Miss kitalle:

Supermegalordifani

Miss kitalle tiedoksi:Mä oon 17,ite sä oot luultavasti puheiden perusteella 7 tai ehkä 6.Mä oon aidosti lordi-fani.Sä täss päästelet sammakoita suustas ja lapsellisia kommentteja.Sä luultavasti oot provo tai feikki,mutta mä en oo.Sä oot lapsellisin ihminen jonka kanssa oon täällä jutellu. Lordi on mulle tavallaan toinen perhe,mitä se on sulle??Luultavasti käytät vaan lordii hyväksesi!!!

2

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KALMA777

näin on.

• Miss Kita

Ja millähän lailla käyttäisin maailman parasta bändiä, Lordia, hyväksi? Voisitko kenties perustella tai selittää, minkä takia kuvittelet noin?
        Mulla ainakin oli kunnon perustelut tuolle sinun idioottimaiselle elvistelyllesi!
        Ja mitäköhän toi ikäkin nyt tohon liittyy? Mua ei vois vähempää kiinnostaa, ootko 7 vai 17!
        Mua ei itse asiassa enää edes kiinnosta, käytkö täällä vai et.
        Eikä sun tarvii sanoa "Mä oon aidosti Lordi-fani" ihan kuin muut ei muka oisi!
        Jätä tuo leveily jonnekin muualle ja opi hyväksymään, että Lordi on ehkäpä muidenkin lempibändi kun sun, etkä sä voi tulla pompottelemaan meitä miten huvittaa ja elvistelemään Lordi-kamoillasi!
        Ps. Heti kun joku antaa kritiikkiä, ei tarvitse loukkaantua ja turvautua tuohon ikä-hommeliin. Kaikkein lapsellisimmat tyypit tulevat tällaisissa tilanteissa juuri sanomaan "Puheittesi perusteella olet varmasti 6 v. ja mä oon muuten aito fani".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      166
      2747
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      45
      1514
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1471
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1151
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe