Kertokaas kokemuksia suutelu haluttomuudesta!Olen seurustellut 2,5 vuotta ja n1,5 vuotta sitten mieheni lopetti suutelun!Rakastelukin tuntuu kylmälle kun en saa millaistakaan pusua,saati muuta hellyyttä.Olen kysynyt,haiseeko henkeni tms,ei kuulema!onko hän kylmä ihminen,ei rakasta minua ja ei siksi halua helliä pusuilla?kuulostaa varmaan hölmölle,mut ite oon tämmönen hellijä...
Haluan suutelua!
4
1391
Vastaukset
- ...että...
....PUHU HÄNELLE!!!!!
- mambomies31v
Mun mielestä pusuttelu on tärkeää... ja seksissä myös välttämätön...
Ja naiset uskokaa kun sanon että mies kiihottuu aivan älyttömästi kun suudellessa naisen käsi on miehen kalussa kiinni! ;D - Der man
Lienen oikeassa jos oletan:
Mies ei anna mitä haluat, saa sinulta mitä itse haluaa / tarvitsee.
Vaadi siis omasi... eli ole "mies" asian suhteen. Älä anna pelkästään periksi. Tämä kaikki siis tietenkin diplomaattisesti ja kohteliaasti keskustellen. - omitunen höpöttäjä
jotta,paikkoos on kyselty,ja jos ee tajuu ruveta pussailemmaa,on joko löötännä toisen eukon tai sitte on impotenssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111167Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 42898
- 96844
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775