"Kevätkaudella sarjaa esitetään neljänä päivänä viikossa, ma-to"
Noi infromoitiin viimevuonna kun sarja palasi joulutauolta.
No mun mielestä kuitenkin myöskin syksyllä tuli vaan neljä jaksoa päivässä, joten mun laskujen mukaan niitä olisi pitänyt jäädä varastoon ainakin jouluauton ajaksi.
Miksi joulutauko?
5
580
Vastaukset
- Kaarina
En kyllä yhtään käsitä, että miksei Salkkarit tule perjantaisin...
- läskimatti
en kyllä muista milloin salkkareita olis esitetty 4 kertaa päivässä...
- juuuuuu
ne tulee nyt keskiviikkoisin ja torstaisin
- :)))
juuuuuu kirjoitti:
Tuohan ei minua haittaa, sillä muistatte kai aikaisempina vuosina, kun salkkareiden syyskausi alkoi vasta elokuun lopussa ja nyt kun on 4 jaksoa viikossa, niin syyskausi alkaa silloin, kun koulut alkaa! Myös kevätkausi loppuu hiukan myöhemmin, joten salkkaritaukoa on vain kesäloman verran! Että mun mielestä jaksoja tulee ihan normaalisti.
juuuuuu kirjoitti:
tule. Tänään tulee salkkarit ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311806
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161632Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291042- 611040
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen91945- 66891
- 46791
- 1780
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9711Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta63694