Mikä tulee Sävel radion paikalle? Jokuuhan sihen tulee.....
Sävel radio
8
848
Vastaukset
Tässä linkki http://www.stara.fi/?p=4632
- voi tulla
mitään järkevää...nyyhhhh.
- se.
voi tulla kirjoitti:
mitään järkevää...nyyhhhh.
Sävel sit kovin järkevä?
- järkevä kanava
se. kirjoitti:
Sävel sit kovin järkevä?
Sävelradio oli ainoa kanava, mitä jaksoi kuunnella koko päivän.
- kymijoki
järkevä kanava kirjoitti:
Sävelradio oli ainoa kanava, mitä jaksoi kuunnella koko päivän.
on mulle aivan tuntematon kanava. Siellä vaan mainostetaan että "ensiviikolla alkaa uusi radiokanava".... Tai siis se ilmoitus on tullut jo useamman viikon.
- viikolla
kymijoki kirjoitti:
on mulle aivan tuntematon kanava. Siellä vaan mainostetaan että "ensiviikolla alkaa uusi radiokanava".... Tai siis se ilmoitus on tullut jo useamman viikon.
Vieläkin tunttu pyörivän tiedoite että ensiviikolla... siis sama kuin viime viikolla pyöri.
Helppo lykätä aloitusta kun ei vaihda nauhaa antaa vaan saman ilmoituksen jauhaa. - muuttunut.
viikolla kirjoitti:
Vieläkin tunttu pyörivän tiedoite että ensiviikolla... siis sama kuin viime viikolla pyöri.
Helppo lykätä aloitusta kun ei vaihda nauhaa antaa vaan saman ilmoituksen jauhaa.nyt jo luvataan, että ens to aamuna.
- kekustelua
muuttunut. kirjoitti:
nyt jo luvataan, että ens to aamuna.
Heh. Näköjään lukevat näitä kirjoituksia siellä SWelcomissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205756Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222949Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1582647- 262469
- 821684
- 1461565
- 1341414
- 1351038
- 901022
- 91013