Liikkeistä

etsivä

Millaisia kokemuksia,JepJep,istä tai muista HD .tä myyvistä firmoista,,ja onko jeppiksellä rahotus,kun muistaakseni ei ainakaan nettimotossa ollut pyörien yhteydessä mainintaa

11

5637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Freiheit

      Jepjep on ihan ok ja myyjät asiallisia. Itsekin tulee siellä käytyä silloin tällöin. Minusta niillä on rahotus saatavilla. Hämeenlinnan H-sunriseä kanssa monet kehuu, ketkä on kauppoja tehneet. Siitä ei itsellä kokemusta.

      • jep jep

        ostin oman pyörän siältä.kaikki on toiminut hyvin kyseisen liikkeen kanssa.rahoitus onnistui hyvin.kaikki pyörään ostamani osat ynm...otan heidän kautta!jepjep


      • eri paikoista
        jep jep kirjoitti:

        ostin oman pyörän siältä.kaikki on toiminut hyvin kyseisen liikkeen kanssa.rahoitus onnistui hyvin.kaikki pyörään ostamani osat ynm...otan heidän kautta!jepjep

        Itse olen viime moponi ostanut ulkomailta lomareissujen yhteydessä, liikkeen hintoihin verrattuna säästöä jonkin verran suoraan että lisää valittaessa autoverosta. Toki omatuonnissa joutuu näkemään vaivaa enemmän.

        Varaosat ostan yleensä ulkomailta netin kautta, kätevää näin nykypäivänä.


    • Res Pect

      SGN:Bikes Turku.... Siellä saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua, rahoituskin järjestyy jos olet "tahraton" tyyppi.

      • Pect Res

        Kokemuksesta kerron taas toisenlaisenkin esimerkki. Osothetkellä ollaan mielinkielin mutta jos takuuaikana tulee ihan mitä tahansa vikaa tai vaivaa "vehkeisiin" väitetään että olet itse tehnyt vian tai vahingoittanu pyörääsi. Varsinkin se myymäläpäällikkö on sellanen vempula että laittaa kaikki asiat AINA asiakkaan syyksi. Ja näitä kokemuksia on monelta monelta kaverilta.

        Nauravat vielä jos yrität saada vaikka Saksasta tuotuun pyörään takuukorjausta, käskevät painua sinne mistä ostitkin. Vaikka JOPA H-D:ssä on eurooppalainen takuu, ja takuukustannukset maksaa TEHDAS. Joskus tulee sekin päivä kun kohtelevat asiakasta kuin asiakasta reilusti eikä aina syyttäen. Ylimielisyys kostautuu ja siksi vaikka tämä jepejep hoitaa takuut ja muut kunnolla kun ei ole varaa vittuilla asiakkaalle...

        Älä siis kehu paskaa liikettä. Huoltohlökuntaa taas kehun...


    • Olen HD-MIES !!!

      Ehdottomasti HogHaus!
      Sieltä minäkin haen osia chopperiini.

      • lienee

        paras liike Dresman sekä MusiikkiCentrum, sieltä saat kiltit ja säkkipillit.


    • Anonyymi

      Jäi erikoinen kuva liikkeestä kun eräästä pyörästä aktiivista vuoropuhelua kävin sähköpostilla ja kun halusin varmistaa etteihän pyörällä kolarihistoriaa tms, niin myyjä lopettaa kaupankäynnin täysin, eikä ole sen jälkeen enää vastannut minulle…

    • Anonyymi

      Itse ostin jopjepeistä härleyn, ei ole toiminut päivääkään. Selvisi että ollut tulvan alle jäänyt yksilö(usein tuonti härleyt on), nyt alla yamanjutska ja ei pamaha.

    • Anonyymi

      Myy kolariromuja mitä uitettu jenkeistä. Yksi oli myyty jenkeissä 1800 dollarilla ja heillä myynnissä 13,000 eurolla. Älkää ostako noita romuja, hengenvaarallisia laitteita.

    • Anonyymi

      Rahalla saa, ja harleyllä pääsee .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe