Elisan asiakaspalvelu

abina

Alkaa pikkuhiljaa mennä hermo tuon ns. asiakaspalvelun kanssa...Tilasin laajakaistan 8.12 ja sopimuksen tilausvahvistuksen pitäisi saapua kahden viikon sisällä...Vaan eipä ole kuulunut mitään tilausvahvistusta...Viime perjantaina lähetin Elisalle sähköpostia, että missähän se vahvistus viipyy ja onko laajakaista-tilaus mennyt edes perille..No, eipä kuulunut vastausta sähköpostiinkaan...Toissapäivänä lähetin uuden postin että mikä helvetti maksaa, kun ei voida vastata edes sähköposteihin saatika että saisin joskus sen tilausvahvistuksen ja ehkä myös sen laajakaistan tämän vuosituhannen puolella...Mutta eivätpä ole suvainneet vastata tähänkään sähköpostiin...Nyt on enemmän kuin lähellä että irtisanon koko tilauksen...Pitäkööt kaistansa, prkl...

20

1857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asdf

      Soita sinne Elisaan. Netitse kun asioi, aina tulee viiveitä (tarvitseeko tällaista tosiaankin neuvoa??).

      • abina

        No on yritetty soittaa useamman kerrankin, mutta kuten täälläkin on jo parissa keskustelussa tullut ilmi, Elisa ei tosiaankaan vastaa puhelimeen tai sinne täytyy jonottaa tuntikaupalla...Onko kenelläkään tavallisella ihmisellä aikaa jonottaa puhelimen päässä niin pitkään?


      • Asdf
        abina kirjoitti:

        No on yritetty soittaa useamman kerrankin, mutta kuten täälläkin on jo parissa keskustelussa tullut ilmi, Elisa ei tosiaankaan vastaa puhelimeen tai sinne täytyy jonottaa tuntikaupalla...Onko kenelläkään tavallisella ihmisellä aikaa jonottaa puhelimen päässä niin pitkään?

        Kannattaa, jos mahdollista, yrittää soittaa sellaiseen kellonaikaan ettei ole pahin ruuhkahuippu. Voisin kuvitella, että vaikkapa lounasaikaan klo 12-13 on paljon soittajia. Olen itse asioinut Elisan kanssa puhelimitse monta kertaa ilman kohtuutonta jonottamista. Jos ei muu auta, kirjoita kirje! Siis etanapostia. :)

        On sitä Soneraakin haukuttu niin paljon, että vaihto sinne ei välttämättä auta mitään. Olen ollut tyytyväinen Elisan tekniseen tukeen. Hyvä ja ystävällinen palvelu.


      • kokeiltu
        Asdf kirjoitti:

        Kannattaa, jos mahdollista, yrittää soittaa sellaiseen kellonaikaan ettei ole pahin ruuhkahuippu. Voisin kuvitella, että vaikkapa lounasaikaan klo 12-13 on paljon soittajia. Olen itse asioinut Elisan kanssa puhelimitse monta kertaa ilman kohtuutonta jonottamista. Jos ei muu auta, kirjoita kirje! Siis etanapostia. :)

        On sitä Soneraakin haukuttu niin paljon, että vaihto sinne ei välttämättä auta mitään. Olen ollut tyytyväinen Elisan tekniseen tukeen. Hyvä ja ystävällinen palvelu.

        >    Kannattaa, jos mahdollista, yrittää soittaa sellaiseen kellonaikaan ettei ole pahin ruuhkahuippu

        Näin on. Itse tai kaverit ollaan soitettu hyvin hyvin myöhään illalla ja ollaan päästy saman tien Elisan asiakaspalveluun.


      • on joo
        kokeiltu kirjoitti:

        >    Kannattaa, jos mahdollista, yrittää soittaa sellaiseen kellonaikaan ettei ole pahin ruuhkahuippu

        Näin on. Itse tai kaverit ollaan soitettu hyvin hyvin myöhään illalla ja ollaan päästy saman tien Elisan asiakaspalveluun.

        laitoin syyskuussa sähköpostia asiakaspalveluun enkä ole tähän päivään mennessä saanut vastausta eikä sitä varmaan ikään tulekaan. ongelmat elisan kanssa loppuu kun vaihtaa firmaa mutta sama rumba alkaa uuden kanssa veikkaisin.


      • abina
        on joo kirjoitti:

        laitoin syyskuussa sähköpostia asiakaspalveluun enkä ole tähän päivään mennessä saanut vastausta eikä sitä varmaan ikään tulekaan. ongelmat elisan kanssa loppuu kun vaihtaa firmaa mutta sama rumba alkaa uuden kanssa veikkaisin.

        Kiitos vihjeistä, täytynee yrittää soitella yön hämärissä Elisan asiakaspalveluun, koska sähköpostiin ei edellenkään ole tullut vastausta...Asiahan ei nyt siinä mielessä ole kriittinen, että nyt mulla on käytössä Soneran laajakaista ja tein siis vaihdon Elisaan...Tämä Soneran kaistahan katkeaa vasta kun Elisa alkaa pelittää, jos siis alkaa...Toki Sonerallakin on ollut vikansa, mutta vähän ikävä maku kyllä jää tästä Elisan toiminnasta...Mutta minkäs teet, jatkan selvittelyä laajakaistani kohtalosta:-)


      • Asdf
        abina kirjoitti:

        Kiitos vihjeistä, täytynee yrittää soitella yön hämärissä Elisan asiakaspalveluun, koska sähköpostiin ei edellenkään ole tullut vastausta...Asiahan ei nyt siinä mielessä ole kriittinen, että nyt mulla on käytössä Soneran laajakaista ja tein siis vaihdon Elisaan...Tämä Soneran kaistahan katkeaa vasta kun Elisa alkaa pelittää, jos siis alkaa...Toki Sonerallakin on ollut vikansa, mutta vähän ikävä maku kyllä jää tästä Elisan toiminnasta...Mutta minkäs teet, jatkan selvittelyä laajakaistani kohtalosta:-)

        Kannattaa myös muistaa, että joku tekninen häiriö on voinut lähettää postin suoraan bittitaivaaseen tai vastaanottajan postilaatikko on jostain syystä luokitellut postin roskaksi. Olen kuullut että esim. Hotmailista lähetetyille viesteille saattaa joskus käydä näin.


      • cnyyvannzn
        abina kirjoitti:

        Kiitos vihjeistä, täytynee yrittää soitella yön hämärissä Elisan asiakaspalveluun, koska sähköpostiin ei edellenkään ole tullut vastausta...Asiahan ei nyt siinä mielessä ole kriittinen, että nyt mulla on käytössä Soneran laajakaista ja tein siis vaihdon Elisaan...Tämä Soneran kaistahan katkeaa vasta kun Elisa alkaa pelittää, jos siis alkaa...Toki Sonerallakin on ollut vikansa, mutta vähän ikävä maku kyllä jää tästä Elisan toiminnasta...Mutta minkäs teet, jatkan selvittelyä laajakaistani kohtalosta:-)

        elisalle kun soittaa niin siihen kannattaa varautua hyvin. pari bisseä ja leipää pöydälle ennen kuin soittaa. sitten luurista kaiutin päälle niin saa kuunnella sitä viihdyttävää jonotusmusiikkia samalla kun katselee telkkaria.

        itse tilasin elisalta laajakaistan ja kesäkuun lopussa se kytkettiin ihan sopimuksen mukaisessa ajassa. paska puoli asiassa oli kyllä se, että sauli ja pauli kytki sen väärään asuntoon..
        no, korjaus tapahtui vajaassa viikossa ja sain hyvitykseksi ilmaisen kuukauden.


      • abina
        cnyyvannzn kirjoitti:

        elisalle kun soittaa niin siihen kannattaa varautua hyvin. pari bisseä ja leipää pöydälle ennen kuin soittaa. sitten luurista kaiutin päälle niin saa kuunnella sitä viihdyttävää jonotusmusiikkia samalla kun katselee telkkaria.

        itse tilasin elisalta laajakaistan ja kesäkuun lopussa se kytkettiin ihan sopimuksen mukaisessa ajassa. paska puoli asiassa oli kyllä se, että sauli ja pauli kytki sen väärään asuntoon..
        no, korjaus tapahtui vajaassa viikossa ja sain hyvitykseksi ilmaisen kuukauden.

        Hohhoijaa, sain viimeinkin vastauksen 5.tammikuuta lähettämääni ensimmäiseen sähköpostiin...Sinänsä hyvä juttu, mutta huono uutinen onkin siinä, ettei koko laajakaista tilaus ollut mennyt perille myyjän virheen vuoksi...Että silleen...No, mikäpäs siinä...Eikun uutta tilausta tekemään...


      • Irtisanoin Elisan
        abina kirjoitti:

        Hohhoijaa, sain viimeinkin vastauksen 5.tammikuuta lähettämääni ensimmäiseen sähköpostiin...Sinänsä hyvä juttu, mutta huono uutinen onkin siinä, ettei koko laajakaista tilaus ollut mennyt perille myyjän virheen vuoksi...Että silleen...No, mikäpäs siinä...Eikun uutta tilausta tekemään...

        No löysipäs Elisa taas syyllisen!

        Varmaan Elisan asiakaspalvelukin on tukosssa jonkun myyjän takia, joka on Singaporessa....?

        Minua Elisa uhkaa aiheettomalla laskulla, mutta ei tietenkään vastaa puheluun, eikä sähköpostiin...!

        No tulen sitten kuulluksi, kunhan ulosottomies on kimpussani..!


      • Elisa jolla sama logiikka k...
        Irtisanoin Elisan kirjoitti:

        No löysipäs Elisa taas syyllisen!

        Varmaan Elisan asiakaspalvelukin on tukosssa jonkun myyjän takia, joka on Singaporessa....?

        Minua Elisa uhkaa aiheettomalla laskulla, mutta ei tietenkään vastaa puheluun, eikä sähköpostiin...!

        No tulen sitten kuulluksi, kunhan ulosottomies on kimpussani..!

        Jos olette joskus katsonut speden ohjelmia jossa oli osio naisen logiigga niin juuri se kuvastaa Elisan tietotaitoa.Tilasin muorilleni laajakaistan elisan kaapelin alueella ja elisa tarkisti joo toimii ja saa auki päivässä.Modeemi oli jopa ilmainen:=)No kului viikko ja soitin miksi ei ole auki ja sanottiin kyllä on.No tapeltiin aikansa ja se sanoi jotta kaapeli on kyllä kytketty ja taloyhtiön asia.No soitin talkkarin paikalle ja se tiesi jottä tämä kyseinen kerrostalo ei ollut liittynyt kaapeliverkkoon ollenkaan koska osakkaat oli aikoinaan päättäneet niin.No sitten soitto elisalle ja kas nyt huomattiin jotta oikeassa olen ja saimme vaihdettua kaapeli modeemin adsl modeemiin.Kestää kyllä ennen kuin aukeaa kun jonoja asennuksissa.No eilen tuli 2 kk lasku muorille netin käytöstä joka ei vieläkään auki .Käynti taas elisalla ja lasku kumottiin.saa nähdä koska aukeaa ja koska tulee lappu ulosottofirmalta jotta lasku maksamatta:=)kerron kun tiedän.Hyvä Elisa ja Riihimäki.


      • Asdf
        Elisa jolla sama logiikka k... kirjoitti:

        Jos olette joskus katsonut speden ohjelmia jossa oli osio naisen logiigga niin juuri se kuvastaa Elisan tietotaitoa.Tilasin muorilleni laajakaistan elisan kaapelin alueella ja elisa tarkisti joo toimii ja saa auki päivässä.Modeemi oli jopa ilmainen:=)No kului viikko ja soitin miksi ei ole auki ja sanottiin kyllä on.No tapeltiin aikansa ja se sanoi jotta kaapeli on kyllä kytketty ja taloyhtiön asia.No soitin talkkarin paikalle ja se tiesi jottä tämä kyseinen kerrostalo ei ollut liittynyt kaapeliverkkoon ollenkaan koska osakkaat oli aikoinaan päättäneet niin.No sitten soitto elisalle ja kas nyt huomattiin jotta oikeassa olen ja saimme vaihdettua kaapeli modeemin adsl modeemiin.Kestää kyllä ennen kuin aukeaa kun jonoja asennuksissa.No eilen tuli 2 kk lasku muorille netin käytöstä joka ei vieläkään auki .Käynti taas elisalla ja lasku kumottiin.saa nähdä koska aukeaa ja koska tulee lappu ulosottofirmalta jotta lasku maksamatta:=)kerron kun tiedän.Hyvä Elisa ja Riihimäki.

        En tiedä voiko vielä muutamastakaan tapauksesta vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta vaikuttais kyllä siltä että Elisalla oikea elämä ja laskutus eivät kohtaa. Siis jos sattuu jotain poikkeavaa niin laskutus ei saa siitä tietoa vaan jatkaa laskutusta vaikka maailman tappiin! Omaa kokemusta tästä ei tosin ole, mutta kertomasi juttu ei ollut ensimmäinen samantyyppinen.

        HERÄTYS ELISA! Luette näitä (salaa, heh) kuitenkin. :)


      • Irtisanoin ...
        Elisa jolla sama logiikka k... kirjoitti:

        Jos olette joskus katsonut speden ohjelmia jossa oli osio naisen logiigga niin juuri se kuvastaa Elisan tietotaitoa.Tilasin muorilleni laajakaistan elisan kaapelin alueella ja elisa tarkisti joo toimii ja saa auki päivässä.Modeemi oli jopa ilmainen:=)No kului viikko ja soitin miksi ei ole auki ja sanottiin kyllä on.No tapeltiin aikansa ja se sanoi jotta kaapeli on kyllä kytketty ja taloyhtiön asia.No soitin talkkarin paikalle ja se tiesi jottä tämä kyseinen kerrostalo ei ollut liittynyt kaapeliverkkoon ollenkaan koska osakkaat oli aikoinaan päättäneet niin.No sitten soitto elisalle ja kas nyt huomattiin jotta oikeassa olen ja saimme vaihdettua kaapeli modeemin adsl modeemiin.Kestää kyllä ennen kuin aukeaa kun jonoja asennuksissa.No eilen tuli 2 kk lasku muorille netin käytöstä joka ei vieläkään auki .Käynti taas elisalla ja lasku kumottiin.saa nähdä koska aukeaa ja koska tulee lappu ulosottofirmalta jotta lasku maksamatta:=)kerron kun tiedän.Hyvä Elisa ja Riihimäki.

        No onhan minulla muitakin kokemuksia Elisan töpeistä, mutta en viitsinyt kaikkea kirjoitta kerralla.

        Liittymää avattaessa Elisa oli sitä mieltä, että tänne ei ole puhelinkaapelia ollenkaan. Sanoin, että se on ja on ollut ainakin 40-vuotta...!
        Elisalla meinasivat, että heillä ei oo sitä tietoa...! Kerroin, että nyt on tieto, kun olen tuonut sen henkilökohtaisesti..!

        2- työpäivää (ja yli 600km) kiistelin asiasta, jolloin Elisan oli pakko myöntää, että verkko oli sittenkin olemassa..!

        Näitä Elisan "harvinaisia" virheitä näkyy sattuvan 3-kertaa jokaista asiakasta kohden...!

        Ne Elisan laskut kannattaa viedä suoraan kuluttajaasiamiehelle. Elisan virhelaskutus on tullut vakiintuneeksi käytännöksi, kun jokainen hoitaa asiansa itsenäisesti, ja omilla kustannuksin! Ehkä minä olen ensimmäinen, joka pistää ulosottomiehen tiukille..!


      • Irtisanoin ...
        Asdf kirjoitti:

        En tiedä voiko vielä muutamastakaan tapauksesta vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta vaikuttais kyllä siltä että Elisalla oikea elämä ja laskutus eivät kohtaa. Siis jos sattuu jotain poikkeavaa niin laskutus ei saa siitä tietoa vaan jatkaa laskutusta vaikka maailman tappiin! Omaa kokemusta tästä ei tosin ole, mutta kertomasi juttu ei ollut ensimmäinen samantyyppinen.

        HERÄTYS ELISA! Luette näitä (salaa, heh) kuitenkin. :)

        Miksi et luottaisi kertomuksiin?

        Lue allaoleva teksti, niin huomaat, kuinka perusteellisesti asia on tutkittu. Mikä olisi se virheiden määrä, joihin voisit luottaa?

        Omalta osaltani olen tehnyt kirjallisen ilmoituksen, joten antamistani tiedoista olen myös vastuussa. Ne eivät ole mitään "huhuja".

        Miksi muuten Elisan asiakaspalvelu on aina tukossa? Soittavatko Elisan "tyytyväiset" asiakkaat sinne, ja kehuvat Elisaa niin paljon!

        Eiköhän tilanne ole juuri päinvaston, eli Elisa on katsonut pärhaimmaksi pistää automaatin puhelinlinjan päähän, kun siihen ei löydy enää ihmistä töihin kuuntelemaan moitteita..!


      • asdf
        Irtisanoin ... kirjoitti:

        Miksi et luottaisi kertomuksiin?

        Lue allaoleva teksti, niin huomaat, kuinka perusteellisesti asia on tutkittu. Mikä olisi se virheiden määrä, joihin voisit luottaa?

        Omalta osaltani olen tehnyt kirjallisen ilmoituksen, joten antamistani tiedoista olen myös vastuussa. Ne eivät ole mitään "huhuja".

        Miksi muuten Elisan asiakaspalvelu on aina tukossa? Soittavatko Elisan "tyytyväiset" asiakkaat sinne, ja kehuvat Elisaa niin paljon!

        Eiköhän tilanne ole juuri päinvaston, eli Elisa on katsonut pärhaimmaksi pistää automaatin puhelinlinjan päähän, kun siihen ei löydy enää ihmistä töihin kuuntelemaan moitteita..!

        En tarkoittanut etten uskoisi Elisan kummallisuuksia mitä täällä on kerrottu, vaan että muutamakaan tapaus ei vielä välttämättä tarkoita että asiat säännönmukaisesti menevät päin persettä. Tietysti, kun jollekin sattuu tällaista, epäonnistumisprosentti hänen kohdallaan on täydet 100!

        Minulla muuten ei ole mitään syytä puolustella kyseistä firmaa, että ihan yksityistaviksena tässä kirjoittelen. :)


      • 1ritva
        abina kirjoitti:

        Kiitos vihjeistä, täytynee yrittää soitella yön hämärissä Elisan asiakaspalveluun, koska sähköpostiin ei edellenkään ole tullut vastausta...Asiahan ei nyt siinä mielessä ole kriittinen, että nyt mulla on käytössä Soneran laajakaista ja tein siis vaihdon Elisaan...Tämä Soneran kaistahan katkeaa vasta kun Elisa alkaa pelittää, jos siis alkaa...Toki Sonerallakin on ollut vikansa, mutta vähän ikävä maku kyllä jää tästä Elisan toiminnasta...Mutta minkäs teet, jatkan selvittelyä laajakaistani kohtalosta:-)

        Elisa lähettää vahvistuksen heti kun Sonera on poistanut kytkennän.
        Vaihdoin palvelua, irtisanoin 11.11.06 ja sovimme, että Sonera lopettaa 11.12.06 ja Elisa jatkaa oitis sitten.

        Sonera sai kytkennän irti vasta tammikuu 07, jolloin Elisa sitten suoritti kytkennän heti.

        Elisa ei pääse kytkemään ennen kuin kaista on vapaa.

        Tosi on


      • Irtisanoin ...
        1ritva kirjoitti:

        Elisa lähettää vahvistuksen heti kun Sonera on poistanut kytkennän.
        Vaihdoin palvelua, irtisanoin 11.11.06 ja sovimme, että Sonera lopettaa 11.12.06 ja Elisa jatkaa oitis sitten.

        Sonera sai kytkennän irti vasta tammikuu 07, jolloin Elisa sitten suoritti kytkennän heti.

        Elisa ei pääse kytkemään ennen kuin kaista on vapaa.

        Tosi on

        Mitenkähän käy, osaako Sonera katkaista myös laskutuksen...?

        Elisa ei ainakaan katkaise laskutusta, vaikka linjan katkaiseekin!

        Nämä operaattorin ovat molemmat melkoisia suhareita. Tappelevat asiakkaista, mutta linjat ei toimi kummallakaan, ja laskutukset ovat sekaisin. Todellista hintakilpailua ei ole, vaan jakoon mennyt sulle-mulle-periaatteella.

        Tarttis tehrä jotakin?


      • tyytyväisten ääni kuuluviin
        Irtisanoin ... kirjoitti:

        No onhan minulla muitakin kokemuksia Elisan töpeistä, mutta en viitsinyt kaikkea kirjoitta kerralla.

        Liittymää avattaessa Elisa oli sitä mieltä, että tänne ei ole puhelinkaapelia ollenkaan. Sanoin, että se on ja on ollut ainakin 40-vuotta...!
        Elisalla meinasivat, että heillä ei oo sitä tietoa...! Kerroin, että nyt on tieto, kun olen tuonut sen henkilökohtaisesti..!

        2- työpäivää (ja yli 600km) kiistelin asiasta, jolloin Elisan oli pakko myöntää, että verkko oli sittenkin olemassa..!

        Näitä Elisan "harvinaisia" virheitä näkyy sattuvan 3-kertaa jokaista asiakasta kohden...!

        Ne Elisan laskut kannattaa viedä suoraan kuluttajaasiamiehelle. Elisan virhelaskutus on tullut vakiintuneeksi käytännöksi, kun jokainen hoitaa asiansa itsenäisesti, ja omilla kustannuksin! Ehkä minä olen ensimmäinen, joka pistää ulosottomiehen tiukille..!

        > Näitä Elisan "harvinaisia" virheitä näkyy sattuvan 3-kertaa jokaista asiakasta kohden...!

        Tuo on nyt kyllä ihan puppua että sattuisi "jokaista asiakasta kohden"! En itse tunne ketään, jolla olisi ollut ongelmia, edes laajakaistan pätkimistä. Työkaverillekin suosittelin Elisaa ja hänkin on ollut täysin tyytyväinen valintaansa (sai modeeminkin kaupan päälle ja oli selvästi edullisin hinta kun teki 12 kk:n sopimuksen).


      • Irtisanoin ...
        tyytyväisten ääni kuuluviin kirjoitti:

        > Näitä Elisan "harvinaisia" virheitä näkyy sattuvan 3-kertaa jokaista asiakasta kohden...!

        Tuo on nyt kyllä ihan puppua että sattuisi "jokaista asiakasta kohden"! En itse tunne ketään, jolla olisi ollut ongelmia, edes laajakaistan pätkimistä. Työkaverillekin suosittelin Elisaa ja hänkin on ollut täysin tyytyväinen valintaansa (sai modeeminkin kaupan päälle ja oli selvästi edullisin hinta kun teki 12 kk:n sopimuksen).

        Turha sinun on vähätellä kokemuksiani.

        olen tehnyt asiasta kirjallisen reklamaation, joten tiedät hyvin, ettää siitä joutuu vastuuseen.

        Teeppäs vastaavasti minun "perättömästä kirjoituksesta" rikosilmoitus, niin tutkitaan, kuka puhu puppua!

        Osaltani näytän asiat toteen!

        Mitäs minua liikuttaa, kenelle suosittelet Elisaa.
        Elisan 512-nopeus maksaa 37€/kk.
        Soneran 1M-maksaa 38€/kk. Nopeus on siten 2-kertainen 1-euron lisähinnalla!

        Kun "et tunne ketään, jolla olisi ollut ongelmia", niin muutuisiko jokin asia, jos tuntisit minut henkilökohtaisesti?

        Ongelmat ovat Elisalla, eikä henkilökohtaisia.

        Koitappas soittaa Elisan asiakaspalveluun, niin huomaat, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat! Siellä on linjat tukossa useita tunteja!

        Teeppäs minulle edullinen tarjous elisalta, niin tarkistan asian uudelleen!


    • kolmekymmentäkaksi

      puhelu teille kesti 47 minutti.emme päässeet yhteisymärsee sääli. en syytä virkailiota jotka kaikki selittää eritavalla asiat. teillä on sekavat säänöt, jotta saadaan asiaskas selitysten sekamelskaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe