Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KANNUSTAKAA MATTIA!!!!!!!!!

BOX

Jotka jaksatte Mattia näillä sivuilla haukkua ja mollata, niin laittakaahan ensin oma elämänne järjestykseen ja tarkentakaa omat ongelmanne. Niitä tuntuu olevan koska pitää keskittyä noin toisten arvosteluun. Jokainen taaplaa tyylillään. Arvostetaan sitä. Matille ja Merville oikein hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää. Yhdessä tai erikseen.

3

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekkamies-82

      Terttu ja moro,

      Meillä on suomessa kaks (2) kunnon MATTIA toinen on Mattti Esko (eskonniemi) ja toinen on Matti (Ensio) Nykänen.... Näillä Mateilla on ikäeroa noin 16 vuotta, mutta...

      Matti Eskon hitti kappaleiksi 1970- ja 1980-luvuilla nousivat muun muassa "Lämmin, hellä ja pehmoinen" sekä "Trasselijussin salsa". Vuonna 1981 Matti Esko versioi Kenny Rogersin laulua "Lady". Kappaleen suomenkielinen versio on nimeltään "Yksin", ja siitä muodostui hitti. Vuonna 1986 Matti Esko levytti uransa tunnetuimman, alun perin mainosmusiikiksi tehdyn laulun "Rekkamies".

      1990-luvun lopulla Matti Esko kärsi sydänvaivoista ja masennuksesta, ja keikkailu jäi muutamaksi vuodeksi. Ja Masa elää vieläkin... 2007

      Ja näin meillä' on kunnia esitellä Matti Ensio Nykänen ..

      Matti Nykänen on entinen suomalainen mäkihyppääjä. Nykänen on kaikkien aikojen menestynein mäkihyppääjä. Hän voitti urallaan viisi olympiamitalia (joista neljä kultamitaleita). 15 maailmanmestaruusmitalia (kuusi kultamitalia) ja 22 suomenmestaruusmitalia (13 kultamitalia).

      • 13.1.2007 Klo 2.53

        Matti Esko on 60 vuotta ja Matti Nykänen on 44 vuotta. Keskimääräinen elinikä naisilla on 80 ja miehillä 70 vuotta. Mutta varsinainen kysymys jäi nyt viimeiseksi eli kuinka monta tuntia pitää viettää "risusavotalla"? Vielä täytyy mainita, että halogeenipolttimon keskimääräinen elinikä on 4.000 - 5.000 tuntia.


    • JOKU VAA=)

      Ennen mä aattelin et Matti on ihan tyhmä ja ajatttelematon, mut sit ku mä näin Matti elokuvan,mun mielipide matista muutttu täysin. Nyt mä tiedän mitä Matti on elämänsä aikana kokenu ja vasta nyt mä tiiän et Matilla ei oo ollu helppoa. Älkää siis molllatko Mattia! Hän on kokenut kovia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe