Eli olis lämppärin kennon vaihto edessä, autossa on siis automaatti-ilmastointi,eli ohjausyksikkö pitää uudelleen ohjelmoida vaihdon jälkeen.. kysymys; onko helppo vaihtaa itse??kokemusta on autoremonteista,mutta ei tästä..
Entäs jos teettää audilla/korjaamossa, mitä maksaa suurinpiirtein??
kyseessä siis audi a6 2.6 V6 -97
JA KIIRE OIS!!!ON MEINAA KYLMÄÄ KYYTIÄ:(
Audi A6 lämm.laitteen kennon vaihto, kokemusta??mitä maksaa huollossa??
6
3709
Vastaukset
- Miksi et
Soita audi huoltoon ja kysy sieltä, jos kerran on noin kiirekkin.
Sieltä sanovat sinulle hinnan parissa minuutissa.
Lisäksi: Se hinta arvio on kaikenlisäksi maksuton. - terve.
Sen verran vanha kulkine kysessä että ei taida olla järkee korjata.
- sanoa...
että *paljon* tulee maksamaan, on vai kyse siitä että kuinka paljon, pyydä Audi-huollosta urakka ko. toimenpiteelle niin ei tule ikäviä yllätyksiä
- tuumailija
kaikki muut mahdollisuudet pois?anturit ok,kiertääkö vedet,toimiiko säädin jne.?tutulla oli joku anturi mykkänä.
- toiminta...
kannattaa tietenkin tsekata, periaatteessa sekin kai pitäisi vaihtaa jos ei nyt ihan joka vuosi niin muutaman vuoden välein kumminkin
- axl foley
joo, paikallisessa huollossa käytetty ja paikallistettu(onneks ilmaiseksi kun on tuttavan:))
Ja tosiaan audilla n.400€ duuni ja litkut(kenno on jo hankittu itse).
Kiitoksia kuitenkin vinkistä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733