Hetero ei käytä haastattelussa sanaa, "ärripurri".
Kuten Tuisku eilen Idolsissa.
Selkeä homo
13
1454
Vastaukset
- vähitellen
alkaa kyllästyttämään tuo teidän ns "tosiheteroiden" pakkomielteenomainen kiinnostus Antti Tuiskua kohtaan, eiköhän tässäkin ole taustalla taas näitä alitajunnan salaisia seksuaali-identiteettiongelmia ja itsensä kieltämistä...
- taivaansini1
arvostelemaan meitä homoja.
- -niks
No mitä sitä edestakasin hokee!
- buhahhhahha
"Ärripurri", mitään noin typerään ei ole ikinä kuullut. Varmaan Anttia itseäänkin hävetti heti sen jälkeen kun oli mennyt tuollaisen neitimäysyyden laukomaan.
- liikuttaa?
Mielestäni asia kuuluu sinulle yhtä vähän kuin vaikkapa jonkun kuninkaallisen sänkyhommat, tai kenenkään muunkaan. No, ehkä jos itselläsi on on jotain menossa, se ehkä kuuluu sinulle, siis jos osaat olla ihminen.
- taivaansini1
Olen nääs ihastunut Anttiin.
- joita hetero
ei saa laskea suustaan tai muuten hänet leimataan homoksi?
- kielitieteilijä
ärripurri kuitenkin listalla ykkösenä.
- täytyy kuiteski
kielitieteilijä kirjoitti:
ärripurri kuitenkin listalla ykkösenä.
luetella että osaan sitten varoa käyttämästä niitä.
- siis OIKEESTI,
täytyy kuiteski kirjoitti:
luetella että osaan sitten varoa käyttämästä niitä.
etkö tiedä?
- Totuudentorvesta
siis OIKEESTI, kirjoitti:
etkö tiedä?
Myös Conan O'Brien vittuilee
homoille, koska se nyt sattuu olemaan
vaan niin hauskaa. Oli kaapissa tai
ei. Ainakin uimahallissa kulliani tuijottavat
ja suihkussa viereen hiissautuvat eskot
vituttaa aika rankasti.
Hetero ei käytä sanoja
TOP10 (täyttäkää lista)
1. Ärripurri
- Undo
Mistä tämä Antin homouden jankuttaminen oikein kumpuaa? Miksi tämä asia on olevinaan niin mielenkiintoinen?
Ovatko pikkupojat todella mustasukkaisia siitä, kun pikkutytöt fanittavat Anttia? Onko se heiltä jotenkin pois? Miksi tyttöjen fanitus ärsyttää?
Vai onko täällä nuoria poikia, jotka ovat itse ihastuneita Anttiin ja haluaisivat tyttöjen lopettavan fanittamisen (ikään kuin niin koskaan kävisi)?
Joten miten on, jankuttajat?
Jankutus sen kun jatkuu vaan. Antti voi olla mitä tahansa, näyttää miltä tahansa, uskoa mihin tahansa, rakastaa ketä tahansa, mutta loppupeleissä musiikki on se, mikä kertoo millainen artisti Antti on.- taivaansini1
Sitäkin kiimaisempi poika tosin.
Minua hiukan ärsyttää pikkutyttöjen homovastaisuus ja se, että he haluavat omia itselleen kaikki kauniit pojat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019