Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Antilla kuulemma tyttöystävä

huhu kiertää

Kaveri sanoi, että joku sen kaveri on nähnyt Antin jonkun tytön kanssa kaupungilla.
Eli oliskohan se sen tyttöystävä.

Hyvä juttu, mä ehdin jo vähän huolestua, että Antti olisi sellainen...

89

5221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivaansini1

      hassusti, että minun "tyttöystäviäni" on luultu tyttöystäviksi..........

    • Nimetön
    • kuule...

      ..kyllä se Antti pojista enemmän tykkää.

      • tiedät ?

        Kerro heti (faktaa).


      • tunnistaa..
        tiedät ? kirjoitti:

        Kerro heti (faktaa).

        KAUKAA!!!!!


      • tiedät?
        tiedät ? kirjoitti:

        Kerro heti (faktaa).

        Kerro heti (faktaa).


      • tiedät ?
        tiedät? kirjoitti:

        Kerro heti (faktaa).

        Mitä mun pitää kertoa sulle ? Taidat olla vähän tutkalla ?


      • Antin varpaista
        tiedät ? kirjoitti:

        Mitä mun pitää kertoa sulle ? Taidat olla vähän tutkalla ?

        tai niiden nuolemisesta..


      • tiedettiin jo aikoja
        tiedät ? kirjoitti:

        Kerro heti (faktaa).

        sitten ja suuri osa intti vastaan! Vaan kuinka kävi?
        Bjurström kuuluu tähän samaan kastiin.

        Kaikilla ei vain ole sisua myöntää oma seksuaalisuuntauksensa!


      • tiedät ?
        tiedettiin jo aikoja kirjoitti:

        sitten ja suuri osa intti vastaan! Vaan kuinka kävi?
        Bjurström kuuluu tähän samaan kastiin.

        Kaikilla ei vain ole sisua myöntää oma seksuaalisuuntauksensa!

        Tämäkö oli faktaa, hmm, jaaha. Ainahan sitä voi arvailla mutta turha puhua tietämisestä esim. Sillanpään kohdalla koska pelkkää arvailua se on kun kyseessä on itselle tuntematon ihminen ja jos hän nyt sattui olemaan homo niin tarkoittaako se automaattisesti että esim. Antti on ?

        Jos itse olisit "superjulkkis" esim. muusikko tms. ja kaikki olisivat sinusta kiinnostuneita niin rupeaisitko kertomaan henkilökohtaisia asioitasi lehdistölle ja oletetaan että olisit homo niin kertoisitko senkin ? Ei se sisusta ole aina kiinni, tuollaiset asiat ei vaan kuulu muille ihmisille. Sanoisin että on järkevyyttä olla levittelemättä omia asioitaan kaikille, kaikilla ihmisillä on oikeus myös yksityisyyteen vaikka olisikin julkkis.


      • ovat esiintyneet
        tiedät ? kirjoitti:

        Tämäkö oli faktaa, hmm, jaaha. Ainahan sitä voi arvailla mutta turha puhua tietämisestä esim. Sillanpään kohdalla koska pelkkää arvailua se on kun kyseessä on itselle tuntematon ihminen ja jos hän nyt sattui olemaan homo niin tarkoittaako se automaattisesti että esim. Antti on ?

        Jos itse olisit "superjulkkis" esim. muusikko tms. ja kaikki olisivat sinusta kiinnostuneita niin rupeaisitko kertomaan henkilökohtaisia asioitasi lehdistölle ja oletetaan että olisit homo niin kertoisitko senkin ? Ei se sisusta ole aina kiinni, tuollaiset asiat ei vaan kuulu muille ihmisille. Sanoisin että on järkevyyttä olla levittelemättä omia asioitaan kaikille, kaikilla ihmisillä on oikeus myös yksityisyyteen vaikka olisikin julkkis.

        julkisuudessa tyttö/poikaystävänsä kanssa.

        Ja Sillanpään homoseksuaalisuudesta.....Itse ainakin väittää olevansa.


      • tiedät ?
        ovat esiintyneet kirjoitti:

        julkisuudessa tyttö/poikaystävänsä kanssa.

        Ja Sillanpään homoseksuaalisuudesta.....Itse ainakin väittää olevansa.

        Et tainnut ihan tajuta mistä oli kyse ? Ajasta ennen Sillanpään kaapista tuloa. Jari ei ole muuten koskaan sanonut olevansa homo vaan että asia ei ole mustavalkoinen, myös naissuhteita ollut.

        Joo ja totta että osa heteroista ja myöskin osa homoista esiintyy julkisuudessa pariensa kanssa mutta onko joku velvollisuus ? Lisäksi se että ei seurustele ei tarkoita automaattisesti sitä että on homo.


      • Tästä voikin
        tiedät ? kirjoitti:

        Et tainnut ihan tajuta mistä oli kyse ? Ajasta ennen Sillanpään kaapista tuloa. Jari ei ole muuten koskaan sanonut olevansa homo vaan että asia ei ole mustavalkoinen, myös naissuhteita ollut.

        Joo ja totta että osa heteroista ja myöskin osa homoista esiintyy julkisuudessa pariensa kanssa mutta onko joku velvollisuus ? Lisäksi se että ei seurustele ei tarkoita automaattisesti sitä että on homo.

        päätellä, että jotkut kaappihomot suorastaan rakastavat kirjoittelua seksuaalisuudestaan, koska eivät vaivaudu niitä lopettamaan.

        Esim. haastamalla homottelijat oikeuteen tai tuomalla tyttöystävänsä julkisuuteen.

        Miksihän näin ei tapahtunut Sillanpään kohdalla? Miksi näin ei tapahdu ******* kohdalla?


      • tiedät ?
        Tästä voikin kirjoitti:

        päätellä, että jotkut kaappihomot suorastaan rakastavat kirjoittelua seksuaalisuudestaan, koska eivät vaivaudu niitä lopettamaan.

        Esim. haastamalla homottelijat oikeuteen tai tuomalla tyttöystävänsä julkisuuteen.

        Miksihän näin ei tapahtunut Sillanpään kohdalla? Miksi näin ei tapahdu ******* kohdalla?

        Ehkä jotkut ovat niin järkeviä etteivät ota itseensä kaikkia lapsellisia löpinoitä koska tietävät että järkevät ihmiset eivät niille korvaansa letkauta ja eikö ole vähän vaikea tuoda tyttöystävä julkisuuteen jos ei edes seurustele !?

        Homottelijat oikeuteen, olisiko hieman lapsellista ja liioiteltua ??? Puhumattakaan syytettyjen määrästä. Ketä heterojulkkis on nostanut tälläisen syytteen, en ole koskaan kuullut ?


      • todisteita
        tiedät ? kirjoitti:

        Ehkä jotkut ovat niin järkeviä etteivät ota itseensä kaikkia lapsellisia löpinoitä koska tietävät että järkevät ihmiset eivät niille korvaansa letkauta ja eikö ole vähän vaikea tuoda tyttöystävä julkisuuteen jos ei edes seurustele !?

        Homottelijat oikeuteen, olisiko hieman lapsellista ja liioiteltua ??? Puhumattakaan syytettyjen määrästä. Ketä heterojulkkis on nostanut tälläisen syytteen, en ole koskaan kuullut ?

        heteroudestaan?

        Eikö raha kelpaa?

        Pitääkö homojutuista?

        Vai......?


      • tiedät ?
        todisteita kirjoitti:

        heteroudestaan?

        Eikö raha kelpaa?

        Pitääkö homojutuista?

        Vai......?

        Kenelläkään ihmisellä ei ole todisteita heteroudestaan, tämä on tosi. Todisteeksi ei riitä lapset ja vaimo, nähty juttu.

        Onko vaikeaa käsittää että ehkä ei vaan välitä noista homojutuista koska on erittäin järkevä nuorimies !? Ei haukku haavaa tee...


      • Kun tunnut
        tiedät ? kirjoitti:

        Kenelläkään ihmisellä ei ole todisteita heteroudestaan, tämä on tosi. Todisteeksi ei riitä lapset ja vaimo, nähty juttu.

        Onko vaikeaa käsittää että ehkä ei vaan välitä noista homojutuista koska on erittäin järkevä nuorimies !? Ei haukku haavaa tee...

        niin kovasti löpinöistä välittävän.



        "Kenelläkään ihmisellä ei ole todisteita heteroudestaan, tämä on tosi." Ei tarvitse ollakaan. Eihän kaikkia ole homoiksi väitettykään. Anttia monet väittävät, eikä Antti vaivaudu kieltämään.


      • arvasivat.....
        tiedät ? kirjoitti:

        Tämäkö oli faktaa, hmm, jaaha. Ainahan sitä voi arvailla mutta turha puhua tietämisestä esim. Sillanpään kohdalla koska pelkkää arvailua se on kun kyseessä on itselle tuntematon ihminen ja jos hän nyt sattui olemaan homo niin tarkoittaako se automaattisesti että esim. Antti on ?

        Jos itse olisit "superjulkkis" esim. muusikko tms. ja kaikki olisivat sinusta kiinnostuneita niin rupeaisitko kertomaan henkilökohtaisia asioitasi lehdistölle ja oletetaan että olisit homo niin kertoisitko senkin ? Ei se sisusta ole aina kiinni, tuollaiset asiat ei vaan kuulu muille ihmisille. Sanoisin että on järkevyyttä olla levittelemättä omia asioitaan kaikille, kaikilla ihmisillä on oikeus myös yksityisyyteen vaikka olisikin julkkis.

        Sen myöntää jo Sillanpääkin.


      • tiedät ?
        Kun tunnut kirjoitti:

        niin kovasti löpinöistä välittävän.



        "Kenelläkään ihmisellä ei ole todisteita heteroudestaan, tämä on tosi." Ei tarvitse ollakaan. Eihän kaikkia ole homoiksi väitettykään. Anttia monet väittävät, eikä Antti vaivaudu kieltämään.

        En todellakaan välitä löpinöistäsi, ajankulukseni kirjoittelin, rupesiko ärsyttämään kun kumoan tyhmät juttusi ?

        Antti on haastettelussa ilmoittanut haluavansa perheen, eikö riitä ? Anna Antin elämän olla, keskity mielummin vaikka omaan elämääsi.

        *PISTE*


      • Kerro nyt kuitenkin
        tiedät ? kirjoitti:

        En todellakaan välitä löpinöistäsi, ajankulukseni kirjoittelin, rupesiko ärsyttämään kun kumoan tyhmät juttusi ?

        Antti on haastettelussa ilmoittanut haluavansa perheen, eikö riitä ? Anna Antin elämän olla, keskity mielummin vaikka omaan elämääsi.

        *PISTE*

        vielä se, miksei Antti kumoa huhuja?


      • mitä oikeastaan
        tiedät ? kirjoitti:

        En todellakaan välitä löpinöistäsi, ajankulukseni kirjoittelin, rupesiko ärsyttämään kun kumoan tyhmät juttusi ?

        Antti on haastettelussa ilmoittanut haluavansa perheen, eikö riitä ? Anna Antin elämän olla, keskity mielummin vaikka omaan elämääsi.

        *PISTE*

        kumosit?


      • että levy-yhtiöt
        tiedät ? kirjoitti:

        Tämäkö oli faktaa, hmm, jaaha. Ainahan sitä voi arvailla mutta turha puhua tietämisestä esim. Sillanpään kohdalla koska pelkkää arvailua se on kun kyseessä on itselle tuntematon ihminen ja jos hän nyt sattui olemaan homo niin tarkoittaako se automaattisesti että esim. Antti on ?

        Jos itse olisit "superjulkkis" esim. muusikko tms. ja kaikki olisivat sinusta kiinnostuneita niin rupeaisitko kertomaan henkilökohtaisia asioitasi lehdistölle ja oletetaan että olisit homo niin kertoisitko senkin ? Ei se sisusta ole aina kiinni, tuollaiset asiat ei vaan kuulu muille ihmisille. Sanoisin että on järkevyyttä olla levittelemättä omia asioitaan kaikille, kaikilla ihmisillä on oikeus myös yksityisyyteen vaikka olisikin julkkis.

        antavat näiden homo-artistien ymmärtää että levyt myyvät paremmin jos esität heteroa! Sori nyt vaan kaikki homot ja lepsut.
        Suomessa kun nyt ollaan niin voisi sanoa että edelleen homot ovat siellä komeroissa ja pysyvät vielä pitkään!


      • antin fanittaja
        tunnistaa.. kirjoitti:

        KAUKAA!!!!!

        Antti Tuisku EIII!!!oo homoooo!!! se on ihan tavallinen sil on tyttö ystävä eikä poikaystävä !!!!!!!!!!! mä inhoon niitä ketkä aattelee et antti on homooo!!!


      • Suomessa ole
        antin fanittaja kirjoitti:

        Antti Tuisku EIII!!!oo homoooo!!! se on ihan tavallinen sil on tyttö ystävä eikä poikaystävä !!!!!!!!!!! mä inhoon niitä ketkä aattelee et antti on homooo!!!

        toistaiseksi kielletty...

        Saako mielestäsi ajatella edes totuuksia?


    • jaretc

      No ei kaverisi paljoa nähnyt. Tuon perusteella en lähtisi tekemään mitään johtopäätöksiä. Toivottavasti olisivat olleet vain hyviä ystäviä. Kun eivät edes suudelleet. Tai sitten kaverisi ei kertonut sinulle kaikkea.

      Terveisin: Jaretc

      • meille muille

        onko A homo vai ei. Laulaa ja tanssii ihan samalla tapaa, näyttää samalta jne. Ei kai ketään enää OIKEASTI jaksa kiinnostaa onko hänellä tyttö- vai poikaystävä. Olkoot vaikka molempia, ei haittaa. Ei sekään vaikka sinullakin olisi, sinun elämäsi on sinun ja ainoastaan vain sinun.


      • helluntailaisille
        meille muille kirjoitti:

        onko A homo vai ei. Laulaa ja tanssii ihan samalla tapaa, näyttää samalta jne. Ei kai ketään enää OIKEASTI jaksa kiinnostaa onko hänellä tyttö- vai poikaystävä. Olkoot vaikka molempia, ei haittaa. Ei sekään vaikka sinullakin olisi, sinun elämäsi on sinun ja ainoastaan vain sinun.

        faneille tuntuu olevan merkitystä...


      • jaretc...
        meille muille kirjoitti:

        onko A homo vai ei. Laulaa ja tanssii ihan samalla tapaa, näyttää samalta jne. Ei kai ketään enää OIKEASTI jaksa kiinnostaa onko hänellä tyttö- vai poikaystävä. Olkoot vaikka molempia, ei haittaa. Ei sekään vaikka sinullakin olisi, sinun elämäsi on sinun ja ainoastaan vain sinun.

        Täällä käydään vaan kiivaasti keskustelua Antin seksuaalisuuden ympäillä. Mulle se on ihan sama.
        Olen aikanai käynyt kovatkin väännöt siitä mikä on mun oma seksuaali identiteettini. Ja se on nyt mulle täysin selvää. Olen homosekuaali ja sillä siisti. Ei se asia siitä muutu vaikka kuinka itkisin tai vaikka olisi kasapäitäin uskovaisia mua käänyttämässä. Mulla on oma poika kaveri ja sileen. Enkä mä ole yhtään sen kumoisempi ihmisenä kuin muutkaan. Joten en kumastuisi jos Anttikin josakin vaiheessa ilmaisisi julkisesti olevansa homoseksuaali. Päin vastoin voisin jopa onnitella häntä siitä että on löytänyt itsensä. Ja olipa tuo asia nyt niin tai näin se on kuitenkin julkis Antin henkilökohtainen asia. Eikä hän ei ihmisenä eikä artistina ole yhtään sen erilaisempi vaikka sitten olisikin homo tai hetero.

        Terveisin: Jaretc


    • HinttiHomoPower

      Antin tyttöystävällä sattuu olemaan munat!!

      • antin seksuaalisuus

        jaksaa kiinnostaa?


      • taivaansini1
        antin seksuaalisuus kirjoitti:

        jaksaa kiinnostaa?

        Ja koska Analla ei ole naisten kanssa vipinöitä ollut, niin uskallan elätellä toiveita.


      • antin vipinöistä
        taivaansini1 kirjoitti:

        Ja koska Analla ei ole naisten kanssa vipinöitä ollut, niin uskallan elätellä toiveita.

        mitään.


      • taivaansini1
        antin vipinöistä kirjoitti:

        mitään.

        sinä voit kuvitellakaan.....


      • ja lopeta
        taivaansini1 kirjoitti:

        sinä voit kuvitellakaan.....

        älyttömät trollailut.


      • sellainen syy että
        antin seksuaalisuus kirjoitti:

        jaksaa kiinnostaa?

        pikkutytöt mieluummin fanittavat heteroa! He elättelevät toiveita olla joskus idolinsa tyttöystävä, kenties. Niin mitäs sitten jos se idoli sanoo olevansa homo? Ei ne enää sen levyjä ryntää ostamaan tai mene keikoille. Näin yksinkertaista tää elämä on, kaikki ei vaan halua uskoa sitä!


      • Analla on aina
        sellainen syy että kirjoitti:

        pikkutytöt mieluummin fanittavat heteroa! He elättelevät toiveita olla joskus idolinsa tyttöystävä, kenties. Niin mitäs sitten jos se idoli sanoo olevansa homo? Ei ne enää sen levyjä ryntää ostamaan tai mene keikoille. Näin yksinkertaista tää elämä on, kaikki ei vaan halua uskoa sitä!

        menny,vaikka alusta asti on toitotettu noita homo-juttuja.Minä uskon,että sillä ei ole loppupelissä mitään merkitystä mikä Antti on.Hän vain sattuu olemaan niin valovoimainen ja upea artisti,että me fanit hänestä pidämme oli hän sitten lintu tai kala.Yksityiselämän jokainen pitäköön itsellään.Empä ole kovin monen muunkaan bändin pojan tai artistin kertovan yksityiselämästään mitään,miksi Antin pitäisi?Antin fani-kunta koostuu muistakin kuin pikkutytöistä,itse ole kolmekymppinen ja fani.Mahtavaa kun klubi-kiertue alkaa,pääsee kunnolla jorailee.Tosin olen ollut aijemminkin k-18 Anttia katsomassa.Hienoa Antti esiintyy 10.3 Emma-gaalassa Kulttuuritalolla,tämä tarkoittaa sitä että Antti on myös Emma-ehdokkaana.Täytyy toivoa Antille tälläkertaa voittoa,jos kolmas kerta toden sanois.


      • taivaansini1
        ja lopeta kirjoitti:

        älyttömät trollailut.

        Onko homoudessa jotain pahaa?

        Oletko lesta vai helluntailainen?


      • Hänet on
        Analla on aina kirjoitti:

        menny,vaikka alusta asti on toitotettu noita homo-juttuja.Minä uskon,että sillä ei ole loppupelissä mitään merkitystä mikä Antti on.Hän vain sattuu olemaan niin valovoimainen ja upea artisti,että me fanit hänestä pidämme oli hän sitten lintu tai kala.Yksityiselämän jokainen pitäköön itsellään.Empä ole kovin monen muunkaan bändin pojan tai artistin kertovan yksityiselämästään mitään,miksi Antin pitäisi?Antin fani-kunta koostuu muistakin kuin pikkutytöistä,itse ole kolmekymppinen ja fani.Mahtavaa kun klubi-kiertue alkaa,pääsee kunnolla jorailee.Tosin olen ollut aijemminkin k-18 Anttia katsomassa.Hienoa Antti esiintyy 10.3 Emma-gaalassa Kulttuuritalolla,tämä tarkoittaa sitä että Antti on myös Emma-ehdokkaana.Täytyy toivoa Antille tälläkertaa voittoa,jos kolmas kerta toden sanois.

        vain mainiosti markkinoitu sopivalle kohderyhmälle. Mainosmiehet kyllä osaavat käyttää hyväkseen pikkutyttöjen orastavaa romantiikannälkää ja prinsessaikään jämähtäneiden vanhojenpiikojen mielihaluja.

        Ja ovathan mainosmiehet tietenkin huomanneet, että pikkutytöt eivät koe Antin kaltaisia "piip" seksuaalisena uhkana, joten niitä on helppo lovettaa, kun ei vielä ihan tee mieli haaveilla kikkelistä ja bylsimisestä.


      • prinsessa-iästä toitottaja,
        Hänet on kirjoitti:

        vain mainiosti markkinoitu sopivalle kohderyhmälle. Mainosmiehet kyllä osaavat käyttää hyväkseen pikkutyttöjen orastavaa romantiikannälkää ja prinsessaikään jämähtäneiden vanhojenpiikojen mielihaluja.

        Ja ovathan mainosmiehet tietenkin huomanneet, että pikkutytöt eivät koe Antin kaltaisia "piip" seksuaalisena uhkana, joten niitä on helppo lovettaa, kun ei vielä ihan tee mieli haaveilla kikkelistä ja bylsimisestä.

        hyvää päivän jatkoa!Muuten Antin tupla-julkaisu Rovaniemi-New York on myyny kultaa!Ei hassummin;)
        Sähän olet siellä tietty kateudesta ja raivosta vihreänpunainen!!!HIENOA ANTTI JA ONNEA KULTALEVYISTÄ,SINÄ JOS JOKU OLET NE ANSAINNUT!


      • verrattuna
        prinsessa-iästä toitottaja, kirjoitti:

        hyvää päivän jatkoa!Muuten Antin tupla-julkaisu Rovaniemi-New York on myyny kultaa!Ei hassummin;)
        Sähän olet siellä tietty kateudesta ja raivosta vihreänpunainen!!!HIENOA ANTTI JA ONNEA KULTALEVYISTÄ,SINÄ JOS JOKU OLET NE ANSAINNUT!

        ensimmäiseen....

        Ja kyllähän noilla markkinointivoimilla kulta on varmaa;)

        Hienoa, Antin levy-yhtiön markkinointiosasto!! Te jos jotkut, olette kultalevynne ansainneet! ONNEA!


      • sua ketuttaa ja lujaa;)
        verrattuna kirjoitti:

        ensimmäiseen....

        Ja kyllähän noilla markkinointivoimilla kulta on varmaa;)

        Hienoa, Antin levy-yhtiön markkinointiosasto!! Te jos jotkut, olette kultalevynne ansainneet! ONNEA!

        Toisen menestyminen on niin karvasta niellä,näköjään!Koita saada nukutuksi ensi yönä!


      • iloinen noiden
        sua ketuttaa ja lujaa;) kirjoitti:

        Toisen menestyminen on niin karvasta niellä,näköjään!Koita saada nukutuksi ensi yönä!

        markkinointiammattilaisten onnistumisesta.

        Taidat olla kateellinen. Keskiarvollasi ei taida olla ikinä toiveita päästä lukioon ja kauppakorkeaan.

        Tosin onhan sulla vielä vuosia aikaa parantaa:)


      • sulle,lukiot
        iloinen noiden kirjoitti:

        markkinointiammattilaisten onnistumisesta.

        Taidat olla kateellinen. Keskiarvollasi ei taida olla ikinä toiveita päästä lukioon ja kauppakorkeaan.

        Tosin onhan sulla vielä vuosia aikaa parantaa:)

        on käyty vuosia sitte,että vinks vinks vaa.Koita tosiaan saada ensi yönä unta vaikka se Antti ne kultalevyt nappaskii...;)Heippa!


      • markkinointikoneistoa
        sulle,lukiot kirjoitti:

        on käyty vuosia sitte,että vinks vinks vaa.Koita tosiaan saada ensi yönä unta vaikka se Antti ne kultalevyt nappaskii...;)Heippa!

        tosin olisi jäänyt haaveeksi.

        Kauniita prinsessaunia!


      • ei tee tätä :
        markkinointikoneistoa kirjoitti:

        tosin olisi jäänyt haaveeksi.

        Kauniita prinsessaunia!

        Ne ei laula ja esiinny, mahtavinkaan koneisto ei saa myytyä huonon artistin levyjä. Kyllä Antti on näyttänyt kaikille epäilijöille että on yksi suomen huippuartisteista, sitä ei voi kukaan kiistää, HYVÄ ANTTI !!!!!!!


      • myymään
        ei tee tätä : kirjoitti:

        Ne ei laula ja esiinny, mahtavinkaan koneisto ei saa myytyä huonon artistin levyjä. Kyllä Antti on näyttänyt kaikille epäilijöille että on yksi suomen huippuartisteista, sitä ei voi kukaan kiistää, HYVÄ ANTTI !!!!!!!

        vaikka vettä pullossa 1000-kertaiseen hintaan.

        Myös Antin taustalla on mahtava markkinointikoneisto, joka on aivopessyt kakaroita Idols-kisasta lähtien.


      • minäpä
        myymään kirjoitti:

        vaikka vettä pullossa 1000-kertaiseen hintaan.

        Myös Antin taustalla on mahtava markkinointikoneisto, joka on aivopessyt kakaroita Idols-kisasta lähtien.

        olen 50. viestittäjä.


      • Olen vilpittömästi
        minäpä kirjoitti:

        olen 50. viestittäjä.

        onnellinen puolestasi.

        :):)


      • aivan!!
        Analla on aina kirjoitti:

        menny,vaikka alusta asti on toitotettu noita homo-juttuja.Minä uskon,että sillä ei ole loppupelissä mitään merkitystä mikä Antti on.Hän vain sattuu olemaan niin valovoimainen ja upea artisti,että me fanit hänestä pidämme oli hän sitten lintu tai kala.Yksityiselämän jokainen pitäköön itsellään.Empä ole kovin monen muunkaan bändin pojan tai artistin kertovan yksityiselämästään mitään,miksi Antin pitäisi?Antin fani-kunta koostuu muistakin kuin pikkutytöistä,itse ole kolmekymppinen ja fani.Mahtavaa kun klubi-kiertue alkaa,pääsee kunnolla jorailee.Tosin olen ollut aijemminkin k-18 Anttia katsomassa.Hienoa Antti esiintyy 10.3 Emma-gaalassa Kulttuuritalolla,tämä tarkoittaa sitä että Antti on myös Emma-ehdokkaana.Täytyy toivoa Antille tälläkertaa voittoa,jos kolmas kerta toden sanois.

        samaa mieltä kanssasi ei oo välii mikä hän on mut musiikki on ihan saman laista!!!!!


      • kun siitä
        aivan!! kirjoitti:

        samaa mieltä kanssasi ei oo välii mikä hän on mut musiikki on ihan saman laista!!!!!

        kovasti jaksatte kinata.

        Levyjen myynti on laskusuunnassa.


      • tanssi-levy
        kun siitä kirjoitti:

        kovasti jaksatte kinata.

        Levyjen myynti on laskusuunnassa.

        palasi jälleen listalle!


      • ekan levyn
        tanssi-levy kirjoitti:

        palasi jälleen listalle!

        myyntiä. Markkinointikoneisto tosin saa vielä rippeitä puristettua tyypistä......:)


      • Jaretc.....
        ekan levyn kirjoitti:

        myyntiä. Markkinointikoneisto tosin saa vielä rippeitä puristettua tyypistä......:)

        Antille pitäis saada ihan omia kappaleita. Jos hänelle löytyis hyvä tekstin tekijä ja biisejen säveltäjä. Mä luulisin, että Antin levyjä saataisiin myytyä enmmän. Uskallusta ja rohkeutta se vaatii. Ja yhteis työtä ja oikeiden artisti linjojen hakemista.

        Antilla on hyvä ja ihailtava ominaisuus. Jota kyllä mun mielestäni kannattaisi hyödyntää enemmän. Hän on herkkä ja tunteelinen tulkki. Jolle sopisi mitä parhaiten tunne pitoiset herkät ja koskettavat laulut.

        Tämä nykysuuntaus on hieman huono Antin kannalta. Sillä artistina hänen ominaisuuklsiaan pitäisi osata luontevasti kehittää oikeaan suuntaan. Usein noiden vanhujen kappaleiden uusinta tulkinnoissa voi käydä niin, että aikisemin levytetyt kappalee uusinta versioina eivät enää pure kuulioihin. Koska useimat haluavat säilyttää vaikutelman ehyenä vanhoista tutuista biisesitä. Ja tällöin suositaan alku peräisen artistin esityksiä.

        Eikä siinä muutoikaan ole mitään järkeä, että Antti esittäisi muiden artistien kappaleta. Jotka eivät sovi hänelle olenkaan.

        Ei siis ole hyvä juttu se. Jos hän keskityy liijaksi laulamaan muiden tekemiä biisejä. Antti on kyllä selainen artisti jolle kyllä uusiakin biisejä löytisi. Ja jolle joku miellään rupeaisi tekemää tekstejä ja lauluja.

        Maailma on täynnä aiheita ja asioita. Joista voidaan kyllä tehdä vaikka kuinka paljon lauluja. Uskoisin että Antille sopivia uusia biisejä syntyisi ihan arkisita asioista. Elämä on kirjoitamattomia lauluja täynnä. Ne pitää vain löytää. Niitä itsekin tehneenä sen tiedän.

        T: Jaretc


      • Antti ei
        Jaretc..... kirjoitti:

        Antille pitäis saada ihan omia kappaleita. Jos hänelle löytyis hyvä tekstin tekijä ja biisejen säveltäjä. Mä luulisin, että Antin levyjä saataisiin myytyä enmmän. Uskallusta ja rohkeutta se vaatii. Ja yhteis työtä ja oikeiden artisti linjojen hakemista.

        Antilla on hyvä ja ihailtava ominaisuus. Jota kyllä mun mielestäni kannattaisi hyödyntää enemmän. Hän on herkkä ja tunteelinen tulkki. Jolle sopisi mitä parhaiten tunne pitoiset herkät ja koskettavat laulut.

        Tämä nykysuuntaus on hieman huono Antin kannalta. Sillä artistina hänen ominaisuuklsiaan pitäisi osata luontevasti kehittää oikeaan suuntaan. Usein noiden vanhujen kappaleiden uusinta tulkinnoissa voi käydä niin, että aikisemin levytetyt kappalee uusinta versioina eivät enää pure kuulioihin. Koska useimat haluavat säilyttää vaikutelman ehyenä vanhoista tutuista biisesitä. Ja tällöin suositaan alku peräisen artistin esityksiä.

        Eikä siinä muutoikaan ole mitään järkeä, että Antti esittäisi muiden artistien kappaleta. Jotka eivät sovi hänelle olenkaan.

        Ei siis ole hyvä juttu se. Jos hän keskityy liijaksi laulamaan muiden tekemiä biisejä. Antti on kyllä selainen artisti jolle kyllä uusiakin biisejä löytisi. Ja jolle joku miellään rupeaisi tekemää tekstejä ja lauluja.

        Maailma on täynnä aiheita ja asioita. Joista voidaan kyllä tehdä vaikka kuinka paljon lauluja. Uskoisin että Antille sopivia uusia biisejä syntyisi ihan arkisita asioista. Elämä on kirjoitamattomia lauluja täynnä. Ne pitää vain löytää. Niitä itsekin tehneenä sen tiedän.

        T: Jaretc

        esitä muiden biisejä,ainoastaan levottomassa on lainattu dingoa musiikissa,sanat on Antin omat ja biisi on täysin eri kun dingon.


      • markkinointikoneisto,
        ekan levyn kirjoitti:

        myyntiä. Markkinointikoneisto tosin saa vielä rippeitä puristettua tyypistä......:)

        markkinointikoneisto....vaihda levyä ja palstaa,jookos!


      • markkinointikoneisto,plaap,...
        ekan levyn kirjoitti:

        myyntiä. Markkinointikoneisto tosin saa vielä rippeitä puristettua tyypistä......:)

        markkinointikoneisto....vaihda levyä ja palstaa,jookos!


      • täysin eri????????
        Antti ei kirjoitti:

        esitä muiden biisejä,ainoastaan levottomassa on lainattu dingoa musiikissa,sanat on Antin omat ja biisi on täysin eri kun dingon.

        ????????


      • olemassaoleva
        markkinointikoneisto,plaap,... kirjoitti:

        markkinointikoneisto....vaihda levyä ja palstaa,jookos!

        fakta.


      • Jaretc........
        Antti ei kirjoitti:

        esitä muiden biisejä,ainoastaan levottomassa on lainattu dingoa musiikissa,sanat on Antin omat ja biisi on täysin eri kun dingon.

        kuitenkin olen sitä mieltä, Että edes lainaukset muiden biiseistä eivät sovi Antille. Ja luulen, että Antti myös itsekin ymmärtää tämän asian paremmin itse. Ja käsittää mitä minä tällä tarkoitin. Nastaa on lähteä katsomaan millainen laiva keikka Antille on tulossa 20.2. Mielenkiinolla odotan sitä. Tosi nastaa on päästä messiin.

        T: Jaretc


      • ja Dingon levoton
        täysin eri???????? kirjoitti:

        ????????

        tuhkimo ja tuu sit sanoo oliko sama biisi?


      • mitens madonnan hung up
        Jaretc........ kirjoitti:

        kuitenkin olen sitä mieltä, Että edes lainaukset muiden biiseistä eivät sovi Antille. Ja luulen, että Antti myös itsekin ymmärtää tämän asian paremmin itse. Ja käsittää mitä minä tällä tarkoitin. Nastaa on lähteä katsomaan millainen laiva keikka Antille on tulossa 20.2. Mielenkiinolla odotan sitä. Tosi nastaa on päästä messiin.

        T: Jaretc

        esim oliko huono lainaus abbalta?ei tainu olla;)Artistit levyttävät paljon covereita ja esittävät keikoillaan muitten biisejä,niin se vain on.Ota selvää.


      • artistia ja bändiä.
        olemassaoleva kirjoitti:

        fakta.

        muistatko kun esim. PMMP julkaisi ennen joulua uusimman levynsä.Tais tytöt olla kymmenien lehtien kansissa promoamassa levyään.Iso levy-yhtiö on tytöillä takana;)


      • kaupallista
        artistia ja bändiä. kirjoitti:

        muistatko kun esim. PMMP julkaisi ennen joulua uusimman levynsä.Tais tytöt olla kymmenien lehtien kansissa promoamassa levyään.Iso levy-yhtiö on tytöillä takana;)

        p****a.

        Antin kohderyhmäksi on tarkasti valittu lemmentuskissaan riutuvat varhaisteinit ja prinsessaikään jämähtäneet. Kohderyhmä tekee hänestä huvittavimman esimerkin:)


      • ideat tai taidot
        mitens madonnan hung up kirjoitti:

        esim oliko huono lainaus abbalta?ei tainu olla;)Artistit levyttävät paljon covereita ja esittävät keikoillaan muitten biisejä,niin se vain on.Ota selvää.

        vähäiset.....


      • ???????????????????
        ja Dingon levoton kirjoitti:

        tuhkimo ja tuu sit sanoo oliko sama biisi?

        en tule sanoon sulle mitään.

        pelkään vesikauhuisia; ne voi purra.


      • olit siis
        ??????????????????? kirjoitti:

        en tule sanoon sulle mitään.

        pelkään vesikauhuisia; ne voi purra.

        väärässä;)


      • itsekään mitä
        kaupallista kirjoitti:

        p****a.

        Antin kohderyhmäksi on tarkasti valittu lemmentuskissaan riutuvat varhaisteinit ja prinsessaikään jämähtäneet. Kohderyhmä tekee hänestä huvittavimman esimerkin:)

        höpötät.oli se ANTTI taas eilen niin IHANA Hesan keikalla,NAM;)oli muuten k-18 keikka!


      • Miten olin
        olit siis kirjoitti:

        väärässä;)

        väärässä? Ihmettelin vain omituista sanailuasi:):):):):):


      • sun pakkomielle....
        itsekään mitä kirjoitti:

        höpötät.oli se ANTTI taas eilen niin IHANA Hesan keikalla,NAM;)oli muuten k-18 keikka!

        Musiikista se ei kerro mitään:):):)


      • hyvä "mies"
        sun pakkomielle.... kirjoitti:

        Musiikista se ei kerro mitään:):):)

        että Antti on sinulle aikamoinen PAKKOMIELLE!


      • manipuloinnin
        hyvä "mies" kirjoitti:

        että Antti on sinulle aikamoinen PAKKOMIELLE!

        uhri.

        Tee se, hyvä pseudohermafrodiitti!


      • myöntymisen merkki;)
        manipuloinnin kirjoitti:

        uhri.

        Tee se, hyvä pseudohermafrodiitti!

        Sä et vastannu kysymykseeni,ei tulkitsen sen myöntymisenä!Ei se mitään,pakkomielteensä kullakin;)


      • mitään......
        myöntymisen merkki;) kirjoitti:

        Sä et vastannu kysymykseeni,ei tulkitsen sen myöntymisenä!Ei se mitään,pakkomielteensä kullakin;)

        Vaikka oletkin pseudohermafrodiitti, niin kai sinun pitäisi kysymys erottaa sekavasta vaatimuksesta.

        Antin kikkeli on tosin pakkomielteeni mutta mitä se sulle kuuluu:):):)


    • sua ketuttaa;)

      Toisten menestyminen on niin karvasta niellä,näköjään,hihii!!!

      • Tyttöystävästähän

        tässä oli kyse.

        Taitaa poikaa ketuttaa, kun ei Antti ollutkaan hinaaja;);)


      • viesti tuli
        Tyttöystävästähän kirjoitti:

        tässä oli kyse.

        Taitaa poikaa ketuttaa, kun ei Antti ollutkaan hinaaja;);)

        laitettua väärään paikkaan,sori!


      • Muista olla
        viesti tuli kirjoitti:

        laitettua väärään paikkaan,sori!

        tarkempi tulevaisuudessa.


    • tuotannon Jamppa?

      Jossain sellainen mainittiin......

    • niin sil onkin tyttökaveri

      niin sil onkin.. :P

      • Jaretc.....

        he ovatkin vain hyviä ystäviä. Petyisitkö kovin jos.........en sanokaan mitään. Mun kaiketi on parasta olla ihan hiljaa. Katsos kun joskuus sattuu tietämään asioista ihan liikaa. Ja se on huono asia se.

        T: Jaretc


      • me Antti-fanit
        Jaretc..... kirjoitti:

        he ovatkin vain hyviä ystäviä. Petyisitkö kovin jos.........en sanokaan mitään. Mun kaiketi on parasta olla ihan hiljaa. Katsos kun joskuus sattuu tietämään asioista ihan liikaa. Ja se on huono asia se.

        T: Jaretc

        tiedämme ettei Antti ole ainakaan täysin hetero,oli mitä oli ei meitä haittaa,vaikka muut luulevat ja toivovat että haittais.Onhan noita muitakin artisteja jotka eivät ole.Tää näyttää olevat paljon isompi juttu muille kuin meille faneille.
        t:Antti -fani


      • jaretc.....
        me Antti-fanit kirjoitti:

        tiedämme ettei Antti ole ainakaan täysin hetero,oli mitä oli ei meitä haittaa,vaikka muut luulevat ja toivovat että haittais.Onhan noita muitakin artisteja jotka eivät ole.Tää näyttää olevat paljon isompi juttu muille kuin meille faneille.
        t:Antti -fani

        Niin kannanottosi oli hyvä. Ja uskon että asia varmasti fanien mielestä näin on. Nyt korostan etten suinkaan tarkoita Anttia tällä.

        Mutta se mikä minua itseäni tässä kaikista eniten naurattaa on se, että onhan näitä homoseksuaaleja ollut kautta ajkojen ulkomaisissa artisteissa aina. Eikä niistä ole niin kovin suurta elämää pidetty. Suomessa tämä Antin ympärillä vellova keskustelu on mieletäni turhaa. Koska artistin oma imago ei siitä muutu. Vaikka hän olisi mikä tahansa.

        Mielenkiinoista kuitenkin on nähdä miten eri asiat julkiksen julkisuuden kuvan ympärillä vuodesta toiseen puhuttavat. Ja miten niihin taiteilia piireissä suhtaudutaan. Jakavathan nämä mielipiteitä laidasta laitaaan. Ja askarruttavat ihmisiä selvästi.

        T: Jaretc


      • Antti on
        jaretc..... kirjoitti:

        Niin kannanottosi oli hyvä. Ja uskon että asia varmasti fanien mielestä näin on. Nyt korostan etten suinkaan tarkoita Anttia tällä.

        Mutta se mikä minua itseäni tässä kaikista eniten naurattaa on se, että onhan näitä homoseksuaaleja ollut kautta ajkojen ulkomaisissa artisteissa aina. Eikä niistä ole niin kovin suurta elämää pidetty. Suomessa tämä Antin ympärillä vellova keskustelu on mieletäni turhaa. Koska artistin oma imago ei siitä muutu. Vaikka hän olisi mikä tahansa.

        Mielenkiinoista kuitenkin on nähdä miten eri asiat julkiksen julkisuuden kuvan ympärillä vuodesta toiseen puhuttavat. Ja miten niihin taiteilia piireissä suhtaudutaan. Jakavathan nämä mielipiteitä laidasta laitaaan. Ja askarruttavat ihmisiä selvästi.

        T: Jaretc

        minusta äärimmäisen valovoimainen,sympaatinen ja aivan upea artisti.Sitten nämä ei-fanit yrittävät joka-ikisessä paikassa ottaa esiin tämän seksuaalisuuden.Se on minusta säälittävää!Nyt työt kutsuvat,heips!


      • Vai valovoimainen.
        Antti on kirjoitti:

        minusta äärimmäisen valovoimainen,sympaatinen ja aivan upea artisti.Sitten nämä ei-fanit yrittävät joka-ikisessä paikassa ottaa esiin tämän seksuaalisuuden.Se on minusta säälittävää!Nyt työt kutsuvat,heips!

        Markkinointikoneisto on ainakin sinut onnistunut aivopesemään totaalisesti. Säälittävää.


    • Johannaja

      on ruottalainen!!!!!

    • emma mäkinnen

      ei käy

    • HOhhoooi.....

      No nyt kuitenkin oli sillä tyttöystävää tai ei niin eihän tämä asia meille edes kuulu. Kun nyt tuon Antti Tuisku kirjan omistan ja muutaman kerran se on tullut luettua niii Antti ihan itse siinä sanoo että mitä sitä asiaa enempää pohtimaan ja sen takia se ei itse siihen mitään ole koskaan sanonut kun eihän se sen musiikkiin yksinkertaisesti kuulu.

      No nyt tässä puhun juuri itseni pussiin mutta itse olen sitä mieltä että ei antti ole h*mo ja vaikka olisikin niin ei meitä tosi faneja tuommoinen pikku asia hetkauta. T: Antti fani fourever....

    • Oon ite antti fani mut on pakko myöntää et se on homo;(

    • mikssss

      Antti on parasta minkä nainen voi saada.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe