tietenkin kaikki muut paitsi pilkkaaminen on kiihoittavaa.
      Pienellä paikkakunnalla mahdollisuudet ovat vähäiset ja kiinteässäprisuhteessa onomat reunaehtonsa.

• molempia...

Nuorempana olin kova masokisti. olisin halunnut julmaa sadistista Dominaa. Samoin kiihotuin lukiessani natsiajan sadistinaisista.
        Se että voin ymmärtää sadistisen nautinnon, johtuuu siitä että sisälläni on sadisti.
        kuitenkin luonteeni pehmeys tekee minusta masokistin, nautin naisen nautinnosta.

Tosin eihän oikeasti mistään löydä kuin työkseen isolla rahalla haukotellen Dominoijia.

Siksi olen pitkään ajatellut siirtyä Dom- mieheksi, mutta kun kiltti luonteeni varoo sitä, että menee yli, tulee siitä kynnyskysymys. Opittavissa oleva asia tietenkin. Aina enemmän kiinnostaa ajatus.

Olisin kyllä erittäin mielikuvitusrikas Master... :)

voit kirjoittaa minulle [email protected]

Eli tuo kertoo mistä pidän masokistina, myös sidottua naista voi kielellä kiusata hulluuteen asti, ennen kuin antaa uhrinsa "räjähtää".... :)

• MolemminPäin

Minä olen bi- nainen ja sub. En kuitenkaan alistu lainkaan naisille, vain miehille. Tai siis vain yhdelle. Hänelle.

Mutta naisten välisissä jutuissa minä vien ja narttu vikisee :)

• tikkarityty

sellasta se on.. mie kanssa bi ja sub mutta miesten kanssa vain alistun.. päässä on käyny myös dominointi mutta se ei vaan jotenki tunnu oikealta.. en kyllä ole missään elämäni osa alueella dominoivassa asemassa.. mutta ei se elämä kyllä pähänkään potki.. hmmh.. on se vaan kyl nii rankkaa ettei tän ikäistä oteta näissä asioissa vakavasti eikä aitoa, hyvää kouluttajaa mistään tunnu saavan.. huoh..

• Molemminpäin
        tikkarityty kirjoitti:

sellasta se on.. mie kanssa bi ja sub mutta miesten kanssa vain alistun.. päässä on käyny myös dominointi mutta se ei vaan jotenki tunnu oikealta.. en kyllä ole missään elämäni osa alueella dominoivassa asemassa.. mutta ei se elämä kyllä pähänkään potki.. hmmh.. on se vaan kyl nii rankkaa ettei tän ikäistä oteta näissä asioissa vakavasti eikä aitoa, hyvää kouluttajaa mistään tunnu saavan.. huoh..

Kyllä se aito ja hyvä kouluttaja vielä kohdallesi osuu. Jos liian epätoivoisesti etsii , joutuu yleensä vain niiden toisenlaisten käsiin.

Paljon on niitä joille ikä on tärkeä kuin myös ulkonäkö, mutta on myös hyvin paljon niitä joille nuo asiat ovat vain sivuseikkoja.

Muistat vain pitää positiivisen asenteen ja avaran katseen kehissä niin kyllä se siitä. Koskaan kun ei voi tietä, mitä huominen tuo tullessaan.

:)

• vanhempi submies
        tikkarityty kirjoitti:

Nuoret tytöt/pojat ovat halutuimpia subeja. Tosin suurinosa seurasta ei ole vakituista paitsi tytöt kyllä löytävät helpommin vakituista seuraa. Tämä kyllä tarkoittaa, että pitää hyväksyä "vanhat" sedät koska kuitenkin suurinosa dominoivista mieshenkilöistä on jostain syystä vähintään yli 30v. Vanhemman subin onkin jo sitten todella vaikea löytää vakituista seuraa.

• TemptoMan
        tikkarityty kirjoitti:

Niin, vai ei ikäistäsi oteta täydestä....niin se varmaan on,,,
        no, voisin vaikka ollakin kouluttajasi...
        Osaan myös hieroa ja olla sopivan kiihkeän hellä ja toisaalta rajukin....pitäisi kokeilla ensin...

• Valtiatar

Kiitokset kaikille keskusteluun osallistuneille,
      ihan mielenkiintoisia mielipiteitä . Niitä oli mukava lukea. Hyvää jatkoa ja kosketelkaa toisianne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe