Hei!
Olen ollut flunssassa ja nyt suunpieleeni tänä aamuna on ilmaantunut herpes-rakkuloita.
Eli millä lääkkeellä saa hoitaa herpeksen. Minun on miltei pakko laittaa lääkettä, koska huuliherpes tulee minulle todella rajuna miltei aina eli älytön rakkula ja kaulan imusolmukkeet turpoavat jaa naaman puolikas kipeänä. Luin juuri netistä että vectaviriä ei saa käyttää raskausaikana jota minulla kaapista löytyy.
Onko huuliherpeksestä haittaa raskauden kululle??
raskaus ja huuliherpes
4
2440
Vastaukset
- Tytti
Mulla oli kanssa huuliherppes jokmunen aika sitten. Sinänsä herpeksestä ei ole raskaudelle haittaa, mutta kiusallinen vaivahan se on. Noita huuliherpesvoiteitahan ei tosiaan saa oikeastaan käyttää. Mulle apteekissa suositeltiin niitä uusia näkymättömiä "laastareita" (Compeed), joita telkkarissakin mainostetaan. Mun mielestä ne ei ollu ehkä ihan yhtä tehokkaita kuin voiteet, mutta ajoivat kyllä asiansa ihan hyvin ja nopeuttivat kyllä paranemistakin, mikä on pääasia.
- fsfdfd
Heippa! Minulla on kans tuo herppes välillä kiusana ja käytän siihen aina apteekista saatavaa sinkkivoidetta! Se on erittäin tehokas, muutamassa päivässä jo parantunu! Se kun kuivattaa sen nopiaan pois! Suosittelen kokeilemaan ja sen on ainakin turvallista käyttää =)
- alkuperäiseen
Mullakin on tuota yliopiston apteekin sinkkivoidetta herpix- geeliä. Olen nyt ahkerasti käyttänyt sitä kun muita asikloviiria sisältäviä tuotteita ei saa käyttää. Joo apteekkarikin sanoi että kai tuota voi käyttää kuns iinä ei ole mitään lääkeaineita. Toivottavasti auttaa. Nyt vasta toinen päivä herpes huulessa menossa ja rauhaset leuan alla ovat kipeät. Saapas nähdä että miten minulla herpix vaikuttaa.
- ...
Olen käyttänyt kyseistä herpesvoidetta raskauden aikana ihan luvan kanssa. Terkkari oli tarkistanut lääkäriltä, että saa käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833