Laittakaa tekin Canal+:lle

palautetta!

Kyseessä siis mm. tuo uusi tapa pilata leffat, viittaan alempaan viestiini. Minä laitoin ja annoin kuulua kunnolla asiasta. En voi maksavana asiakkaana hyväksyä tuollaista touhua mitä Canal asiakkaitaan aliarvioiden harrastaa nykyään.

4

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peruuta tilaus

Jollei hinta-laatusuhde ole enää kohdillaan, mitä turhaan maksat huonosta palvelusta?

Itseäni moinen ei häiritse, koska vain itse elokuva kiinnostaa (jos kiinnostaa). Krediitit löytää vaikka IMDB:stä tarvittaessa.

• koska ne

lopputekstit on osa sitä elokuvaa, samoin tuotantoyhtiön logo siinä lopussa. NE infot kyllä voi laittaa muuhun ajankohtaan kuin itse leffan päälle!

• ketä ei
        koska ne kirjoitti:

lopputekstit on osa sitä elokuvaa, samoin tuotantoyhtiön logo siinä lopussa. NE infot kyllä voi laittaa muuhun ajankohtaan kuin itse leffan päälle!

Kuten sanoin, itseäni ei häiritse. Eivätkä ne minun mielestäni ole osa elokuvaa, vaan ainoastaan elokuvan tekijätietoja, jotka on saatavissa muualtakin.

• koska tiedotkin
        ketä ei kirjoitti:

Kuten sanoin, itseäni ei häiritse. Eivätkä ne minun mielestäni ole osa elokuvaa, vaan ainoastaan elokuvan tekijätietoja, jotka on saatavissa muualtakin.

on osa elokuvaa, jopa se elokuvayhtiön logo. Kuten aiemmin sanoin. Se että tv-kanava laittaa omia juttujaan, bannereita, inserttejä leffaan EI KUULU leffaan.

Ehkä sinua ei sitten häiritse mutta TODELLISTA elokuvafriikkiä kyllä moiset temput häiritsee! Kaikki mikä on ylimääräistä, on häiritsevää ja ärsyttävää.

Vaikka ne tiedot saa netistäkin, siltikin ne kuuluisi esittää kokonaisuudessaan ihan tv-ruudulla eikä pienentää 1/4-kokoiseen palkkiin ja esittää kanavan tulevaa ohjelmistoa siinä samalla koska SEN tiedon kyllä saa muutenkin ja tuleehan kaikille kanavan tv-lehti. Minusta tuossa onkin siis kyse katsojien kiusaamisesta, en tiedä onko tässä ahneus takana, kenties tuotantoyhtiö kuten joku mainitsi vai onko kanavan omaa tyhmyyttä mutta jokatapauksessa jos tyyli ei muutu niin menettävät asiakkaitaan tuolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      377
      12456
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      265
      5464
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      216
      3964
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      214
      2770
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      17
      2025
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1854
    7. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      167
      930
    8. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      895
    9. No kolahtaako kukaan

Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak
      Ikävä
      74
      802
    10. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      756
    Aihe