Hey!
Mitä varten anaalitappia käytetään? Siis mikä sen perimmäinen tarkoitus on?
Anaalitappi?
6
9062
Vastaukset
- ....:...
Tietysti lisätä nautintoa (kellä lisää ja kellä ei on taas asia erikseen :D). Tappi työnnetään perseeseen ja joillekkin miehille se voi aiheuttaa voimakkaamman orgasmin kun vaikka itsetyydyttää ja tietysti myös naisille :) Ajatus tapista perseessä voi olla ällö ,mutta tunne mahtava :) Tapin voi pestä käytön jälkeen tai käsitellä seksileulille tarkoitetulla aineella tai nuolla jos niikseen tulee ;)
Tässä ohimennen sanon että kakka ja pissa ei ole myrkyllistä ,jos ei kaikkea paskaa syö ja kusta juo :D Ajatus voi oksettaa, mutta esim. anus tappiin tai peppupanon jälkeiseen penikseen ei sitä paskaa jää kiinni :D Eli nuolla voi ;):P - Anonyymi
Itse olen nainen.
- Anonyymi
Voisin vähän kouluttaa.
- Anonyymi
Mahtava tunne, kun on tappi perseessä ja kävelee kaupungilla tai käy kaupassa. On myös mukava seisoa naisten tapaan jalat ristissä tapin ansiosta. kokeilkaa.
- Anonyymi
Vuosia sitten miesten välinen seksi alkoi kiinnostaa.
Hankin teko-kyrpän ja anus-tapin ja aloin harjoitella suihin ottamista ja pantavana olemista. aamu-, päivä- ja ilta-harjoitukset: imin kyrpää anustappi perseessäni.
kyrpä totutti minut imemiseen ja anustapilla totutin pano-reikääni nussittavaksi.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657