Miss kitalle:

Supermegalordifani

Miss kitalle tiedoksi:Mä oon 17,ite sä oot luultavasti puheiden perusteella 7 tai ehkä 6.Mä oon aidosti lordi-fani.Sä täss päästelet sammakoita suustas ja lapsellisia kommentteja.Sä luultavasti oot provo tai feikki,mutta mä en oo.Sä oot lapsellisin ihminen jonka kanssa oon täällä jutellu. Lordi on mulle tavallaan toinen perhe,mitä se on sulle??Luultavasti käytät vaan lordii hyväksesi!!!

2

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KALMA777

      näin on.

      • Miss Kita

        Ja millähän lailla käyttäisin maailman parasta bändiä, Lordia, hyväksi? Voisitko kenties perustella tai selittää, minkä takia kuvittelet noin?
        Mulla ainakin oli kunnon perustelut tuolle sinun idioottimaiselle elvistelyllesi!
        Ja mitäköhän toi ikäkin nyt tohon liittyy? Mua ei vois vähempää kiinnostaa, ootko 7 vai 17!
        Mua ei itse asiassa enää edes kiinnosta, käytkö täällä vai et.
        Eikä sun tarvii sanoa "Mä oon aidosti Lordi-fani" ihan kuin muut ei muka oisi!
        Jätä tuo leveily jonnekin muualle ja opi hyväksymään, että Lordi on ehkäpä muidenkin lempibändi kun sun, etkä sä voi tulla pompottelemaan meitä miten huvittaa ja elvistelemään Lordi-kamoillasi!
        Ps. Heti kun joku antaa kritiikkiä, ei tarvitse loukkaantua ja turvautua tuohon ikä-hommeliin. Kaikkein lapsellisimmat tyypit tulevat tällaisissa tilanteissa juuri sanomaan "Puheittesi perusteella olet varmasti 6 v. ja mä oon muuten aito fani".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe