Heippa! Ehtisikö joku neuvoa miten "kierrän" sivulle määrittelemäni linkkityylin? Olen tehnyt sivut Dreamweaverilla "design"-puolella (koodista en ymmärrä kauheasti, jotain kuitenkin). Kyseessä siis tilanne jossa nav.palkin linkit tummalla pohjalla valkoisena ja toimivat, mutta vaaleassa tekstiosassa (joka oma layerinsä) ne eivät tietenkään näy. Olen määritellyt linkkien värin Css:llä /alink valkoiseksi. Kysymykseni siis on miten saan tekstissä olevat linkit vuorastaan tummiksi?? Kiitos jos ehdit ja jaksat vastata:)
Linkit eri värisiksi / CSS
Apuasi arvostava
3
347
Vastaukset
- Höpö.
Kannattaa identifioida eri paikat. Esimerkiksi navigaation rajaavalle elementille laitat id-tunnustukseksi nav.
- Apuasi arvostava
Kiitos kovasti vastauksesta, todella ystävällistä! Pelastit homman. Hauskaa tätä vuotta!
T.Asiaa udellut - Höpö.
Apuasi arvostava kirjoitti:
Kiitos kovasti vastauksesta, todella ystävällistä! Pelastit homman. Hauskaa tätä vuotta!
T.Asiaa udellutNiin kirjoitin aikaisemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259