Te valitatte täällä aina kuinka täällä on tyhmiä kirjoittajia ja provoilijoita, ja yritätte houkutella tänne järkeviä kirjoittajia.
Minä olen yrittänyt aloittaa järkevää keksustelua, mutta ette tunnu edes haluavan osallistua. Koitin aloittaa Lordi-triviaa, mutta ette tulleet mukaan.
Tuntuu että tykkäätte mielummin riidellä keskenänne kuin esikouluikäiset kakarat siitä kuka on tosi lordifani.
Turhaan valitatte huonoista kirjoittajista kun itse olette pahempia.
Enpä enää viihdy täälläkään, joten jätän tämän lordipalstan, keskityn monsterboardiin.
Menetitte ainakin yhden hyvän kirjoittajan.
Morjens.
Ei sitten
,.-,.-,.-,.-
2
258
Vastaukset
- Supermegalordifani
Älä kiltti lähde!!Mä haluun jutella sun kanssa.Kun ei täällä näytä muita järkeviä olevan.
- shade14
Tulkaa vaan monsterboardiin! Siellä voi keskustella vähän laadukkaammin kun täällä! Mutta se siitä! Kirjoitellaanpa siellä sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521867
- 621802
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121345- 611151
- 491114
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41795Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118657Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86650Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32627- 38586