...Jatkoa edellisestä... Miss kita kuvittelee olevansa kaikitietävä ja täydellinen lordi-fani.Se keksii sekopäisiä juttuja ja provosoi toisia,varsinkin mua.Se on kuitenkin 7v kakara,joka on todella kateellinen meille oikeille faneille.Uskokaa mua pliis.Se on feikki tai pimahtanut.
.......Jatkoa edellisestä.......
6
252
Vastaukset
- Datsu
jos sä jatkat vielä tota samaa, niin sä itte näytät siltä 7v kakaralta joka pöllöilee vaan täällä. Anteeksi nyt vaan, olenkin puolueeton tässä asiassa.
Ole sinä aikuinen ja lopeta tämä tähän.
Sinä olet oikea lordi-fani, eikä kannata välittää vaikka joku vittuilis sulle.- Supermegalordifani
Oke,en välitä tästä eteenpäin jos joku vittuilee mulle.Nää jotkut viestit on vaan niin huvittavia.Noh...oon mä aikunen...melkein.Ehkäpä jonkun pitäis lopettaa ilkeet puheet.
- Miss Kita
Supermegalordifani kirjoitti:
Oke,en välitä tästä eteenpäin jos joku vittuilee mulle.Nää jotkut viestit on vaan niin huvittavia.Noh...oon mä aikunen...melkein.Ehkäpä jonkun pitäis lopettaa ilkeet puheet.
Sori, olin sillon toosi pahalla tuulella ja aina kun olen, puran sen johonkin tosi inhottavalla tavalla. Ja tällä kertaa uhri olit sinä. Sanoin aika ilkeästi, koska kyllähän jokainen oman Lordi-kokoelmansa saa tulla kertomaan (kun ei täällä muutkaan sen järkevämpiä juttuja puhu). Turha tässä on yrittää mitään riidellä, kummatkin on faneja siinä missä muutkin. Mutta on silti aika kohtuutonta haukkua 7-vuotiaaksi. On meillä kuitenkin melko iso ikäero, jos olet 17 ja minä 12. Mutta unohetaan koko juttu, okei?
- Supermegalordifani
Miss Kita kirjoitti:
Sori, olin sillon toosi pahalla tuulella ja aina kun olen, puran sen johonkin tosi inhottavalla tavalla. Ja tällä kertaa uhri olit sinä. Sanoin aika ilkeästi, koska kyllähän jokainen oman Lordi-kokoelmansa saa tulla kertomaan (kun ei täällä muutkaan sen järkevämpiä juttuja puhu). Turha tässä on yrittää mitään riidellä, kummatkin on faneja siinä missä muutkin. Mutta on silti aika kohtuutonta haukkua 7-vuotiaaksi. On meillä kuitenkin melko iso ikäero, jos olet 17 ja minä 12. Mutta unohetaan koko juttu, okei?
Juu..unohdetaan vaan.Ei se mitään,vaik olit pahalla tuulella.Saat anteeksi.Mä haluun myös pyytää anteeksi,ku haukuin sua 7-vuotiaaksi.Ei ollu tarkotus.Mä käyn tällä hetkellä läpi isoo muutosta mun elämässä,ja se ei oo helppo.Mutta ku säkin oot lordi-fani,haluisitko tulla mun meseen yhteyshenkilöksi?Voitais jutella lordista,tällä kertaa ihan ok-sovussa?Ollaanko kavereita?T:Supermegalordifani.
- Miss Kita
Supermegalordifani kirjoitti:
Juu..unohdetaan vaan.Ei se mitään,vaik olit pahalla tuulella.Saat anteeksi.Mä haluun myös pyytää anteeksi,ku haukuin sua 7-vuotiaaksi.Ei ollu tarkotus.Mä käyn tällä hetkellä läpi isoo muutosta mun elämässä,ja se ei oo helppo.Mutta ku säkin oot lordi-fani,haluisitko tulla mun meseen yhteyshenkilöksi?Voitais jutella lordista,tällä kertaa ihan ok-sovussa?Ollaanko kavereita?T:Supermegalordifani.
Ollaan vaan kavereita. Voisin jutella mesessäkin, mut mulla on vaan semmonen sähköpostiossa, missä on mun koko nimi (sekä etu- että sukunimi) enkä sitä viiti antaa vieraille. Tekeillä on kyllä uusi, mutta jutellaan nyt täällä. Harmi kun se ,_;_, -taimikänytolikaan- lähti. :( Onneksi kait ainakin Lady Awa ja Kalma777 jäi ?
- Supermegalordifani
Miss Kita kirjoitti:
Ollaan vaan kavereita. Voisin jutella mesessäkin, mut mulla on vaan semmonen sähköpostiossa, missä on mun koko nimi (sekä etu- että sukunimi) enkä sitä viiti antaa vieraille. Tekeillä on kyllä uusi, mutta jutellaan nyt täällä. Harmi kun se ,_;_, -taimikänytolikaan- lähti. :( Onneksi kait ainakin Lady Awa ja Kalma777 jäi ?
Ok.Sopii mulle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009