Anaalitappi?

Joakim_

Hey!
Mitä varten anaalitappia käytetään? Siis mikä sen perimmäinen tarkoitus on?

6

7290

    Vastaukset

    • ....:...

      Tietysti lisätä nautintoa (kellä lisää ja kellä ei on taas asia erikseen :D). Tappi työnnetään perseeseen ja joillekkin miehille se voi aiheuttaa voimakkaamman orgasmin kun vaikka itsetyydyttää ja tietysti myös naisille :) Ajatus tapista perseessä voi olla ällö ,mutta tunne mahtava :) Tapin voi pestä käytön jälkeen tai käsitellä seksileulille tarkoitetulla aineella tai nuolla jos niikseen tulee ;)

      Tässä ohimennen sanon että kakka ja pissa ei ole myrkyllistä ,jos ei kaikkea paskaa syö ja kusta juo :D Ajatus voi oksettaa, mutta esim. anus tappiin tai peppupanon jälkeiseen penikseen ei sitä paskaa jää kiinni :D Eli nuolla voi ;):P

    • Anonyymi

      Itse olen nainen.

      • Anonyymi

        Voisin vähän kouluttaa.


    • Anonyymi

      Mahtava tunne, kun on tappi perseessä ja kävelee kaupungilla tai käy kaupassa. On myös mukava seisoa naisten tapaan jalat ristissä tapin ansiosta. kokeilkaa.

    • Anonyymi

      Vuosia sitten miesten välinen seksi alkoi kiinnostaa.
      Hankin teko-kyrpän ja anus-tapin ja aloin harjoitella suihin ottamista ja pantavana olemista. aamu-, päivä- ja ilta-harjoitukset: imin kyrpää anustappi perseessäni.
      kyrpä totutti minut imemiseen ja anustapilla totutin pano-reikääni nussittavaksi.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe