leijonastaan liian mustis

oikku oinas75

siis mä olen mun leijona miehestä ihan kauhean mustasukkainen.Vaikka kuinka yritän itselleni puhua että ei tarvii olen silti...ja toinenkin on sanonut että mun ei tarvitse olla vaan rakastaa minua...jonkun naisen ei tarvitse kuin katsoa liian pitkään mun komeaa ukkoa niin mä saatan käydä päälle kuten tein perjantaina.Se ei ole hauskaa ollenkaan, mutta olen vain niin tempperamenttinen luonne että oksat pois...mitenhän leijonani tämän kestää...????

11

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että....

      ei jaksa katsella moista käytöstä kovin kauaa, liiallinen mustasukkaisuus ei ole tervettä.

    • ajoissa

      Kyllä se on niin, että miehesi jossain vaiheessa kyllästyy ja jättää sinut, nimimerkillä kokemusta on. Meillä oli aivan samanlainen liitto. Vaimo Oinas ja minä leijona. Kyttäämistä ja jatkuvaa epäilyä täysin syyttä. Vaikka kuinka rakastan häntä ja lapsiamme, niin en pystynyt elämään sellaisessa liitossa vaan oli pakkko lähteä.

    • toinen oikku

      Mustasukkaisuus on molempien osapuolten kannalta todella ikävää, kun se menee liiallisuuksiin. Pieni mustasukkaisuus on imartelevaa, mutta kun kokee ilman syytä suurta mustasukkaisuutta, pitäisi ruveta miettimään, missä vika. Ja yrittää tehdä asialle jotain!

      En tajua, miksi hyökkäät jonkun kimppuun, joka katsoo miestäsi sillä silmällä. Eiköhän jokaisella ole oikeus silmiään jossain pitää ja jos mies vielä on komea, niin voi olla, että häntä vain tulee katseltua, ilman mitään erityisempiä tarkoitusperiä? Ole imarreltu siitä, että miehesi kelpaisi muillekin. Eri asia ja sinun kannaltasi ratkaisevaa on, mihin miehesi katsoo. Jos hän ei välitä niistä muista naisista, miksi sinä välität? Se, jonka päälle sinun pitää käydä, on oma miehesi, jos hän katselee muita naisia tai kajoaa johonkin toiseen. Siis jos nyt on ihan pakko jonkun kimppuun käydä.

    • pam84

      Hah, hassua kun itse kun olen leijona tyttö ja poikaystäväni oinas ja hän on tunnustanut olevansa mustasukkainen. Huomattukkin se tosin on.. meillä se ei vielä ole mennyt sairaanloiseksi, eli vielä menee imarteluna.

      Entisessä suhteessa poikaystäväni oli skorpiooni ja se meni jo sairaanloiseksi mustasukkasuudeksi, en saanut olla kenenkään muun kanssa kuin hänen, ja pahoinpitelyitä oli useita kertoja. jouduin hankkimaan loppuvaiheessa lähestymiskiellon kun ei ymmärtänyt suhteemme loppumista.

      Enkä todellakaan käyttäydy niin että mustasukkaisuuteen olisi mitään syytä, tälläkin hetkellä pienen pojan äitinä menee päivät usein kotosalla... mistä siis syy tähän kummalliseen asiaan...??

      • voisi

        etsiä siitä, että leijona tosiaan on imarreltu kun kumppani sanoo kärsivänsä leijonan flirtistä muille. (leijonalta empatian puutetta, I would say)

        Itsekin olen mielettömän seksikäs ja kaunis ja tottunut jatkuviin päiden kääntymisiin perääni. Tiedän oikein hyvin, ettei minunlaiseni naisen tarvitse mitään muuta kuin vilkaista takaisin, niin miehet punastuvat tai tulevat kuolaten iskemään. Ymmärrän nyt vanhempana vastuuni. Kumppanini on TÄYSIN HYVÄSTÄ SYYSTÄ turhautunut seurustelemaan sellaisen haukan kanssa, joka olemuksellaan viestittää olevansa tietoinen ja myös tykkäävänsä ylimääräisestä, parisuhteen ulkopuolisesta, ihailusta -ja jopa "kutsuu" miehet tuijottamaan kiinteästi ja toivomaan "katsoisiko tuo jumalainen olento vielä heitä silmiin, edes nopeasti, niin se olisi merkki siitä, että se on altis iskuyrityksille"

        Kärjistän, myönnän, mutta muuten ei tule esiin ongelman sisin. Leijonahan on mielellään mahdollisimman monen ihmisen palvonnan kohde, oli sitten kotiäiti tai rokkistara. Ja jos moinen kumppania ärsyttää, se on todellakin ymmärrettävää, eikä mikään hymyn aihe. Minä ainakin opin sen, että aina ei ole kyse minusta, minun ihailusta, minun takiani mustasukkaisuudesta, VAAN MUITAKIN IHMISIÄ ON OLEMASSA ja heidän tunteensa on otettava huomioon. Jos kumppani kärsii, kun toinen on jokaiselle flirtille avoimena ja ihastuksissaan siitä, niin sinkkuasenne on muutettava!! Mikäli haluaa olla kumppaninsa kanssa. Pitää snoa, että rakastaa ja jättää selostamatta pylväisiin kävelevät ihailijat, olla tekemättä mieletöntä numeroa kaikista ihailevita katseista, kiinnittää huomionsa välillä muuhun kuin siihen, että wow minuapa taas ihailtiin.
        Jokainen meistä tunnistaa baareissa, kadulla, joka paikassa sinkun, joka on pukeutunut hyvin ja antaa katseensa vaellella ihailevissa ympärilläolijoissa, oikein hakee niitä.
        Leijona haluaa pitää tämän nimenomaisen sinkkumaisuutensa, eikä hevillä suostu ottamaan "varattu ja omistautunut"-leimaa otsaan ei ainakaan jätä korostamatta ulkonäköään(paitsi kotona omalleen) eikä jätä ympäristön ihailijatutka-ilmettään pois päältä edes siksi ajaksi kun kumppani on vieressä.

        Se, tartteeko asiasta olla mustis, on asia erikseen. Toiset ei siedä sitä, ettei leijonan huomata seurustelevan vieressä istuvan kanssa vaan häntä voi vapaasti lähestyä flirtillä. Toiset sietää leijonan laiminlyönnit parisuhdettaan kohtaan.
        Suoranaisesta pettämisestä ei toki kannata pelkän "tule vain ja iske minut"-asenteen takia syyttää.
        Mutta minä kuitenkin luovuin siitä. Mieheni ei ole sen jälkeen koskaan kokenut, ettei minun rakkauteeni voisi luottaa.
        Eikä tämä ole pelkästän leijonien hommaa, monet muutkin hakevat au-ihailua, mutta joissakin perheissä sitä ei pidetä pahana asiana, vaan siitä voidaan jopa olla ylpeitä, että vaimo se vaan jaksaa teinitytön lailla kerjätä huomiota kävelytyylillään -ja onnistuu joka kerta! :D


      • todellista
        voisi kirjoitti:

        etsiä siitä, että leijona tosiaan on imarreltu kun kumppani sanoo kärsivänsä leijonan flirtistä muille. (leijonalta empatian puutetta, I would say)

        Itsekin olen mielettömän seksikäs ja kaunis ja tottunut jatkuviin päiden kääntymisiin perääni. Tiedän oikein hyvin, ettei minunlaiseni naisen tarvitse mitään muuta kuin vilkaista takaisin, niin miehet punastuvat tai tulevat kuolaten iskemään. Ymmärrän nyt vanhempana vastuuni. Kumppanini on TÄYSIN HYVÄSTÄ SYYSTÄ turhautunut seurustelemaan sellaisen haukan kanssa, joka olemuksellaan viestittää olevansa tietoinen ja myös tykkäävänsä ylimääräisestä, parisuhteen ulkopuolisesta, ihailusta -ja jopa "kutsuu" miehet tuijottamaan kiinteästi ja toivomaan "katsoisiko tuo jumalainen olento vielä heitä silmiin, edes nopeasti, niin se olisi merkki siitä, että se on altis iskuyrityksille"

        Kärjistän, myönnän, mutta muuten ei tule esiin ongelman sisin. Leijonahan on mielellään mahdollisimman monen ihmisen palvonnan kohde, oli sitten kotiäiti tai rokkistara. Ja jos moinen kumppania ärsyttää, se on todellakin ymmärrettävää, eikä mikään hymyn aihe. Minä ainakin opin sen, että aina ei ole kyse minusta, minun ihailusta, minun takiani mustasukkaisuudesta, VAAN MUITAKIN IHMISIÄ ON OLEMASSA ja heidän tunteensa on otettava huomioon. Jos kumppani kärsii, kun toinen on jokaiselle flirtille avoimena ja ihastuksissaan siitä, niin sinkkuasenne on muutettava!! Mikäli haluaa olla kumppaninsa kanssa. Pitää snoa, että rakastaa ja jättää selostamatta pylväisiin kävelevät ihailijat, olla tekemättä mieletöntä numeroa kaikista ihailevita katseista, kiinnittää huomionsa välillä muuhun kuin siihen, että wow minuapa taas ihailtiin.
        Jokainen meistä tunnistaa baareissa, kadulla, joka paikassa sinkun, joka on pukeutunut hyvin ja antaa katseensa vaellella ihailevissa ympärilläolijoissa, oikein hakee niitä.
        Leijona haluaa pitää tämän nimenomaisen sinkkumaisuutensa, eikä hevillä suostu ottamaan "varattu ja omistautunut"-leimaa otsaan ei ainakaan jätä korostamatta ulkonäköään(paitsi kotona omalleen) eikä jätä ympäristön ihailijatutka-ilmettään pois päältä edes siksi ajaksi kun kumppani on vieressä.

        Se, tartteeko asiasta olla mustis, on asia erikseen. Toiset ei siedä sitä, ettei leijonan huomata seurustelevan vieressä istuvan kanssa vaan häntä voi vapaasti lähestyä flirtillä. Toiset sietää leijonan laiminlyönnit parisuhdettaan kohtaan.
        Suoranaisesta pettämisestä ei toki kannata pelkän "tule vain ja iske minut"-asenteen takia syyttää.
        Mutta minä kuitenkin luovuin siitä. Mieheni ei ole sen jälkeen koskaan kokenut, ettei minun rakkauteeni voisi luottaa.
        Eikä tämä ole pelkästän leijonien hommaa, monet muutkin hakevat au-ihailua, mutta joissakin perheissä sitä ei pidetä pahana asiana, vaan siitä voidaan jopa olla ylpeitä, että vaimo se vaan jaksaa teinitytön lailla kerjätä huomiota kävelytyylillään -ja onnistuu joka kerta! :D

        ? täh ? et ole tosissas?!

        minusta mustasukkaisuus ei ole sama asia kuin suuttua (loukkauksesta loukkaantua) siitä että rakastamasi ihminen flirttailee muille ja esittää olemuksellaan sinkkua eli vetää maton parisuhteen alta.

        Mustasukkaisuus on käsittääkseni sairaus, joka saa syyttämään esim. naisen pettävän sillä aikaa, kun mies vie roskat. Se, josta ollaan mustasukkaisia, ei välttämättä tee, sano tai katso väärin, vaan mustasukkainen kuvittelee kaiken.


      • oikku oinas75
        voisi kirjoitti:

        etsiä siitä, että leijona tosiaan on imarreltu kun kumppani sanoo kärsivänsä leijonan flirtistä muille. (leijonalta empatian puutetta, I would say)

        Itsekin olen mielettömän seksikäs ja kaunis ja tottunut jatkuviin päiden kääntymisiin perääni. Tiedän oikein hyvin, ettei minunlaiseni naisen tarvitse mitään muuta kuin vilkaista takaisin, niin miehet punastuvat tai tulevat kuolaten iskemään. Ymmärrän nyt vanhempana vastuuni. Kumppanini on TÄYSIN HYVÄSTÄ SYYSTÄ turhautunut seurustelemaan sellaisen haukan kanssa, joka olemuksellaan viestittää olevansa tietoinen ja myös tykkäävänsä ylimääräisestä, parisuhteen ulkopuolisesta, ihailusta -ja jopa "kutsuu" miehet tuijottamaan kiinteästi ja toivomaan "katsoisiko tuo jumalainen olento vielä heitä silmiin, edes nopeasti, niin se olisi merkki siitä, että se on altis iskuyrityksille"

        Kärjistän, myönnän, mutta muuten ei tule esiin ongelman sisin. Leijonahan on mielellään mahdollisimman monen ihmisen palvonnan kohde, oli sitten kotiäiti tai rokkistara. Ja jos moinen kumppania ärsyttää, se on todellakin ymmärrettävää, eikä mikään hymyn aihe. Minä ainakin opin sen, että aina ei ole kyse minusta, minun ihailusta, minun takiani mustasukkaisuudesta, VAAN MUITAKIN IHMISIÄ ON OLEMASSA ja heidän tunteensa on otettava huomioon. Jos kumppani kärsii, kun toinen on jokaiselle flirtille avoimena ja ihastuksissaan siitä, niin sinkkuasenne on muutettava!! Mikäli haluaa olla kumppaninsa kanssa. Pitää snoa, että rakastaa ja jättää selostamatta pylväisiin kävelevät ihailijat, olla tekemättä mieletöntä numeroa kaikista ihailevita katseista, kiinnittää huomionsa välillä muuhun kuin siihen, että wow minuapa taas ihailtiin.
        Jokainen meistä tunnistaa baareissa, kadulla, joka paikassa sinkun, joka on pukeutunut hyvin ja antaa katseensa vaellella ihailevissa ympärilläolijoissa, oikein hakee niitä.
        Leijona haluaa pitää tämän nimenomaisen sinkkumaisuutensa, eikä hevillä suostu ottamaan "varattu ja omistautunut"-leimaa otsaan ei ainakaan jätä korostamatta ulkonäköään(paitsi kotona omalleen) eikä jätä ympäristön ihailijatutka-ilmettään pois päältä edes siksi ajaksi kun kumppani on vieressä.

        Se, tartteeko asiasta olla mustis, on asia erikseen. Toiset ei siedä sitä, ettei leijonan huomata seurustelevan vieressä istuvan kanssa vaan häntä voi vapaasti lähestyä flirtillä. Toiset sietää leijonan laiminlyönnit parisuhdettaan kohtaan.
        Suoranaisesta pettämisestä ei toki kannata pelkän "tule vain ja iske minut"-asenteen takia syyttää.
        Mutta minä kuitenkin luovuin siitä. Mieheni ei ole sen jälkeen koskaan kokenut, ettei minun rakkauteeni voisi luottaa.
        Eikä tämä ole pelkästän leijonien hommaa, monet muutkin hakevat au-ihailua, mutta joissakin perheissä sitä ei pidetä pahana asiana, vaan siitä voidaan jopa olla ylpeitä, että vaimo se vaan jaksaa teinitytön lailla kerjätä huomiota kävelytyylillään -ja onnistuu joka kerta! :D

        mä oikeesti tiedän että mun ukko ei petä mua. Mäkän en ole mikään ruma immeinen ja olen häntä 10 vuotta nuorempi.Mä vaan huomaan kun se kattoo sillai onko joku hänestä kiinnostunu. Ja kun huomaa jonkun akan katsovan tulee ja ilmoittaa heti mulle. En tiedä miks????haluuko se oikeesti että olen mustis...kun mä en tarvitse yhtään lietsontaa lisää...no katotaan nyt...


      • oikku oinas75
        todellista kirjoitti:

        ? täh ? et ole tosissas?!

        minusta mustasukkaisuus ei ole sama asia kuin suuttua (loukkauksesta loukkaantua) siitä että rakastamasi ihminen flirttailee muille ja esittää olemuksellaan sinkkua eli vetää maton parisuhteen alta.

        Mustasukkaisuus on käsittääkseni sairaus, joka saa syyttämään esim. naisen pettävän sillä aikaa, kun mies vie roskat. Se, josta ollaan mustasukkaisia, ei välttämättä tee, sano tai katso väärin, vaan mustasukkainen kuvittelee kaiken.

        no niin sairasta ei todellakaan ole että hän ei saisi käydä missään...saa käydä missä huvittaa...kuten tuossa edellisessä vastasin minusta tuntuu että hän haluaa että olen mustasukkainen kun tulee suoraan kertomaan kuka yrittää iskee ja kuka kattoo koko ajan...mä en varsinkaan humalassa haluais sellasta kuulla kun olen äkkipikainen tyyppi...selvinpäin en olis moksiskaan...


      • v.p

        Kauan tuo sinun suhde kesti? Itselläni meni vuosia ennen kuin pääsin pahoinpitelevästä poikaystävästäni eroon ja sen jälkeenkin oli ongelmia lukuisien soittojen ja haukkumisten takia


    • ei ole

      horoskooppimerkistä vaan ihan yleisesti ottaen liiallinen mustasukkaisuus (ja vielä täysin ilman syytä) karkottaa niin miehen kuin naisenkin, ellei päässä ole vikaa.
      Itse olen oinasnainen ja olen mustasukkainen, mutta yleensä pidän sen omana tietonani. Joskus on tietty repsahduksia sattunut, etenkin suhteen alkuaikoina. Mutta siinä nolaa vaan itsensä. Rauhallinen käytös on paljon "coolimpaa" eikä siitä saa hullun mainetta.
      Nykyään pystyn pitämään itseni kurissa, ehkä osasyy on pitkässä suhteessa ja siinä, että oikeasti nyt tiedän mieheni rakastavan vain ja ainoastaan minua. Alkuaikoina oli hankalaa, koska mieheni on leijona ja kaikkihan tietävät varmasti millaisia leijonat on. Tykkäävät paistatella suosiossa ja ovatkin melko suosittuja ja kiinnostavia. Ja pientä flirttiäkin voi olla...Mutta onneksi oma mieheni on ainakin uskollinen kaikesta huolimatta. Hänkin on muuten äärettömän mustasukkainen ja näyttää sen enemmän kuin minä, mutta onneksi on myös rauhoittunut.
      Mutta sivuraiteelta takaisin. Eli pidä itsesi kurissa, vaikka mikä olisi. Tiedän, se on vaikeaa, mutta annat itsestäsi paljon fiksumman ja itsevarmemman kuvan jos et räjähdä heti kun joku vilkaiseekin miestäsi. Mustasukkainen käytös julkisesti antaa sellaisen kuvan, että miehesi voisi olla myös muiden naisten olla saatavissa. Jätä vaikka juomatta ne siiderit, jotka saa (mustasukkaisen) ihmisen käyttäytymään vieläkin typerämmin. En tosin tiedä olitko humalassa, mutta jotenkin jäi sellainen kuva. Korjaa jos olen väärässä.

      • oikku oinas75

        oikeassa olit, humalassahan sitä käyttäytyy idioottimaisesti.En mä selvinpäin herneitä vedä heti nenään.Ja siinäkin olet oikeassa että annan itsevarman kuvan olemata liian mustis ja tietenkin fiksun.Mulla on vaan hirveen herkkä hipiä ja mä olen huomannut että tämä jellona nauttii joskus siitä että olen mustis...siitä mä olen kivan tulinen tyyppi????!!!!!musta se ei ole ollenkaan hauskaa...joo...pitää rauhoittua jos osaan...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe