pakko kysyä..

tyttönen:

hmm olen suudellut elämässäni kahta miestä ja nekin kestivät pitkään. sitä ennen oli ollut vain sellanen pieni suukko lapsena :D nyt baarissa oltuani vietin aikaa kauan yhden pojan kanssa ja ihan asiallisesti oltiin ja suutelu tuli ihan luonnostaan. ilmeisesti humalan vuoksi =) siinä hetken suudeltuamme mies sanoi "en voi sille mitään, että tämä menee näin, mutta olet niin hyvä suutelija" olin vähän, että mitä o.O meinaa en ole juurikaan siis suudellut. hyvin se sujui minunkin mielestäni ja hänkin oli hyvä. oli kyllä melko humalassa, mutta ei nyt kamalan.. joten kuuleeko miehiltä totuuden humalassakin? =)

5

1709

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lambo<->

kyllä. Miehelle tulee tietynlainen rohkeus kännissä joten uskon jos hän on sinua kehunut sinä myös olet sillon hyvä

• - - -

no miehet nyt sanovat aina milloin mitäkin saadakseen naisen ns. anteliaalle tuulelle. mutta eihän sitä tarkoita ettetkö olisi hyvä suutelija. hyvän suudelman antaminen ei nyt kuitenkaan mitään ydinfysiikkaa ole. Itse olen suudellut ehkä kymmenen naisen kanssa ja ainoastaan yksi huono suutelija on jäänyt mieleen.

• tyttönen: ap.

juu tiedän sen, että puhuvat lähes mitä vain saadakseen, mutta juu. ihan vain nyt suutelusta kysyin, mutta ehkä tuo humalassa olo pätee muihinkin juttuihin, että uskaltaa sanoa..

• vesa

suuteluissa on paljon eroja ole tyytyväinen kehuista kaikki ei vaan osaa tai ei tohdi uskaltaa.hyvä suudelma on taivaallista.

• suuteleija

olen miehenä sitä mieltä, että suusuudelman jälkeen haluan suudella myös niitä toisia huulia sieltä alhaalta - ja vieläpä omalla penikselläni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      289
      8284
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      194
      4497
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2737
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      190
      2563
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      105
      2153
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1696
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1658
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      19
      1541
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      343
      1303
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      168
      1298
    Aihe