Maija vilkkumaa verkkosukissaan hmmm ja äänikin on ja rinatkin on ja kitaristi on ja säveltäjä on mitä voikaan olla enempää?
Maijalla on hyvät
8
2328
Vastaukset
- Silmät kipeet
On muuten järkyttävimmän näköinen naisartisti niin ulkonäöltään kuin esiintymiseltäänkin. Suuta riittää kuin linnunpojalla ja aukeaakin korvasta korvaan. Pukeutuminen ja hiukset täysin järjenvastaisia, eli on aina helvetin epäsiisti. Ei tällaista löydy edes ulkomaisista horrorleffoista.
- Jeanne
oikeassakin.
mutta mä tykkään just tollasesta.
iso suu kuuluu asiaan.
minun mielestä Maija Vilkkumaa on ehdottomasti
maailman seksikkäin otus. - tunturipappa
Jeanne kirjoitti:
oikeassakin.
iso suu kuuluu asiaan.
maailman seksikkäin otus.otus on
- Nimetön
Löytyy kun katsot peiliin. Ei sen kauempana. Paitsi että maija on paitsi kaunis, osaa laulaa ym.
- Nimetön
Jeanne kirjoitti:
oikeassakin.
iso suu kuuluu asiaan.
maailman seksikkäin otus.Niimpä
- omaperäinen
tyyli, mutta eihän kaikkien pidäkään olla samasta muotista. Ja hyviä biisejähän sillä on.
http://911inmemoriam.blogspot.com- Nimetön
Jos kuuntelee levyy niin maijalla on paitsi rokkaavia ja erittäin koskettavia biisejä, joissa on selkee tarina.
- heC
Niin, oikeesti maijalla on tosi hyviä biisejä. Uskokaa jo! Maijalla on legendaarisia ja kauniita biisejä, jokka saa liikuttumaan kenet tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401562- 941343
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8861- 66847
- 64843
- 71762
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731