Hevosenhoitajan palkka?

tallille töihin

Paljonko hevostenhoitaja tai tallityöntekijä saa palkkaa? Tiedän, että vaihtelee talleittain, mutta noin keskimäärin?

5

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agrologi

      Hevosenhoitajan peruspalkka asettuu suunilleen 1300-1500€ tietämille, tällä rahalla töitä tehdään 5pv/vk (työaika voi olla päivän aikana useammassa jaksossa). Vapaat osuu yleensä muille päiville kuin viikonlopulle. Tämä summa sisältä jo ilta, viikonloppu yms. lisät.

      Tämän päälle monilla talleilla saa pitää yhtä omaa hevosta veloituksetta. Joillakin talleilla tarjotaan myös majoittumismahdollisuutta osana palkkaa.

      Muita taitoja omaava hevosenhoitaja saa yleensä parempaa palkkaa. Muita taitoja on esim. kengitystaidot, taito treenata hevosia itsenäisesti, raviajokortti (ja ajokomemus), taidot ajaa traktoria ja tehdä muita maataloutöitä.

      Eli palkka on huono ja työajat epäsäännölliset, mutta oman hevosen pito onnistuu helposti ja muitakin luontaisetuja voi olla.

    • Maalaisponi

      Hevosenhoitajan minimipalkka on alle 6e/h eli ei sillä rikastumaan pääse. Toi 1500 on kyllä aika huikea ainakin ratsupuolella, monesti karsinavuokra on osa palkkaa eli vähennetään kuukausipalkasta. Työtkin tosiaan voivat olla milloin vain, tosin sunnuntaista saa aina kaksi vapaata.

    • oon...

      niinsanotusti hevosenhoitajana/tallityöntekijänä, ja saan 6 e tunti, mutta se ei tokikaan ole päätyö vaan lähinnä työksikin muuttunut harrastus.

    • vääryttä

      Tytö oli perttulassa.jounin .anjan. tallills.sop oli thän youkokuuhun asti teki tuöy kunnolla ulotöotäkin palkmätä asuto oli viet.vapaa ailaakin kytäsvät..ksuppa 5km päässä ei kulj.ei ylityö korv .ei mitään.
      Rosvosvat kaiken.vaik oli sop.ssanoi vieras irti sekin oli väärin.jouni kiristi ja kyttäs.samoin Anja...otivst tytön jälkeen.pimen työntekijän.pimeenä maksoivat palkan toiselle...tyttöni vuokrista tuskin maksoivat veroja. Tämä paikka.oli Perttula nurmijärvi..työ tuomio istuin.kunnottas tämän jutun.he kiristivät ja uhkailivat tyttöä miin et tyttö pelkää jotain????!.jos puuhun niin.tapatuu ja kuuluu ja näkyy kanssa...mit isänä vetoan.teijon.nyt ei jaksa vanhana enään lusisa.t.tytön isä...palkat maksamatta kesäloma korv .ja palka sop.kauten asti.tpukokuu.2016.asti...tpivon et verottaja tutki myös tän tallin jutut.ja liitto.kunnopittaen.tutön .isä.ent maajussi....rak.työn jot...vantaa.

    • Anonyymi

      Se riippuu tosi paljon et onko yksityinen talli vai ratsastuskoulu. Oon ite töissä yksityisellä ja siel tuntipalkka menee 10 € tunnilta plus kaikki lisät. Riippuu tosi paljon myös siitä minkä tasosia hevosia esim yksityis tallilla on. Jos on korkea tasosia niin talli vuokra on silloin suuri jonka kautta tallityöntekiä saa palkkansa. Oon itse tehty kohta 30 vuotta samassa paikassa niin muk palkka on korkeammalla kun muiden . Mutta tosi paljon vaihtelevaa tuo palkka :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe