Heipä hei kaikki! Onko kenelläkään mitään tietoa Silva askelmittarista...? Lähinnä haluisin tietää että miten tuon vehkeen saa pois päältä. Luin käyttöohjeet monta kertaa mutta ei siellä mitään sanota. Kokeilin sitäkin että annan sen olla jonkin aikaa rauhassa, mutta ei se sen tunninkaan jälkeen sammunut...outo kapistus mutta muuten kyllä hyvä!
Silva askelmittari
4
2609
Vastaukset
- Ylipainoinen askeltaja
Hei! Silvan Pedpometer Plussan saa nollattua, kun painaa nappuloita yhtä aikaa. Jos panet pöydälle, lukemia ei kerry. Lukemat ovat siihen asti muistissa, kunnes painat nappuloita yhtä aikaa ja ne siis silloin nollautuvat.
- Timo Silakka
Minulla on tuollainen Silvan radiolla varustettu askelmittari ja olen ihmetellyt samaa, että kuinka sen saa pois päältä. Näytössä näkyy se resetoinnin jälkeinen nolla aina vaan kuluttamassa sähköä.
Käyttöohjeessa (http://www.silva.se/upload/manuals/ped05_fin_es_i_nl.pdf) on toki selitetty mittarin nollaus, mutta ei mitään siitä, miten mittarin saa pois päältä. Siksi oletin, että se menee pois päältä itsekseen, mutta eipäs näytä menevän... - Eliliisa
Timo Silakka kirjoitti:
Minulla on tuollainen Silvan radiolla varustettu askelmittari ja olen ihmetellyt samaa, että kuinka sen saa pois päältä. Näytössä näkyy se resetoinnin jälkeinen nolla aina vaan kuluttamassa sähköä.
Käyttöohjeessa (http://www.silva.se/upload/manuals/ped05_fin_es_i_nl.pdf) on toki selitetty mittarin nollaus, mutta ei mitään siitä, miten mittarin saa pois päältä. Siksi oletin, että se menee pois päältä itsekseen, mutta eipäs näytä menevän...Silva jaksaa
Olen kävellyt Silvan kanssa kuusi vuotta ainakin 360 päivänä/vuosi. Kolme kertaa sinä aikana olen vaihtanut patterin. Nyt näyttää siltä, että se ei enää jaksa. Minä kuitenkin jatkan kävelemisstä, joskus jopa juoksen. Olen hankkimassa uuden, samanlaisen. Hintaansa nähden aivan huippu. Vaikkei sammu. - kyselen1
Eliliisa kirjoitti:
Silva jaksaa
Olen kävellyt Silvan kanssa kuusi vuotta ainakin 360 päivänä/vuosi. Kolme kertaa sinä aikana olen vaihtanut patterin. Nyt näyttää siltä, että se ei enää jaksa. Minä kuitenkin jatkan kävelemisstä, joskus jopa juoksen. Olen hankkimassa uuden, samanlaisen. Hintaansa nähden aivan huippu. Vaikkei sammu.Älypuhelimiin on saatavissa softia tähän, onko kellään käyttökokemusta, erityisesti kiinnostaisi Android versiot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703269
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682962On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251677- 351665
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 591586