otin jo ennen uutta vuotta onnilainasta lainan ja eipä oo vieläkään tullut laskua!!!!!!!!!!!!
ehdin jo unohtaan koko asian,kunnes tänään laskuja maksaessa tuli mieleen,että enpä ole saanut laskua onnilainasta vieläkään!
ootteko muut,jotka ootte sieltä vipannu saanu laskua?
on tää ny kummaa,jos pitää ruveta laskujen perään soittelemaan!!!
onnilaina
5
1593
Vastaukset
- iivari
mä taas hain onnilainaa vastaukseksi tuli että teillä on avoin lasku maksamatta, enkä oo ikinä käyttänyt ko lainapalveluja
- lähipvinä
niin sanoivat ja eräpäivää on siirretty, jotain ongelmia laskuhommissa joten kukaan ei ole saanut vielä laskua. voi olla tuhansia laskuja lähettämättä.
- ennen
joulua. eikä vieläkään laskua. mutta tuolla edellisissä keskusteluissa sanottiinkin että laskut tulee tässä kuussa, ja eräpäivä siirtyy 13-17 päivään. eikä tule lainaajille mitään lisäkustannuksia, on ollut firman oma moka.
ihan hyvä vaan, ei ois ollut eräpäivänä rahaa maksaa sitä laskua, ja nyt on :)- tuli lasku
laina otettu 22.12 ja eräpvä 12.1
- Anonyymi
Mä en muistanut maksaa vaikka sieltä lasku tulikin. Eräpäivä oli joskus kesällä 2007 ja koko juttu vanheni 2022 syksyllä. Päätin ottaa etäisyyttä asiaan ja säästyi selvää rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471