Niin sanokaapas onko psykologian opiskelusta mitään hyötyä jos tavoitteena on lääketieteellinen? Eikö Galenoksessakin ole myös hieman psykaa? Pitäs kohta tietää että menenkö toiselle syventävälle kurssille,
sinänsä ei psykologia kovinkaan paljon kiinnosta mutta jos siitä on hyötyä tulevaisuudessa niin tietysti sitten sitä opiskelen.
Psykologiasta mitään hyötyä lääkikseen?
Ei?
2
345
Vastaukset
- Lääkiksessä
Eipä siitä juurikaan ole. Keskity vain bilsaan, kemiaan, fysiikkaan ja matikkaan.
Galenoksessakaan ei ole psykologiaa eli et tarvitse kyseistä ainetta. - asiallinen_tuntija
...mutta voihan siitä olla ihan yleistietona ja elämässä hyötyä. Lisäksi neuropsykan kurssi voi olla kivaa pohjatietoa neurologian ja hermoston salojen availuun sitten itse lääkisopinnoissa.
Sama juttu biologian geeni-kurssin kanssa. Ei siitä pääsykokeessa kauheasti etua ole, mutta itse opinnoissa on solubilsassa aika sormi suussa jos ei sitä ole edes käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315516- 363731
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833293- 112575
- 292162
- 122087
- 1631886
- 141378
- 1051362
- 1371164