Minulla on halu antautua isolle, karskilla tavalla komealle miehelle. Tahtoisin, että hän omistaisi minut. Haluaisin olla vain hänen lelunsa... pieni, pullea lelunsa... Tahtoisin, että vaikka minulla ylipainoa onkin, niin hän pitäisi minua kauniina, haluttavana... Hän ei kyselisi mitä haluan tai mikä yleensä tuntuu hyvälle. Hän vain tekisi minulle mitä haluaisi. Työntäisi minuun mitä vain haluaisi, sormiaan, dildoja, kurkkua, kokeilisi kyniä ja risuja sisääni... Hän katselisi minua, levittäisi pimppiäni... Nuolisi... Purisi... Kaikki aukkoni täyttäisi... Hän saisi jakaa minua ystävilleen... Hän päättäisi kuka saisi minua naida. Hän puhuisi rumia, mutta ei loukkaisi. Hän ehkä kuvaisi mitä minulle tekee ja ohjaisi minua sen suhteen mitä haluaisi minun tekevän hänelle tai jollekin muulle. Hän olisi paikalla, jos joku muu saisi osansa minusta...
Vuorotellen kourisi ja silittäisi... Ottaisi missä tahansa.....
Pelkään vähän
ajatuksiani...
3
1637
Vastaukset
Iltaa
kts. kohta sub saa paikan
Terv. Maski- Nimetön
tuohon hyvän tekijän... olen itsekkin tukevahko, joten sillä en loukkaisi sinua... saisit kokea kaappini sisällön, josta löytyy monenmoista lelua juuri noihin käyttötarkoituksiin... olen itä-suomesta ja 36v sinkkumies
- reta_lena
Perussubin unelmia...Rohkaistu vaan, on miehiä joille pyöreämmät muodot mieleen. Haaveissasi ei ole mitään pelättävää, et ole ainut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!642177Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka861450La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt141254- 1101113
- 1011037
- 107822
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko54702Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus262588- 38574
- 58574