Silva askelmittari

tefnut

Heipä hei kaikki! Onko kenelläkään mitään tietoa Silva askelmittarista...? Lähinnä haluisin tietää että miten tuon vehkeen saa pois päältä. Luin käyttöohjeet monta kertaa mutta ei siellä mitään sanota. Kokeilin sitäkin että annan sen olla jonkin aikaa rauhassa, mutta ei se sen tunninkaan jälkeen sammunut...outo kapistus mutta muuten kyllä hyvä!

4

2725

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylipainoinen askeltaja

Hei! Silvan Pedpometer Plussan saa nollattua, kun painaa nappuloita yhtä aikaa. Jos panet pöydälle, lukemia ei kerry. Lukemat ovat siihen asti muistissa, kunnes painat nappuloita yhtä aikaa ja ne siis silloin nollautuvat.

• Timo Silakka

Minulla on tuollainen Silvan radiolla varustettu askelmittari ja olen ihmetellyt samaa, että kuinka sen saa pois päältä. Näytössä näkyy se resetoinnin jälkeinen nolla aina vaan kuluttamassa sähköä.
        Käyttöohjeessa (http://www.silva.se/upload/manuals/ped05_fin_es_i_nl.pdf) on toki selitetty mittarin nollaus, mutta ei mitään siitä, miten mittarin saa pois päältä. Siksi oletin, että se menee pois päältä itsekseen, mutta eipäs näytä menevän...

• Eliliisa
        Timo Silakka kirjoitti:

Minulla on tuollainen Silvan radiolla varustettu askelmittari ja olen ihmetellyt samaa, että kuinka sen saa pois päältä. Näytössä näkyy se resetoinnin jälkeinen nolla aina vaan kuluttamassa sähköä.
        Käyttöohjeessa (http://www.silva.se/upload/manuals/ped05_fin_es_i_nl.pdf) on toki selitetty mittarin nollaus, mutta ei mitään siitä, miten mittarin saa pois päältä. Siksi oletin, että se menee pois päältä itsekseen, mutta eipäs näytä menevän...

Silva jaksaa

Olen kävellyt Silvan kanssa kuusi vuotta ainakin 360 päivänä/vuosi. Kolme kertaa sinä aikana olen vaihtanut patterin. Nyt näyttää siltä, että se ei enää jaksa. Minä kuitenkin jatkan kävelemisstä, joskus jopa juoksen. Olen hankkimassa uuden, samanlaisen. Hintaansa nähden aivan huippu. Vaikkei sammu.

• kyselen1
        Eliliisa kirjoitti:

Silva jaksaa

Olen kävellyt Silvan kanssa kuusi vuotta ainakin 360 päivänä/vuosi. Kolme kertaa sinä aikana olen vaihtanut patterin. Nyt näyttää siltä, että se ei enää jaksa. Minä kuitenkin jatkan kävelemisstä, joskus jopa juoksen. Olen hankkimassa uuden, samanlaisen. Hintaansa nähden aivan huippu. Vaikkei sammu.

Älypuhelimiin on saatavissa softia tähän, onko kellään käyttökokemusta, erityisesti kiinnostaisi Android versiot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      114
      1502
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      141
      824
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      208
      768
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      33
      720
    5. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      702
    7. 49
      652
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      565
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    10. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      76
      551
    Aihe