Mitä välii on onko Antti homo vai ei? Ihan hänen oma asia.Ketä se kiinnostaa?????
Tunturibiisi on ihku... Tsemppiä Antille :)
Homo tai ei.... mitä välii
11
753
Vastaukset
- samaa sontaa
homo, homo, homo...! Ette vissiin ole huomanneet, että melkein jokainen aloitus kätke sisäänsä tuon sanan. Eikös olisi viisaampaa jatkaa entisessä aloituksessa, kuin tehdä aina uutta samasta asiasta. Tyhmää jauhamista tuollainen on! Tosi lapsellista!!!
- taivaansini1
kiinnostaa....
- jari s
Hieno esitys, klassikko.
- taivaansini1
jari s kirjoitti:
Hieno esitys, klassikko.
Olen ylpeä ja iloinen faneistani.
- Antti on paras joka tapauks...
Ihmettelen myös, että miten jotkut jaksavatkin jauhaa tuota homo juttua vuodesta toiseen. Aika käsittämättömän lapsellista touhua. Minulle on aivan sama, että mikä on Antin seksuaalinen suuntautuminen. Olen fani joka tapauksessa eikä tuollaisella jutulla ole mitään merkitystä.
- Mä rakastan
Anttia, olen Antin fani......Aina samaa tuubaa.
- sanokaa te siihen ihan mitä...
sanokaa te siihen ihan mitä vaan antti tuisku ei oo mikään homo ja piste.. antti tuisku on niin ihana sen kaikki biisit on niin ihania numero 1.. tunturibiisi,levoton,sekaisin,yksisiipinen,valo.. :P antti tuisku mie rakastan sua :D oi,antti
- Kukaan ei
ihan heti usko sinun jörnineen Antin kanssa..........
- antti tuisku on paras ;)
Kukaan ei kirjoitti:
ihan heti usko sinun jörnineen Antin kanssa..........
antti tuisku on paras :D sory nyt vaan :D
- Ei kai vain
antti tuisku on paras ;) kirjoitti:
antti tuisku on paras :D sory nyt vaan :D
poskeenotossa?
Piereskelyssä? - no ei misään..
Ei kai vain kirjoitti:
poskeenotossa?
Piereskelyssä?unoha.. :P se meni jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2293259Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3552923Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,141939Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.781836Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601748Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591632MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121473- 1221436
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4591344Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171330