.......Jatkoa edellisestä.......

Supermegalordifani

...Jatkoa edellisestä... Miss kita kuvittelee olevansa kaikitietävä ja täydellinen lordi-fani.Se keksii sekopäisiä juttuja ja provosoi toisia,varsinkin mua.Se on kuitenkin 7v kakara,joka on todella kateellinen meille oikeille faneille.Uskokaa mua pliis.Se on feikki tai pimahtanut.

6

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Datsu

      jos sä jatkat vielä tota samaa, niin sä itte näytät siltä 7v kakaralta joka pöllöilee vaan täällä. Anteeksi nyt vaan, olenkin puolueeton tässä asiassa.

      Ole sinä aikuinen ja lopeta tämä tähän.

      Sinä olet oikea lordi-fani, eikä kannata välittää vaikka joku vittuilis sulle.

      • Supermegalordifani

        Oke,en välitä tästä eteenpäin jos joku vittuilee mulle.Nää jotkut viestit on vaan niin huvittavia.Noh...oon mä aikunen...melkein.Ehkäpä jonkun pitäis lopettaa ilkeet puheet.


      • Miss Kita
        Supermegalordifani kirjoitti:

        Oke,en välitä tästä eteenpäin jos joku vittuilee mulle.Nää jotkut viestit on vaan niin huvittavia.Noh...oon mä aikunen...melkein.Ehkäpä jonkun pitäis lopettaa ilkeet puheet.

        Sori, olin sillon toosi pahalla tuulella ja aina kun olen, puran sen johonkin tosi inhottavalla tavalla. Ja tällä kertaa uhri olit sinä. Sanoin aika ilkeästi, koska kyllähän jokainen oman Lordi-kokoelmansa saa tulla kertomaan (kun ei täällä muutkaan sen järkevämpiä juttuja puhu). Turha tässä on yrittää mitään riidellä, kummatkin on faneja siinä missä muutkin. Mutta on silti aika kohtuutonta haukkua 7-vuotiaaksi. On meillä kuitenkin melko iso ikäero, jos olet 17 ja minä 12. Mutta unohetaan koko juttu, okei?


      • Supermegalordifani
        Miss Kita kirjoitti:

        Sori, olin sillon toosi pahalla tuulella ja aina kun olen, puran sen johonkin tosi inhottavalla tavalla. Ja tällä kertaa uhri olit sinä. Sanoin aika ilkeästi, koska kyllähän jokainen oman Lordi-kokoelmansa saa tulla kertomaan (kun ei täällä muutkaan sen järkevämpiä juttuja puhu). Turha tässä on yrittää mitään riidellä, kummatkin on faneja siinä missä muutkin. Mutta on silti aika kohtuutonta haukkua 7-vuotiaaksi. On meillä kuitenkin melko iso ikäero, jos olet 17 ja minä 12. Mutta unohetaan koko juttu, okei?

        Juu..unohdetaan vaan.Ei se mitään,vaik olit pahalla tuulella.Saat anteeksi.Mä haluun myös pyytää anteeksi,ku haukuin sua 7-vuotiaaksi.Ei ollu tarkotus.Mä käyn tällä hetkellä läpi isoo muutosta mun elämässä,ja se ei oo helppo.Mutta ku säkin oot lordi-fani,haluisitko tulla mun meseen yhteyshenkilöksi?Voitais jutella lordista,tällä kertaa ihan ok-sovussa?Ollaanko kavereita?T:Supermegalordifani.


      • Miss Kita
        Supermegalordifani kirjoitti:

        Juu..unohdetaan vaan.Ei se mitään,vaik olit pahalla tuulella.Saat anteeksi.Mä haluun myös pyytää anteeksi,ku haukuin sua 7-vuotiaaksi.Ei ollu tarkotus.Mä käyn tällä hetkellä läpi isoo muutosta mun elämässä,ja se ei oo helppo.Mutta ku säkin oot lordi-fani,haluisitko tulla mun meseen yhteyshenkilöksi?Voitais jutella lordista,tällä kertaa ihan ok-sovussa?Ollaanko kavereita?T:Supermegalordifani.

        Ollaan vaan kavereita. Voisin jutella mesessäkin, mut mulla on vaan semmonen sähköpostiossa, missä on mun koko nimi (sekä etu- että sukunimi) enkä sitä viiti antaa vieraille. Tekeillä on kyllä uusi, mutta jutellaan nyt täällä. Harmi kun se ,_;_, -taimikänytolikaan- lähti. :( Onneksi kait ainakin Lady Awa ja Kalma777 jäi ?


      • Supermegalordifani
        Miss Kita kirjoitti:

        Ollaan vaan kavereita. Voisin jutella mesessäkin, mut mulla on vaan semmonen sähköpostiossa, missä on mun koko nimi (sekä etu- että sukunimi) enkä sitä viiti antaa vieraille. Tekeillä on kyllä uusi, mutta jutellaan nyt täällä. Harmi kun se ,_;_, -taimikänytolikaan- lähti. :( Onneksi kait ainakin Lady Awa ja Kalma777 jäi ?

        Ok.Sopii mulle. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe