Pelkään vähän

ajatuksiani...

Minulla on halu antautua isolle, karskilla tavalla komealle miehelle. Tahtoisin, että hän omistaisi minut. Haluaisin olla vain hänen lelunsa... pieni, pullea lelunsa... Tahtoisin, että vaikka minulla ylipainoa onkin, niin hän pitäisi minua kauniina, haluttavana... Hän ei kyselisi mitä haluan tai mikä yleensä tuntuu hyvälle. Hän vain tekisi minulle mitä haluaisi. Työntäisi minuun mitä vain haluaisi, sormiaan, dildoja, kurkkua, kokeilisi kyniä ja risuja sisääni... Hän katselisi minua, levittäisi pimppiäni... Nuolisi... Purisi... Kaikki aukkoni täyttäisi... Hän saisi jakaa minua ystävilleen... Hän päättäisi kuka saisi minua naida. Hän puhuisi rumia, mutta ei loukkaisi. Hän ehkä kuvaisi mitä minulle tekee ja ohjaisi minua sen suhteen mitä haluaisi minun tekevän hänelle tai jollekin muulle. Hän olisi paikalla, jos joku muu saisi osansa minusta...
Vuorotellen kourisi ja silittäisi... Ottaisi missä tahansa.....

3

1574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iltaa

kts. kohta sub saa paikan

Terv. Maski

• Nimetön

tuohon hyvän tekijän... olen itsekkin tukevahko, joten sillä en loukkaisi sinua... saisit kokea kaappini sisällön, josta löytyy monenmoista lelua juuri noihin käyttötarkoituksiin... olen itä-suomesta ja 36v sinkkumies

• reta_lena

Perussubin unelmia...Rohkaistu vaan, on miehiä joille pyöreämmät muodot mieleen. Haaveissasi ei ole mitään pelättävää, et ole ainut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10212
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6803
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4887
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4537
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      71
      4237
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3799
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36