Ärsyttääkö teitä jos

nainen maksattaa?

Kyllä mulla ainakin ottaa päänupista aivan tajuttoman paljon, jos nainen tulee treffeille ja olettaa miehen maksavan kaiken. Vittu. Olkoot sitten ämmät ilman palkankorotusta jos miehen pitää aina ja kaikkialla maksaa ihan kaikki, siis ihan kaikki.

25

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Padamppa

Eihän sun ole pakko maksaa mitään. Nosta kytkintä ja lopeta treffit lyhyeen, johan toi kertoo siitä että kyseinen naiseläjä etsii itselleen ylläpitäjää.

Eikä nyt taas kerran yleistetä, itse en koskaan anna miehen tarjota mitään alkuaikojen treffeillä, myöhemmmin toki välillä toinen maksaa, välillä toinen.

• Mä taas oon ollu seittemäs vuodes kerran ulkona naisen kans ja sekin oli sillä ehdolla että nainen maksoi =D

Ja ihan kivaa oli =P

• hector

kyllä siitä p***sta voi maksaa maksulliselle sitten saman tien. Ei varmaan muuta haluta niiltä treffeiltä?

• pyytää

treffeille. Tarjoot kummiski juoppokavereilles ravintolassa avokätisesti kierroksia vaatimatta vasta tarjouksia. Naisen siipeily on aina pahempaa kuin kaverin joka juo sun viinat, polttaa röökit ja parhaimmassa tapauksessa nussii sun naisetki?

• umbba bumbba

Naisen kanssa saattaa joutua viettämään koko loppuelämänsä, mutta sitä juoppokaveria ei nähdä kuin silloin tällöin, ja tarjoaahan se juoppokaverikin vastaavasti vuorollaan, toisinkuin nainen. Jos ei tarjoa, voi sitten lopettaa tarjoilun hänellekin... naisellehan ei.

• juoppoja
        umbba bumbba kirjoitti:

Naisen kanssa saattaa joutua viettämään koko loppuelämänsä, mutta sitä juoppokaveria ei nähdä kuin silloin tällöin, ja tarjoaahan se juoppokaverikin vastaavasti vuorollaan, toisinkuin nainen. Jos ei tarjoa, voi sitten lopettaa tarjoilun hänellekin... naisellehan ei.

(nehän on tunnetusti laumaeläimiä) tulee kuin yksi nainen jolle tarjoo jonku hikisen roiskeläpän ja senki pitkin hampain. Harva nainen (luulisin) juo kuin pesusieni ja pakkoko on viedä minnekään kalliiseen paikkaan jos sydäntä kääntää tarjoilijan tuodessa laskua. Kukin varojensa mukaan.

• Jäsen nro 0004.
        juoppoja kirjoitti:

(nehän on tunnetusti laumaeläimiä) tulee kuin yksi nainen jolle tarjoo jonku hikisen roiskeläpän ja senki pitkin hampain. Harva nainen (luulisin) juo kuin pesusieni ja pakkoko on viedä minnekään kalliiseen paikkaan jos sydäntä kääntää tarjoilijan tuodessa laskua. Kukin varojensa mukaan.

Juoppolauman liittymisehtona on se, että kukin tarjoaa vuorollaan. Ei se niin mene, että yksi ja sama tarjoaa aina kaikille.

• noin

Ihan sama pyytääkö ravintolaan, vai pyytääkö toista kotiinsa syömään. Eihän kukaan ojenna laskua käteen siitäkään jos on tarjonnut ruoat kotona.

• vitsityksen

jos tämä nainen tulee niille treffeille etkä ole häntä pyytänyt ja silti maksattaa. Jos kertoisit että nää ei oo TREFFIT et hengataan vaan samassa pöydässä kun ei muutakaa oo...

• Hossi-68

Ärsytä kyllä yhtään.

Muutenkin jos jonkun kanssa treffeille lähden niin maksupuoli tulee kyllä automaattisesti minulle. En tiedä mut mielestäni miehen kuuluukin tää puoli hoitaa jo ihan kohteliaisuus syistä.
      Itse tunnen oloni ainakin kiusaantuneeksi jos nainen alkaa itse kustantaan minun järkkäämiä treffejä.

• madass

Entäs sitten ne miehet, joilla on suuret menot tai muuten vähemmän ylimääräistä rahaa käytettävissään. Heidän ei "luonnollisesti" tulisi treffeillä käydäkään?

• Ei kai
        madass kirjoitti:

Entäs sitten ne miehet, joilla on suuret menot tai muuten vähemmän ylimääräistä rahaa käytettävissään. Heidän ei "luonnollisesti" tulisi treffeillä käydäkään?

maailmanympärys matkasta edes ollut kyse? Termarista tarjottu vanha kahvikin homeisen pullakäntyn seurana tarjottuna Unton keittiössä voi olla treffit.

• Hossi-68
        madass kirjoitti:

Menköön varojensa mukaan ja järjestäköön sellaiset treffit mihin on varaa. Ei joku leffa ja kuppi kuumaa sufeeta konkurssia tee.

Vaikka minä mielelläni treffikustannukset itse hoidan ni ei se kuitenkaan tarkoita mitään illallisia pitkän kaavan mukaan ja loputonta juomien tarjoilua. Järjestän kyllä tärskyt sen hetkisen rahatilanteen mukaan.

• ärsyttää ärsyttää

huolet!voi hitsi.

• Kohteliasta

Jos pyydät naisen treffeille niin maksat myös.
      Kyllä se tekee sinusta herrasmiehen.
      Ainakin tarjoudut maksamaan.
      Myöhemmin pistetään puoliksi tai paremmin tienaava tarjoaa ihan omasta halustaan.
      Taitaa usein olla niin että nainen kerkiää pyytämään treffeille ensin ja myös itse
      maksaa omat kulunsa ja ehkä tarjoutuu maksamaan
      sinunkin kulut mutta luonnollisesti kieltäydyt
      tästä kohteliaasti.

• Inxj

...pyydäkään "treffeille" vaan ihan muuten vaan hengaamaan yhdessä. :-) Oikeesti, minä ainakin lopetan yhteydenpidon siihen paikkaan jos nainen ei maksa omaa osuuttaan, se kertoo hänestä jo aivan tarpeeksi.

• yksinkertaista
        Inxj kirjoitti:

...pyydäkään "treffeille" vaan ihan muuten vaan hengaamaan yhdessä. :-) Oikeesti, minä ainakin lopetan yhteydenpidon siihen paikkaan jos nainen ei maksa omaa osuuttaan, se kertoo hänestä jo aivan tarpeeksi.

Jos odotat sitä että saat olla mies ja nainen on nainen niin ei toimi tuollainen ajattelu.
        On asioita jotka kattavat kuitenkin toinen toisensa.
        Minä teen tämän ja sinä vaikka tämän toimii.
        Ei tarvitse olla sama asia ja parempi oiskin niin.
        Molempia tarvitaan mutta jotkut jutut kuuluu miehille ja toiset naisille.
        Ollaan oikeasti ihan erilaisia.

• tarjoutuu, mutta

aina olen omat ruokani ja juomani maksanut. en myöskään baareissa anna miesten tarjota muuta kuin korkeintaan vettä. usein vaan eivät usko, kun sanon ettei tarvitse ostaa, vaan sanovat vaan, että "voin mä jotain muutakin tuoda". en ole kenenkään elätti.

• Siihen on jo tottunut. Yritykseksi jää maksattaminen ...ja kaikki muukin.

Tarjoan jos tarjoan, mutta vain oma-aloitteisesti.

• ON SE NIIN VÄÄRIN

Niin mikä se pakottaa naista ravinteliin syömään viemään!Jos haluat et maksu puokkiin niin kerro se,luuseri!! Tai onhan mahdollisuus että valmistat itse ruuan,kotikokkina!! Ai ei kauha pysy kämmenes,no voi voi.Vitja näitä marmattajia ja sitten kuitenkin pitäs fiksusti päästä jotenkin naisen suosioon!!!Mikäköhän siinä sitten ihmetyttää jos sitä naisystävää ei sit millään löydy....Joillekkin MIEHILLE naisen vieminen ulos syömään ,miehen pyynöstä ja miehen kustantamana on joillekkin MIEHILLE AIVAN ENSIARVOISEN TÄRKEÄÄ!!

• -k32v-

se ärsyttää, kun kaikesta pitää tehdä niin jumalattoman vaikeeta.

• hdskhs

... mutta enpä koskaan maksa naisen osuutta, vaikka kuinka odottaisi ja siitä tuohtuisi. Jos ollaan jo tuttuja ennestään ja tietää naisenkin joskus tarjoavan takaisin niin sitten asia on eri. Missään tapauksessa en koskaan tarjoa naiselle, josta olen kiinnostunut. Ei kiinnosta naiset, jotka haluaa elää "maksullisina" miehen kanssa. :)

• josefina.

itse jouduin aina maksamaan edelliselle poikaystävälleni kaiken. Siis aivan kaiken! Hän vaati minua jopa maksamaan autoonsa bensat ynnä muut kulut,vaikka auto oli kokonaan hänen. Hän vaati minua ostamaan jopa ruokaa hänen asunnolleen sekä maksamaan hänet aina sisään,jos lähdimme ulos.Aina ruikutti kuinka hänellä ei ollut rahaa,ja olisin huono tyttöystävä jos en osallistu hänen menoihinsa,minä sitten vähistä rahoistani autoin minkä milloinkin saatoin,ja jouduin elämään todella niukasti itse.Ostin hänelle jopa vaatteita,kun hänellä ei itse ollut varaa.Hän ei koskaa tarjonnut minulle mitään,eikä koskaan ostanut minulle mitään,vastapainoksi.Sitten,kun tätä oli kestänyt jo useampi vuosi,ja olin alkanut huomauttaa asiasta,siitä tuli riitaa,sillä hän ei kuulemma voinut suunnitella tulevaisuutta naisen kanssa,joka ei ole valmis osallistumaan hänen menoihinsa.Sanoo "mies" jolle olen maksanut kaiken.ONNEKSI emme ole nykyään enää yhdessä, emme eronneet tämän asian takia, mies oli muutenkin aivan täydellinen luuseri!

Anteeksi tämä pieni tarina,teki mieli hieman purkautua ;) mutta palatakseni alkuperäiseen aiheeseen,niin minusta treffeillä kumpikin maksaa omansa,tai kulut vähintääkin puoliksi.Samoin myös elämässä muutenkin.Mutta tyhmä olin,kun noinkin kauan katselin tuollaista epäkypsää äidin pikku poikaa,joka tarvitsi tyttöystävän elättämään itseään.Älkää hyvät naiset sortuko samaan,pitäkää puolenne ja rahanne.

• vato retro

Jos olet todellakin aina ja kaikkialla joutunut tarjoamaan, niin kyse on ollut luultavasti melko nuorista tytöistä, joilla tienestejä ei ole.

Yli 25-v suomalaiset naiset tarjoaa ihan mielellään miehellekin, jos ovat rahoissaan. Eli kyllä se siitä ajan kanssa.

• Taasnäitä

Tässä neuvo joka tehoaa. Viet naisen syömään ja juomaan ja maksat kaiken. Illan jälkeen kinuat naisen luo yökylään. Nainen ei suostu. Sen jälkeen aloitat raskaan sarjan vittuilun ja syytät naista hyväksikäytöstä ja ties mistä ja että naisen olisi pitänyt tietää kun ottaa illalliskutsun vastaan, että siitä seuraa jatkot. Siis sanalla sanoen haukut naisen tyhmäksi ja ymmärtämättömäksi ja muutenkin pataluhaksi. Sitten sanot ettei tarvitse moikata kun tavataan ja lähdet omille teillesi.

Sinulle tulee ihan hyvä olo kun olet kerrankin päässyt sanomaan mitä ajattelet, ja aiheesta. Naiselle sen sijaan tulee todella paha olo. Kaikki se hyvä mieli mikä illan aikana on kehittynyt on kuin poispyyhkäisty eikä nainen enää koskaan ota samanlaista illalliskutsua vastaan, ellei siis ole valmis menemään myös sänkyyn.

Näin ne naiset oppii.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      541
      2055
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      385
      1662
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1476
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1388
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1057
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1052
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1046
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      818
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      813
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      804
    Aihe