minkälaisia naisia

eri mies

Minkälaista naistarjontaa löytyypi Kuusaa-Voikkaa-alueelta?? Ihan oikeasti.Tapaako täällä missään varteenotettavia naaraita vai mitä sitten? Mistähän niitä kannattaa haeskella?

18

3972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööö,,,,,,,

      silmälasipäisiä ylipainoisia YH-äitejä.(siis pitää varoa vaikka niitä on etenkin Voikkaalla suunnattomasti)

    • esimerkki

      eli näyttävät tykkäävän enemmän mustasta makkarasta.

    • hirviö

      Eiköhän joka kaupungissa ole niitä kaunottaria ja hirviöitä. Kyllä minun silmiini on pistänyt ihan kaunista ja älykästäkin naisihmistä. Mutta itse olen jo sen yhden kauniin ja älykkään saanut, joten en voi kun katsella. Voisko jonkun meidän kuusaalaisen miehen itsetunto olla romahtanut joistakin pakeista kun tollasia kommenntteja laittaa. En itse ole mikään komeus, mutta kyllä olen kiitosta saanut kunnioituksestani naisia kohtaan... Kunnioittakaa te muutkin miehet hieman naisia, niin varmasti lykästää!!!

      • Ei aivoton

        Terve vaan!

        Juu, naisista kyllä sanotaan mitä sattuu..eipä silti, osa voi sopiakin osaan naisista. Ei vaan saisi niin nopeasti yleistää kaikkea. Itse uusio sinkkuna tilanteita seuranneena voin sanoa, ettei tuolla katukuvassa saati ravintoloissa silmä todellakaan lepää. Siellä taapertaa jos jonkinlaista pahalle haisevaa juippia. Anteeksi ilmaisu, mutta kun se on hyvin usein niin. Miehet eivät vaivaudu pitämään itsestään huolta millään tasolla ja sitten vielä ihmetellään kun ne "hyvät naiset" eivät kiinnostu. Sellaisia naisia todellakin löytyy. Jos sattuu joku mielenkiintoinen mies maisemiin, niin fiilikset kyllä häviää nopeasti kun huomaa ettei hampaat ole edes nähneet hammasharjaa, kaikenlaista karvaa on naama täynnä ja pää paistaa kuin naapurimaan kriminaalilla konsanaan. Tatuoinnit, kaikenlaiset killuttimet niin ihossa kuin housuista roikkuenkin enemmän oksettaa kuin ihastuttaa. Tämä oli sitä maastohousu - osastoa iästä huolimatta. No, sitten tämä mieskunta, joka ehkä vielä osaa katsoa mitä päällensa laittaa, niin heilläkin tuo henkilökohtainen hygienia mättää aika pahasti. Jos sattuu löytämään ulkoisesti kaikinpuolin tyydyttävän oloisen miehen, niin eipä aikaakaan kun hänestä tulee esiin väkivaltainen itsekäs idiootti. No, eihän se ulkonäkö ole tärkeintä, mutta aika merkittävää kuitenkin. Niinhän sitä sanotaan, puhtaus on puoliruokaa... Ja kaiken tän jälkeen haukutaan naisia ja ihmetellään kun ei omaa kultaa löydy..voi voi..
        Itse en tosiaan voi väittää olevani täydellinen, mutta huolehdin olevani siisti ja raikas kun pujahdan ulos kotiovesta. Toivottavasti tämän lukevat miehet eivät vedä hernettä nenäänsä, vaan ottavat opikseen. Kuitenkin kannattaa muistaa olla itse sellainen millainen haluaa toisen olevan, niin sanoissa kuin teoissakin. Kyllä se siitä...


      • koskaan miksi
        Ei aivoton kirjoitti:

        Terve vaan!

        Juu, naisista kyllä sanotaan mitä sattuu..eipä silti, osa voi sopiakin osaan naisista. Ei vaan saisi niin nopeasti yleistää kaikkea. Itse uusio sinkkuna tilanteita seuranneena voin sanoa, ettei tuolla katukuvassa saati ravintoloissa silmä todellakaan lepää. Siellä taapertaa jos jonkinlaista pahalle haisevaa juippia. Anteeksi ilmaisu, mutta kun se on hyvin usein niin. Miehet eivät vaivaudu pitämään itsestään huolta millään tasolla ja sitten vielä ihmetellään kun ne "hyvät naiset" eivät kiinnostu. Sellaisia naisia todellakin löytyy. Jos sattuu joku mielenkiintoinen mies maisemiin, niin fiilikset kyllä häviää nopeasti kun huomaa ettei hampaat ole edes nähneet hammasharjaa, kaikenlaista karvaa on naama täynnä ja pää paistaa kuin naapurimaan kriminaalilla konsanaan. Tatuoinnit, kaikenlaiset killuttimet niin ihossa kuin housuista roikkuenkin enemmän oksettaa kuin ihastuttaa. Tämä oli sitä maastohousu - osastoa iästä huolimatta. No, sitten tämä mieskunta, joka ehkä vielä osaa katsoa mitä päällensa laittaa, niin heilläkin tuo henkilökohtainen hygienia mättää aika pahasti. Jos sattuu löytämään ulkoisesti kaikinpuolin tyydyttävän oloisen miehen, niin eipä aikaakaan kun hänestä tulee esiin väkivaltainen itsekäs idiootti. No, eihän se ulkonäkö ole tärkeintä, mutta aika merkittävää kuitenkin. Niinhän sitä sanotaan, puhtaus on puoliruokaa... Ja kaiken tän jälkeen haukutaan naisia ja ihmetellään kun ei omaa kultaa löydy..voi voi..
        Itse en tosiaan voi väittää olevani täydellinen, mutta huolehdin olevani siisti ja raikas kun pujahdan ulos kotiovesta. Toivottavasti tämän lukevat miehet eivät vedä hernettä nenäänsä, vaan ottavat opikseen. Kuitenkin kannattaa muistaa olla itse sellainen millainen haluaa toisen olevan, niin sanoissa kuin teoissakin. Kyllä se siitä...

        sinä olet sinkku.


    • Itse Prinsessa

      löytyy joo tottatosiaan, kuusaan ja voikkaan "naiset",ovat kauheaa kateltavaa, tyyli jumahtanut 80-luvulle kaikilla. En ole koskaan nähnyt tyylikkäästi pukeutuvaa kuusaa-voikkaa alueella asustelevaa "naista". Mennää baariin,tupeerataa etutukka taivaisii,värjätty kauhealla värillä ja juurikasvua jo puoleenpäähän asti,pilli farkut ja joku fleecen räppänä tai kauhea paljettipaita siihen vielä nupiksi ja sitten kaljaa pummaamaan kapakoihin. Ei kannata aikaansa kuluttaa kuusaa-voikkaa alueen naisiin, mene vaikka Kouvolaan!!

      • viisastietäjä

        Sanoo puutteessa elvävä kouvolan yökötys


      • Itse Prinsessa
        viisastietäjä kirjoitti:

        Sanoo puutteessa elvävä kouvolan yökötys

        osaa ainakin kirjoittaa. Ei ole koskaan tarvinu puutteessa elellä,ja tyylikästä/komeaa miestä on ollu,ei mitään kuusaan pilottitakki luusereita!!


      • siis.
        Itse Prinsessa kirjoitti:

        osaa ainakin kirjoittaa. Ei ole koskaan tarvinu puutteessa elellä,ja tyylikästä/komeaa miestä on ollu,ei mitään kuusaan pilottitakki luusereita!!

        jakorasia


      • edell.
        siis. kirjoitti:

        jakorasia

        sitä mieltä ni siintä vaan. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen,jopa tollasella runkulla! Mutta onnea kuusaan-voikkaan rupuämmien metsästykseen!!


      • Tavatonta
        edell. kirjoitti:

        sitä mieltä ni siintä vaan. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen,jopa tollasella runkulla! Mutta onnea kuusaan-voikkaan rupuämmien metsästykseen!!

        Joviaali jakorasia! Erikoista....


      • Kivaaaa
        Tavatonta kirjoitti:

        Joviaali jakorasia! Erikoista....

        on.. jabadabaduuuuuuuu.. hahhahaaaaa paskiaiset..


    • perhonen

      Kuusaalaiset rotunaiset ei käy paikallisis vaan menee kouvolaan Mutteriin!!

      • Uurros

        Uljaat kuusankoskelaiset urokset eivät käy kapakoissa, vaan lähtevät rannikkomökeilleen a purjehtimaan.


      • perhonen
        Uurros kirjoitti:

        Uljaat kuusankoskelaiset urokset eivät käy kapakoissa, vaan lähtevät rannikkomökeilleen a purjehtimaan.

        ..ja nyt vasta sen kerroit.. rannikkomökit kutsuu, kouvolan kapakit unohdetaan kerrasta!!


    • ....

      naisia etsit on paljon siitäkin kiinni.

    • Maigel

      Jo on hauskaa. Minäkin 67 olen naista vailla-. Entinen antoi monon perseeseen kun löysi nuoremman isomunasemman, no mitenkähän siinä käy, noin pitenmänpäälle. Vähemmän pilluklateisena, eipä jaksa hirveesti kiinnostaa.

    • mielipidettä

      ei ole täysijärkisiä jotka pitää pahvista joulukuusihajustetta,auton tuulilasin edessä roikkumassa.muutenkin tyylitaju hukassa.hei nyt eletään vuotta 2018 ja aivan kohta 2019.tietenkin jos haluaa olla,ei mitään ,hiuksetkin voi olla vaikka violetit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe