aamulla näkyy start 6:00 disney chanell kanaval ja kello oli 7:00 eikä vielkää alkanu sitte ohjrlmaa tulee klo 22:55saakka ja meil näkyy vaa klo 18:00 sakaa ja kaveril on sama paketyti nii sil näkyy iha oikein
lähetys ajat
6
420
Vastaukset
- cnyyvannzn
suomi on tunnin edellä norjaa, ruotsia ja tanskaa joten meillä lähetyksen alku pitäisi olla klo7 vaikka ruudussa kuudesta puhutaankin.
t-verkossa taitaa olla lyhennetty lähetysaika, mulla viasatin sat-paketissa kyllä näkyy kaikki disney-kanavat klo 7:stä lähetyksen loppuun.- noissa on
merkintä Finland 1 H kun ne esitysajat ilmoitetaan Ruotsin ajan mukaan niin kertovat noin että noihin esitysaikoihin pitää Suomessa lisätä yksi tunti juuri tuon aikavyöhykejutun takia.
- cnyyvannzn
noissa on kirjoitti:
merkintä Finland 1 H kun ne esitysajat ilmoitetaan Ruotsin ajan mukaan niin kertovat noin että noihin esitysaikoihin pitää Suomessa lisätä yksi tunti juuri tuon aikavyöhykejutun takia.
yleensä on ainakin esim. showtimellä ja monilla muilla kanavilla tuo merkinä "finland 1h".
sitä en kyllä nyt muista, että onko disneyn kanavilla sitä lainkaan vai puuttuuko se kokonaan. - miksi disney näy siille ku ...
noissa on kirjoitti:
miksi ei näy ku sielt pitäis tulla ohjelmaa klo 22:55saakka ja loppu klo 18:00 nii siin ei oo 1 tunnin välii siin on välii 4h55min?
- selitys asialle
miksi disney näy siille ku ... kirjoitti:
miksi ei näy ku sielt pitäis tulla ohjelmaa klo 22:55saakka ja loppu klo 18:00 nii siin ei oo 1 tunnin välii siin on välii 4h55min?
Olen jotenkin käsittänyt sen uuden toimilupajaon yhteydessä julkistetun "raportin" mukaan että Disney alkaisi lähettää samalla kanavalla kuin Urheilukanava lähettää iltaisin täydentävää ohjelmaa, elikkä päivällä Disneytä ja illalla urheilua. Voisiko ehkä johtua tuosta miksi ei lähetetä kuin klo 18:aan asti... Elikkä jos nyt olen oikein käsittänyt niin Urhis tulee sitten iltaohjelmineen samalle kanavapaikalle kuin Disney on nyt.
Tosin, noita jaettuja kanavapaikkoja tulee syksyllä yksi lisää. MTV Finland tulee jakamaan saman kanavapaikan Nickelodeon lastenkanavan kanssa, lastenohjelmaa päivällä ja musiikkia illalla. - lähetyys
selitys asialle kirjoitti:
Olen jotenkin käsittänyt sen uuden toimilupajaon yhteydessä julkistetun "raportin" mukaan että Disney alkaisi lähettää samalla kanavalla kuin Urheilukanava lähettää iltaisin täydentävää ohjelmaa, elikkä päivällä Disneytä ja illalla urheilua. Voisiko ehkä johtua tuosta miksi ei lähetetä kuin klo 18:aan asti... Elikkä jos nyt olen oikein käsittänyt niin Urhis tulee sitten iltaohjelmineen samalle kanavapaikalle kuin Disney on nyt.
Tosin, noita jaettuja kanavapaikkoja tulee syksyllä yksi lisää. MTV Finland tulee jakamaan saman kanavapaikan Nickelodeon lastenkanavan kanssa, lastenohjelmaa päivällä ja musiikkia illalla.kaverin lapsella näkyy oikeaan aikaan ja niillä on sama paketti ja antenni verkko nii ku meilläkii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016183
- 2123416
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663308Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162525Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702091
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441656- 251443