ehdottelijalla ei ole taaskaan päässään muuta kuin omat pelkonsa ja luulonsa.
Vanhavaakuna se vasta töppö on, siis tylsän näköinen.
Tälläiset vaakuna uudistukset ovat yllättävän kalliita, miksi mokomaan pitäisi rahaa uhrata, hoidettaisiin edes kaupunkilaisten hampaat kuntoon, edelleen puolenvuoden jono ensitarkastukseen!
tampere-vaakuna
2
309
Vastaukset
- mieltä!
Kyllä oikein nauratti lukea noita alemman ketjun viestejä... Enpä ole ikinä yhdistänyt Tampereen vaakunaa Neuvostoliittoon ja näin varmasti on monilla itseni ikäisillä (70-luvulla syntynyt) ja nuoremmilla.
Sitä paitsi, eikö työläisyys ole iso osa Tampereen historiaa ja nykyisen kasvun perusta, miksei se saisi näkyä vaakunassa? Olen aina ollut ylpeä siitä, että Tampereella on värikäs ja mieleenpainuva vaakuna, eikä mitään pliisuilua, kuten monilla ympäristökunnilla! Muistan kun kouluaikana kangasalalaiset kaverit oli kateellisia meille Tampereen hienosta vaakunasta. - Ben_Zyskowits
Ja miksi edes pohtia vaakuna uudistusta(?).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713