ovat tällä hetkellä syöksykierteessä. Ikävä kyllä.
HeKi ja SaPKo
5
311
Vastaukset
Onneksi molemmat sentään pysyvät Mestiksessä. Hienoa KYLLÄ!
- HeKi-fani
parasta.
HeKi-fani kirjoitti:
parasta.
HeKi pelaa ihan hyvää kiekkoa ja niin pelaa SaPKokin. Vaika molemmat joutuisi karsintoihin ei siellä ole sakkia joka HeKin tai SaPKon kaataa.
Itse en usko että kumpikaan joutuu karsintoihin, KOO-VEE ja FPS sinne menee.- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
SavoRULES kirjoitti:
HeKi pelaa ihan hyvää kiekkoa ja niin pelaa SaPKokin. Vaika molemmat joutuisi karsintoihin ei siellä ole sakkia joka HeKin tai SaPKon kaataa.
Itse en usko että kumpikaan joutuu karsintoihin, KOO-VEE ja FPS sinne menee.Kaiken maailman ihmeellisiä muka jääkiekkojoukkueita sitä onkin. Niinkuin esimerkiksi tuo Sapkokin. Sen kyseessä ollen ei voi puhua jääkiekosta edes sivulauseessa, niin huonoa ja mitätöntä on sen rupusakin peli.
Toisaalta sehän on aivan luonnollista, koska ei Savonlinnan kaltaisesta surkeasta ja takapajuisesta tuppukylästä voi tulla oikeita lätkäjoukkueita.
- _heinola18150_
Kyllä pojat kamalassa syöksykierteessä mutta sormet ristiin ja Heki ylös suosta.On ollu kyllä kamalaa katsottavaa mutta kai se siitä paranee.Missä peli vire???????
Kaikki fanit (melkein kaikki)on turhautuneita mutta teitä ei jätetä!Pojat,peli kuntoon ja Heinola mestiksen sankariksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454