Mun lordikokoelma:

Supermegalordifani

Mun lordikokoelma:2 lordi-kirjaa,3 lordin cd:tä,9 lordi-julistetta,lordi-pelikortit,lordi-vihko,lordi-kynii,lordi-penaali,iso kuva mr.lordista,lordi-paperinukke,ja pisteeksi iin päälle lordi-nimimerkki mesessä ja täällä,lordin kuvia kuvatiedostossa,kíta taustakuvana.....Että repikää siitä...hahaa

7

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päästävät liian pian

      koulusta nykyään. Eipä ihme, etteivät osaa edes kirjoittaa...

      • Miss Kita

        Tuo 'elvistely' alkaa käydä hermoille.
        Olet jo monta kertaa täällä mainostanut, mitä kaikkea Lordi-kamaa omistat.
        Niin kuin joku järkevä tyyppi kerran sanoi, ei faniuteen tarvita fanituotteita, vaan se riittää, että kuuntelee sitä musiikkia ja pitää siitä.
        Vaikuttaa siltä, että mieluummin keräilet kaikkia Lordi-fanituotteita ja elvistelet niillä meille, ilman että haluaisit keskustella esim. Lordin julkaisuista (uusista singleistä, musiikkivideoista jne.)
        Tuo "Repikää siitä"-lause on todella inhottava. Se saa sut kuulostamaan siltä, että oisit ihan yli-ylpeä siitä, mitä sulla on ja kuvittelet olevasi maailman paras Lordi-fani.
        Itse en omista paljoa mitään, mutta se ei haittaa, pääasia, että saan kuunnella Lordin musiikkia.
        Älä sitten suutu, mutta oli pakko vähän kommentoida tuota asennettasi.
        Tässä siis ne mun vähäiset Lordi-tavarani:
        - Get Heavy-cd
        - The Monsterican Dream-cd
        - The Monster Show-cd
        - The Arockalypse-cd
        - Devil Is A Loser-biisi myös Pepsi Chart-albumilla
        - Would You Love A Monsterman? kännykässäni (nauhoitettu)
        - Haastatteluja ja kuvia tietokoneella
        - Mie Oon Lordi-kirja
        - Omatekemä Lordi-kirja (sisältää mm. haastatteluja ja kuvia)
        - 5 kpl julisteita ( paljon pikkukuvia)
        - Omatekemä Lordi-kirjanmerkki


      • Rautaneito-fani
        Miss Kita kirjoitti:

        Tuo 'elvistely' alkaa käydä hermoille.
        Olet jo monta kertaa täällä mainostanut, mitä kaikkea Lordi-kamaa omistat.
        Niin kuin joku järkevä tyyppi kerran sanoi, ei faniuteen tarvita fanituotteita, vaan se riittää, että kuuntelee sitä musiikkia ja pitää siitä.
        Vaikuttaa siltä, että mieluummin keräilet kaikkia Lordi-fanituotteita ja elvistelet niillä meille, ilman että haluaisit keskustella esim. Lordin julkaisuista (uusista singleistä, musiikkivideoista jne.)
        Tuo "Repikää siitä"-lause on todella inhottava. Se saa sut kuulostamaan siltä, että oisit ihan yli-ylpeä siitä, mitä sulla on ja kuvittelet olevasi maailman paras Lordi-fani.
        Itse en omista paljoa mitään, mutta se ei haittaa, pääasia, että saan kuunnella Lordin musiikkia.
        Älä sitten suutu, mutta oli pakko vähän kommentoida tuota asennettasi.
        Tässä siis ne mun vähäiset Lordi-tavarani:
        - Get Heavy-cd
        - The Monsterican Dream-cd
        - The Monster Show-cd
        - The Arockalypse-cd
        - Devil Is A Loser-biisi myös Pepsi Chart-albumilla
        - Would You Love A Monsterman? kännykässäni (nauhoitettu)
        - Haastatteluja ja kuvia tietokoneella
        - Mie Oon Lordi-kirja
        - Omatekemä Lordi-kirja (sisältää mm. haastatteluja ja kuvia)
        - 5 kpl julisteita ( paljon pikkukuvia)
        - Omatekemä Lordi-kirjanmerkki

        Sehän on tosi että fanitavaralla ei ole mitään tekemistä faniuden kanssa, mutta nuo teidän listaukset saavat huvittamaan. Listaatte ihan tosissanne jotain tietokoneen taustakuvia ja nimimerkkejä yms. joka ei oikeasti ole mitään "fanitavaraa"

        Mulla onkin lähemmäs 200 eri Maideniin liittyvää tavaraa/levyä yms. ja ne on AITOJA bändin julkaisuja.


      • Miss Kita
        Rautaneito-fani kirjoitti:

        Sehän on tosi että fanitavaralla ei ole mitään tekemistä faniuden kanssa, mutta nuo teidän listaukset saavat huvittamaan. Listaatte ihan tosissanne jotain tietokoneen taustakuvia ja nimimerkkejä yms. joka ei oikeasti ole mitään "fanitavaraa"

        Mulla onkin lähemmäs 200 eri Maideniin liittyvää tavaraa/levyä yms. ja ne on AITOJA bändin julkaisuja.

        Mitäköhän hienoa tuossakin on?

        En ole sanonut, että listaan pelkkiä fanitavaroita, vaan yleensäkin juttuja, mitä minulla Lordiin liittyen on.

        Ja en mä ainakaan oo mitään nimimerkkejä listannu...

        Ja tuo aitoja julkaisuja-juttuhan nyt on ihan naurettava.

        Jos on tosifani, myös vaivaa voi nähdä. Jos tekee itse jotain, se on luovuutta. Ei kaiken tarvitse olla ostettua! Täällä päin ei myydä mitään huom mitään Lordi-tavaraa paitsi -heijastimia ja siinä on sitten vähän pakko käyttää mielikuvitusta!

        Että kyllä tässä nyt itsekullekin voi nauraa. ^^'


      • Supermegalordifani
        Miss Kita kirjoitti:

        Mitäköhän hienoa tuossakin on?

        En ole sanonut, että listaan pelkkiä fanitavaroita, vaan yleensäkin juttuja, mitä minulla Lordiin liittyen on.

        Ja en mä ainakaan oo mitään nimimerkkejä listannu...

        Ja tuo aitoja julkaisuja-juttuhan nyt on ihan naurettava.

        Jos on tosifani, myös vaivaa voi nähdä. Jos tekee itse jotain, se on luovuutta. Ei kaiken tarvitse olla ostettua! Täällä päin ei myydä mitään huom mitään Lordi-tavaraa paitsi -heijastimia ja siinä on sitten vähän pakko käyttää mielikuvitusta!

        Että kyllä tässä nyt itsekullekin voi nauraa. ^^'

        Hei halloo!!!! Yks niistä mun julkista on ittetekemä!!!!Siinä on kohta 300 kuvaa.Revi siitä!!!Hah!


      • Miss Kita
        Supermegalordifani kirjoitti:

        Hei halloo!!!! Yks niistä mun julkista on ittetekemä!!!!Siinä on kohta 300 kuvaa.Revi siitä!!!Hah!

        Et todellakaan ole mikään aito fani tai sitten olet toodella itsekeskeinen sellainen!
        Toi on todella lapsellista: "Mulla onki mun ittetekemä Lordi juliste jossa on kohta jo 300 kuvaa että revi siitä!! Hah hah"
        Hah. Who cares? Mua ei vois vähempää kiinnostaa, mitä kaikkea Lordi-kamaa sulla on.
        En itse edes olisi viitsinyt kommentoida koko viestiketjuun, jos olisin tiennyt, kuinka lapselliset jutut sulla on.
        Yep, täytyy kait kirjautua Koululaiseen tai Monsterboardiin, täällä näköjään kukaan muu ei puhu järkeviä kuin KITA 2/AMEN/KALMA777, Kalma666 (?) ja Lady Awa!
        Hanki sinäkin, Supermegalordifani, vaan elämä ja kerää vaikka 50 000 Kari Tapion lehtileikettä, meitä ei kiinnosta.
        Tuo sun "Supermegalordifani"-nimikin on niin lapsellinen. Varmaan sun mielestä toi ns. supermega-fanius tulee pelkästä fanitavaran määrästä. Olet säälittävä tapaus, sori vaan!


      • Supermegalordifani
        Miss Kita kirjoitti:

        Et todellakaan ole mikään aito fani tai sitten olet toodella itsekeskeinen sellainen!
        Toi on todella lapsellista: "Mulla onki mun ittetekemä Lordi juliste jossa on kohta jo 300 kuvaa että revi siitä!! Hah hah"
        Hah. Who cares? Mua ei vois vähempää kiinnostaa, mitä kaikkea Lordi-kamaa sulla on.
        En itse edes olisi viitsinyt kommentoida koko viestiketjuun, jos olisin tiennyt, kuinka lapselliset jutut sulla on.
        Yep, täytyy kait kirjautua Koululaiseen tai Monsterboardiin, täällä näköjään kukaan muu ei puhu järkeviä kuin KITA 2/AMEN/KALMA777, Kalma666 (?) ja Lady Awa!
        Hanki sinäkin, Supermegalordifani, vaan elämä ja kerää vaikka 50 000 Kari Tapion lehtileikettä, meitä ei kiinnosta.
        Tuo sun "Supermegalordifani"-nimikin on niin lapsellinen. Varmaan sun mielestä toi ns. supermega-fanius tulee pelkästä fanitavaran määrästä. Olet säälittävä tapaus, sori vaan!

        Niin ja sori vaan,mutta mulla on oikeus kertoo mun kokoelmasta.Ja kiitti vaan kovasti ku haukut mua täällä vaan lisää,ku muutenki mulla meni kaverin kans eilen välit poikki.Kiitti ett hiillostatte vaan lisää!!!!!!Ett oliko ihan pakko???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe