palvelumaksusta

....

Tällainen tyhmä kysymys kun niin harvoin talletan rahaa omalle tililleni. Siitä on jo vuosia kun olen viimeksi tallettanut. Eli maksetaanko siitä nykyään palvelumaksu jos vie pankin kassalle käteistä ja haluaa laittaa ne omalle tilille? Nostaa kai saa ainakin toistaiseksi ilman palvelumaksua mutta miten on talletuksen laita?

6

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pankin seta

      Ei tod peritä.

    • EKP

      Tietenkin talletat rahasi omassa pankissasi
      omalle tilille!

      • Ainakin yksi kalakauppias valitti kerran televisiossa, että ihmiset maksavat ostoksensa kolikoilla ja pankki perii aika suuren palvelumaksun, kun hän vie ne pankkiin.


      • ....

        pakko varmistaa kun ne palvelumaksut on niin naurettavia. Laskuja ei saa maksaa ilmaiseksi eikä pankin sisältä saanut oman tilinsä tiliotetta ilman kahden euron maksua! NAURETTAVAA!!! Ettei saa oman tilinsä tiliotetta vaikka se aiemmin lähetettiin ilmaiseksi postin mukana kotiin. Jouduin kerran hakemaan sen pankista kun tulostimestani oli muste loppu enkä voinut sitä nettipankissa tulostaa. Oli kallis lappu. Ja niinkuin joku jo sanoikin, pankkiin on turha kuvitellakaan vievänsä kolikoita omalle tililleen noin vaan. Suurin osa kolikoista menee siihen helvetin palvelumaksuun..


      • Ei mene jos osaa..
        .... kirjoitti:

        pakko varmistaa kun ne palvelumaksut on niin naurettavia. Laskuja ei saa maksaa ilmaiseksi eikä pankin sisältä saanut oman tilinsä tiliotetta ilman kahden euron maksua! NAURETTAVAA!!! Ettei saa oman tilinsä tiliotetta vaikka se aiemmin lähetettiin ilmaiseksi postin mukana kotiin. Jouduin kerran hakemaan sen pankista kun tulostimestani oli muste loppu enkä voinut sitä nettipankissa tulostaa. Oli kallis lappu. Ja niinkuin joku jo sanoikin, pankkiin on turha kuvitellakaan vievänsä kolikoita omalle tililleen noin vaan. Suurin osa kolikoista menee siihen helvetin palvelumaksuun..

        Esim. Sammolla on useissa konttoreissaan kolikkotalletusautomaatteja, jonne kolikot voi itse laittaa ja summa tulee tilille seuraavana päivänä. Ilmaista jos kolikoita on vähemmän kuin sata euroa. Ja vaikka olisi enemmänkin, niin siitäkin selviää kun tallettaa ne useassa erässä. Laskuri kertoo koko ajan tilanteen, eli miten paljon on kolikoita laitteen sisään kaatanut. Kun alkaa lähestyä satasta, ei muuta kuin homma poikki ja kuitti ulos. Sitten aloittaa alusta.

        Itse talletan pari kertaa vuodessa 200-300 euroa kerrallaan kolikkoina enkä senttiäkään ole siitä palvelumaksua maksanut.


      • abcv
        .... kirjoitti:

        pakko varmistaa kun ne palvelumaksut on niin naurettavia. Laskuja ei saa maksaa ilmaiseksi eikä pankin sisältä saanut oman tilinsä tiliotetta ilman kahden euron maksua! NAURETTAVAA!!! Ettei saa oman tilinsä tiliotetta vaikka se aiemmin lähetettiin ilmaiseksi postin mukana kotiin. Jouduin kerran hakemaan sen pankista kun tulostimestani oli muste loppu enkä voinut sitä nettipankissa tulostaa. Oli kallis lappu. Ja niinkuin joku jo sanoikin, pankkiin on turha kuvitellakaan vievänsä kolikoita omalle tililleen noin vaan. Suurin osa kolikoista menee siihen helvetin palvelumaksuun..

        "laskuja ei saa maksaa ilmaiseksi eikä pankin sisältä saanut oman tilinsä tiliotetta ilman kahden euron maksua! NAURETTAVAA!!!"

        harva haluaa tehdä töitä ilmaiseksi.

        oletkoa ajatellut,
        muutomilla on keskimäärin vain tonni tilillä ja tuovat hiekkaa pankin lattialle joka kuukausi,
        kyselevät kaiken maailman asioita,
        onko tilille tullut,
        koska tulee,

        toisilla on satakertaisesti ja hoitavat kaiken netissä.

        kenelle kuuluu ne maksut siihen saakka kun niitä ilmaisia työntekijöitä löytyy riittävästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe