lähetys ajat

lähetys

aamulla näkyy start 6:00 disney chanell kanaval ja kello oli 7:00 eikä vielkää alkanu sitte ohjrlmaa tulee klo 22:55saakka ja meil näkyy vaa klo 18:00 sakaa ja kaveril on sama paketyti nii sil näkyy iha oikein

6

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cnyyvannzn

suomi on tunnin edellä norjaa, ruotsia ja tanskaa joten meillä lähetyksen alku pitäisi olla klo7 vaikka ruudussa kuudesta puhutaankin.

t-verkossa taitaa olla lyhennetty lähetysaika, mulla viasatin sat-paketissa kyllä näkyy kaikki disney-kanavat klo 7:stä lähetyksen loppuun.

• noissa on

merkintä Finland 1 H kun ne esitysajat ilmoitetaan Ruotsin ajan mukaan niin kertovat noin että noihin esitysaikoihin pitää Suomessa lisätä yksi tunti juuri tuon aikavyöhykejutun takia.

• cnyyvannzn
        noissa on kirjoitti:

merkintä Finland 1 H kun ne esitysajat ilmoitetaan Ruotsin ajan mukaan niin kertovat noin että noihin esitysaikoihin pitää Suomessa lisätä yksi tunti juuri tuon aikavyöhykejutun takia.

yleensä on ainakin esim. showtimellä ja monilla muilla kanavilla tuo merkinä "finland 1h".

sitä en kyllä nyt muista, että onko disneyn kanavilla sitä lainkaan vai puuttuuko se kokonaan.

• miksi disney näy siille ku ...
        noissa on kirjoitti:

miksi ei näy ku sielt pitäis tulla ohjelmaa klo 22:55saakka ja loppu klo 18:00 nii siin ei oo 1 tunnin välii siin on välii 4h55min?

• selitys asialle
        miksi disney näy siille ku ... kirjoitti:

miksi ei näy ku sielt pitäis tulla ohjelmaa klo 22:55saakka ja loppu klo 18:00 nii siin ei oo 1 tunnin välii siin on välii 4h55min?

Olen jotenkin käsittänyt sen uuden toimilupajaon yhteydessä julkistetun "raportin" mukaan että Disney alkaisi lähettää samalla kanavalla kuin Urheilukanava lähettää iltaisin täydentävää ohjelmaa, elikkä päivällä Disneytä ja illalla urheilua. Voisiko ehkä johtua tuosta miksi ei lähetetä kuin klo 18:aan asti... Elikkä jos nyt olen oikein käsittänyt niin Urhis tulee sitten iltaohjelmineen samalle kanavapaikalle kuin Disney on nyt.

Tosin, noita jaettuja kanavapaikkoja tulee syksyllä yksi lisää. MTV Finland tulee jakamaan saman kanavapaikan Nickelodeon lastenkanavan kanssa, lastenohjelmaa päivällä ja musiikkia illalla.

• lähetyys
        selitys asialle kirjoitti:

Olen jotenkin käsittänyt sen uuden toimilupajaon yhteydessä julkistetun "raportin" mukaan että Disney alkaisi lähettää samalla kanavalla kuin Urheilukanava lähettää iltaisin täydentävää ohjelmaa, elikkä päivällä Disneytä ja illalla urheilua. Voisiko ehkä johtua tuosta miksi ei lähetetä kuin klo 18:aan asti... Elikkä jos nyt olen oikein käsittänyt niin Urhis tulee sitten iltaohjelmineen samalle kanavapaikalle kuin Disney on nyt.

Tosin, noita jaettuja kanavapaikkoja tulee syksyllä yksi lisää. MTV Finland tulee jakamaan saman kanavapaikan Nickelodeon lastenkanavan kanssa, lastenohjelmaa päivällä ja musiikkia illalla.

kaverin lapsella näkyy oikeaan aikaan ja niillä on sama paketti ja antenni verkko nii ku meilläkii?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      97
      3674
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      31
      3190
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      58
      3155
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2945
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      64
      2807
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      65
      2755
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2494
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2311
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2152
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2148
    Aihe