Hankalaa

tämä tämmöinen

Olen ihastunut ellen peräti kunnolla rakastunutkin erääseen veskarimieheen. Ongelma on vaan siinä että kuten on jo tällä palstalla hieman ilmennytkin niin eihän siitä ota selvää ollenkaan! Kenties veskareille ominaista luritella kauniita aina sillon tällön mutta seuraavana päivänä kohdella melkeenpä kuin ala-arvoista. Pattitilanne sinänsä, että hänen kanssaan olisi mukava suunnitella tulevaisuuttakin mutta yleensä se ei onnistu koska tämä veskari ei siitä puhu eikä pukahda paljoakaan. Hän kyllä pitää minusta(sen sentään joskus vakuuttavasti ilmaisee) ja minä hänestä - liiaksikin, vaikka hän on välillä epäselkeä ja ärsyttävä niin en missään nimessä haluaisi luopua - mutta käytös on tosiaan hieman häiritsevää. Voisiko veskaria "kouluttaa" mitenkään? Vaatiiko veskari kumppanin käytökseltä jotain (olen ollut oma itseni koko ajan) ja kuuluuko tämä kaikki ajoittainen "junttimaisuus" veskareiden luonteenpiirteisiin? Ikää on meillä kummallakin reilut parikymppiä.

7

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoijaa

      Ihan kuin olisin itse tuon kirjoittanut.... Sama täällä, ei veskarista mitään selvää ota...olen sitäkin yrittänyt jo pari vuotta ja lähtökuopissa ollaan.. ;)

    • J.D.

      Olet lukennut täällä aikaisempia kirjoituksia veskareista ja samaa "ongelma" on noussut esille toistamiseen. Samoin löydyy palaute samankaltaisiin kysymyksiin. Tietyt asiat sun textissa vaan...
      Miten aioit kouluttaa sun veskaria? Uskon että pääset hänestä aika helposti eroon jos sille tielle menet. Epäselväksi myös jäi miksi hän tarvitse koulutusta.
      Ok, oikeasti halusin vaan sanoa että lue uudestaan veskareitten vastauksia kysymyksiin että pääset vähän jyvälle mikä on vm'lle ominaista tai etsi netistä luonnehoroskooppi koska tärkein tässä on nyt ymmärtäminen. Voit ollaa varma että hän tekee tutkimustyötä sun suhteen.

    • käteen

      Elämä on..... tuollaista koko elämänne ajan mikäli yhteen selviydytte. Et voi parantaa häntä terveeksi. Ota mieluummin pitkät.

    • nainen kertoo

      Anna sen veskarin olla just sellanen kun se on. Totuutta rakastavana vesimiehenä se varmaan on paljon lähempänä todellista itseään kuin sinä ikinä. Mieti, miten voit kouluttaa itseäsi tulemaan toimeen vesimiehen kanssa. Ja kannattaa myös miettiä onko rakkaus nyt sitten ihan aitoa, kun olet noin omistushaluinen, että haluat muuttaa tai vähintäänkin manipuloida armastas.

      • välittömästi

        jos joku edes yrittää muuttaa mun luonnetta, varma keino päästä meitsistä eroon. Miks ihminen muuten pitää tuntea niin läpikotaisin, jättäkää nyt jotain jänskää tulevaa silmälläpitäen. Veskari kyllä osaa yllättää, yleensä hyvässä, mutta myös pahassa, jos oikein ärsytetään. Minä olen minä ja te saatte olla omia itsejänne, so what? En ole ikinä puuttunut toisten ihmisten persoonallisuuteen, mutta en myöskään halua, että omaani puututaan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
        t. Veskarinainen


    • todellista!

      Tällä palstalla usein ihmiset miettii miten kouluttaa vesimiestä. Jessus! Kuulisitte miltä tuo kuulostaa veskarin korviin. Kuolemantuomio! Just tuollaset kommentit ja asenteet saa meidät uskomaan, ettei me kuuluta tähän maailmaan. Ja vain koska meidän ei anneta olla omia itsejämme! Tai ei se teistä oikeastaan riipu ollaanko me aitoja vai ei. Ollaan vaikka ette muka antaiskaan olla. Aiheutatte vain meille turhaa kärsimystä yrittämällä tukahduttaa meidän todellista luontoa.
      Ja jotkut vielä väittää rakastavansa vesimiestä ja haluavansa taltuttaa hänet! Nuita asioita ei voi laittaa samaan lauseeseen! Jos oikeasti rakastatte, ettekä tule vesimiehen kanssa toimeen, niin jättäkää rauhaan mieluummin kun yritätte saada talutushihnaan.

    • kaksos-keiju

      onhan tuossa paljon totta. Silloin, kun vesimies on hankalimmillaan - eli joku asia vaivaa, tunnistan myös omassa, rakkaassa vesimiehessäni noita piirteitä. Lähinnä se, että tunteista on niin kovin vaikea puhua, ja aivan alussa hän sanoikin minulle, että hän ei sitten ole mikään lepertelijä. Mutta olin jo silloin aivan rakastunut, ja itse olen kovin romanttinen, vieläkin. 7 v. myöhemmin rakastan häntä silti kovasti.
      Vaikeaa on, mutta tunne on liian vahva loppuakseen.. Tsemppiä kaikille. Itseäänkin voi yrittää vähän kasvattaa ja muuttaa, jos haluaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2090
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1783
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      95
      1283
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe