Koodaukseen apua

avuton

Nyt tarvis apua koodaukseen, ku olis sellai projekti alla et pitäs tehä joku perus koodaus visual basicilla. Olisko kellään mitään avun antavaa tietoa et miten sais helposti tehtyy sellasen perus jutun?

22

2099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uishfduifhhui

      sulta tais jäädä sanomatta se pääasia, eli minkälaisen 'perusjutun' haluat tehdä

      • avuton

        niin että sais tehtyy jonkinlaisen koodaus jutun...


      • uifahfuihui
        avuton kirjoitti:

        niin että sais tehtyy jonkinlaisen koodaus jutun...

        mitähän luulit että visual basicilla tehdään jos ei koodata? tuo nyt ei edelleenkän selventänyt yhtään missä haluat apua


      • avuton
        uifahfuihui kirjoitti:

        mitähän luulit että visual basicilla tehdään jos ei koodata? tuo nyt ei edelleenkän selventänyt yhtään missä haluat apua

        Siis tarvisin apua siin et saisin jonkun yksin kertasen esimerkin ittelleni et osaisin tehä jonkin asteen koodaus hommelin, ku mun pitäs tehä koulu työnä sellai.


      • nyt, tämä kuulostaa
        avuton kirjoitti:

        Siis tarvisin apua siin et saisin jonkun yksin kertasen esimerkin ittelleni et osaisin tehä jonkin asteen koodaus hommelin, ku mun pitäs tehä koulu työnä sellai.

        siltä että mene vaan nöyränä tunnustamaan opettajalle että ei tule mitään, ei minusta tule
        koodaria tekemälläkään.


      • voe
        nyt, tämä kuulostaa kirjoitti:

        siltä että mene vaan nöyränä tunnustamaan opettajalle että ei tule mitään, ei minusta tule
        koodaria tekemälläkään.

        enhän mä tarvis ku pienen avun et saisin alkuun ton työn


    • että työntää sen

      vb:n takapuoleensa minne se kuuluukin, jos tarkoitus on opettaa ohjelmoinnin alkeita (niinku viestistäsi voisi päätellä) niin saattaisi olla aika muuttaa opetussuunnitelmaa... onko teidän koulussa latinakin pakollinen?

    • hosuliaa

      Auttakaa ny joku et pääsee alkuun tossa paskassa.

      • hoseaa

        löytyyks noihin osotteisiin excel pohjaan mitään ohjeita koodaukseen


      • hoseaa

        niin löytyyks tuol osoitteista excel pohjaan mitään ohjeita...


      • tässä tietoa
        hoseaa kirjoitti:

        niin löytyyks tuol osoitteista excel pohjaan mitään ohjeita...

        http://www.google.fi/search?q=vba esimerkkejä&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a tuolla excelissä olevaan vba editoriin ohjeita...ja esimerkkejä..


    • kood2

      Mä voin tehdä jonkun perusjutun. Vaikka että koodi laskee yhteen näytön kahden kentän arvon. Paljonko maksat?

      • hosetus

        jos teet kunnon jutun niin sitte...


      • kood2
        hosetus kirjoitti:

        jos teet kunnon jutun niin sitte...

        Voin tehdä näytön, jossa on kolme tekstikenttää ja yksi painike. Kun painat painiketta, kahden tekstikentän arvot lasketaan yhteen ja tulos näytetään kolmannessa. Tietenkin näytetään virhe-ilmoitus, jos yhteenlasku ei onnistu. Dokumentointia en ala tekemään, mutta koodiin laitan kommentteja. Käytän vaikka sitä ilmaiseksi ladattavaa Visual Basic 2005 Express Edition-ohjelmaa. Paljonko olet valmis maksamaan?


    • Multimeedio

      semmoisen visuaalipeisikin perusjutun teko, vaikka ikinä ei olisi millään ohjelmoinut: sun tarttee vaan käynnistää wordi ja sanoa sille wizardille, että sä tartteisit nyt vähän visualpeisikkiä ja se on heti siinä ja on kaveris aateekooälliköillä lyötyjä. Tän helpommin et varmana pysty visualpeisikkiä saamaan.

      • Anonyymi

        Oletko juonut kusta?


    • jk...

      Tästä minäkin lähdin liikenteeseen.

      sub main()

      msgbox "hello world!!!"

      end sub

      mainio ja hyvä ohjelma... ei tarvitse kiittää

    • Anonyymi

      Emt

    • Anonyymi

      Miten voin koodata napin?

      • Anonyymi

        Sinusta ei ole ikinään minkään koodaajaksi.


      • Anonyymi

        Nappi = Rectangle(100, 100, 50, 25)

        when Nappi.click = function () begin
        Message('Kernele, juuri likkasit mua!')
        end
        '
        End


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe