Mikä olisi hyvä vaelluspaikka talvella? Eli sellainen missä löytyisi erämökkejä, kotia reitin varrelta ettei majoitus olisi täysin teltan varassa. Niin ja neuvoa kaipaisin että mikä pukeutuminen pitäisi kaiken parhaiten lämpimänä?
talvella vaeltamaan
3
1249
Vastaukset
Vaatteita on kauppa pullollaan, on urheilukerrasto, välikerrastoa ja kuorta.
Mökkejä ja laavuja esim. kansallispuistoissa.
Katso netistä ja lue esim. vaellusturinoista ja relaa comista.- Pocahontas
aatelit kotoa lähteä vaeltamaan? Kotia, erämökkejä, laavuja on ympäri koko maata.
Pukeutuminen on vähän siiinä ja siinä lämmön kananlta liike se ratkaíseen. Eli liikumalla saa lämmöt päälle ohuemminkin pukeutumalla. Muulloin riittää ihan tavan talvi vaatteet.
Annappa vinkki minne suuntaan menisit, minä laitan linkkivinkin niistä yösijoista sitten. - Hiiliteräs
Kannattaisiko kokeilla yöpyä lähimetsässä muutamana viikonloppuna vaikka sillä teltalla voit testailla teltassa yöpymistä,ruuanlaittoa ja ennenkaikkea pukeutumistasi.
Aina ei ole kämpät vapaina vaikka kyllähän sopu sijaa antaa ja useampi voi yöpyä niissä yht.aikaa.
Vaatetus on yksilöllinen juttu ja riippuu keleistä ja liikkumisestasi joten testaa ja testaa ennenkuin menet erämaahan palelemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238