fissuura peräaukossa

myrkkysieni

Mulla on fissuura eli haavauma peräaukossa joka ei millään ota parantuakseen. Ollut jo vuoden. Verta tulee runsaastikkin ulostaessa... Lääkärissä käyty mut ei paljo hoidot auta pitää ehkä leikata. Onko jollakin muuklla ollut samaa ongelmaa ja mitä leikkauksessa tehdään???

6

3410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fisteli

Mullakin on Fistelivaiva ollu yli 3 vuotta ja vieläkään se ei ole kunnossa, pakaravaossa. Edelleen odotan uutta leikkausta mutta ei ole vieläkään tietoa koko hommasta, 9 leikkauskerta edessä yhen ja saman vaivan takia. en toivo kenellekään. onkalo on noin 10 cm syvä edelleenkin, viimeinen leikkaus oli 2005 lokakuussa, mutta sen jälkeen poliklinikalla tehtiin yksi toimenpide puudutuksessa, joten lasken sen myös leikkaukseen, nukutuksessa on tehty mulle noi toimenpiteet, kerran oli aika iso leikkaus, bakteeri oli sáanu muhia kaikessa rauhassa silloin alku vaiheessa 2004 niin se olikin sit tehny tuhoja, jouduttiin ottamaan aika paljon kudosta pois ja osittain myös häntäluuta, leikkaus kesti kuulemma 2 tuntia, sanoi kirurgia, se oli toinen leikkaus ja suurin, eka leikkaus tehtiin 2003 joulukuussa ja samana syksynä alkoi noi fistelit, edelleen taistelen sitä vastaan!

• Fisteli

Lisäyksenä että on myös tähystetty pari kertaa, viime kesänä viimeksi sigmoidoskopia.

• haavautuma vähän kesympi juttu

luulisin että peäaukon haavautuma on eri asia kuin tuo toisen kirjoittajan fisteli?

itselläni on ollut pitkään haavautuma peräaukossa, se on tosi kurja ja välillä kipeämpi. Istumatyö ei edesauta paranemista.
      Sain siihen jotain nitrovoidetta aikanaan, mutta eipä ole ollut avuksi. Välillä voitelen sitä peräpukamavoiteella ja yritän pitää ulostuksen pehmeänä.

En uskalla mennä leikattavaksi, yritän pärjäillä. Olen kuullut että leikkauksesta voi tulla pidätysongelmia. Ei kai kaikissa tapauksissa silti.

tsemppiä!

• dr Quack

Ikävä vaiva, johon auttaa suurimmalle osalle potilaita apteekissa sekoitettava voide "diltiazem.hydrochlorid. novalan". Parissa kuukaudessa useimmilla vaiva paranee kokonaan, muutamassa päivässä tuo helpotuksen.
      Kaikki lääkärit eivät ikävä kyllä tuota lääkevoidetta vielä muista, joten kannattaa käydä sisätautien erikoislääkärin puheilla.
      Lääkevoide on reseptilääke.
      Lisäksi pitäisi pitää uloste notkeana. Haavauman aiheuttavat sekä toistuva kova vatsa että/tai jatkuva ripuli.

• kosteusvauriorakennuksesta

Oireisiin kuuluu usein tuota verenvuoro- ja peräaukon haavautumisvaivaa, pitkittyessään muuttuu vaskuliitiksi. Homesienet ja hiivat viihtyvät erittäin hyvin myös sukuelimissä ja peräsuolessa. Siinä vaiheessa kun mitän ei näy missään testeissä, pitäisi ryhtyä epäilemään homeiden vaikutusta. useilla monet ja selittämättöminä olleet vaivat ovat helpottuneet, kun on alettu tajuta homeiden vaarat. Lääkärit eivät useinkaan ota tätä asiaa tosissaan, eivät ole ottaneet esim. hiivasyndroomaakaan.

• olen parantunut

Kärsin pari vuotta haavaumasta. Tuska oli kova. Elämä kärsi. Menin vyöhyketerapiaan. En halunut mennä leikkaukseen revittäväksi......vyöhyketerapian lisäksi sain homeopaattista lääkettä fissuuraan. Se alkoi heti tuntumaan hyvältä, ja parissa kuukaudessa se oli jo parempi. Pikkuhiljaa se parani!!!!! Vaikka lääkärit sano, että krooninen ei parane ilman leikkausta.....mutta näin kävi!!! Olen tosi onnellinen!!!! Homeopatiassa on jotain......JESSS!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5181
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      181
      4915
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3369
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2956
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2282
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      236
      1712
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1279
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      77
      1261
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      980
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      917
    Aihe