Marita T ja Eini..niin ja Mikko Siltala.
Tartu mikkiin
43
3423
Vastaukset
- Taavitsainen
Huh huh. Ei käy ihan täysillä kyllä toi typy.
- hiireen :)
Juu se M käy ylikierroksilla mutta hyvä kun ei oo kuin seipään niellyt, Eini oli fiksumpi, harmi vaan kun ei sen upeaa ääntä kuullut lainkaan. Vaikka hyvä ääni on Maritallakin.
Mikko on söde, lutunen, ihana, namiskukkeli - aijaijai:) - Putte Pig
Taavitsainen syö ilmeiseti jotain onnellisuuspillereitä. Jatkuva virne naamalla ei voi olla henkisesti terveen ihmisen merkki.
Mitä taas itse ohjelmaan tulee, niin onhan harvinaisen huono karaokeshow. Lähiöpubeissakaan ei näe ja koe yhtä teeskenteleviä esityksiä. Aina hauskaa olla pittää, mutta rajansa siinäkin.
Joku aika sitten siinä "esiintyi" Mattilan sisarukset. Ovatko he keikallakin yhtä surkeita? Ainakin tuon esiintymisen perusteella heidän suosionsa on ihmettelyn arvoinen. Aika laimeita typyjä niin äänellisesti kuin esiintyjinäkin. - doremifasoldasido
Putte Pig kirjoitti:
Taavitsainen syö ilmeiseti jotain onnellisuuspillereitä. Jatkuva virne naamalla ei voi olla henkisesti terveen ihmisen merkki.
Mitä taas itse ohjelmaan tulee, niin onhan harvinaisen huono karaokeshow. Lähiöpubeissakaan ei näe ja koe yhtä teeskenteleviä esityksiä. Aina hauskaa olla pittää, mutta rajansa siinäkin.
Joku aika sitten siinä "esiintyi" Mattilan sisarukset. Ovatko he keikallakin yhtä surkeita? Ainakin tuon esiintymisen perusteella heidän suosionsa on ihmettelyn arvoinen. Aika laimeita typyjä niin äänellisesti kuin esiintyjinäkin.Mattilat on samanlaisii keikalla kuin keikalla, sama tyylitön vaatetus, hihitys, moukkamaisuus, sanojen unohtelu ja lauluääni mistään kotoisin.
Niillä sen kummempaa suosiota ole, jossain eteläpohjanmaalla on muutama ihailija.
Eräät tahot (mm.Iskelmäradio) vaan niitä ylistää. - niinpä.
hiireen :) kirjoitti:
Juu se M käy ylikierroksilla mutta hyvä kun ei oo kuin seipään niellyt, Eini oli fiksumpi, harmi vaan kun ei sen upeaa ääntä kuullut lainkaan. Vaikka hyvä ääni on Maritallakin.
Mikko on söde, lutunen, ihana, namiskukkeli - aijaijai:)Marita oli kyllä uskomaton sählääjä. Välillä rupes todella ärsyttämään sen voihotus, mut laulajana tykkään kyllä Maritasta. Ääni on persoonallinen ja kauniin värinen ja onhan se Marita sellainen
välitön... Einistä ei ole koskaan tykännyt mutta tuossa ohjelmassa se kyllä veti pisteet. Plogmanilla on upea ääni joka tosin sen nykyisten biisien jollotuksessa on ruvennut ärsyttämään siinä määrin että suljen radion mieluummin kuin kuuntelen. Siltala on suoraan sanottuna kamala. Ilmeet kuin oravalla, olemus naismainen ja kaikkein surkeimmillaan se on ehkä mikin takana Iskelmässä. Sitä kestää kuitenkin joskus levyllä kuunnella mut ei katsella. - Eini-fani
hiireen :) kirjoitti:
Mikko on söde, lutunen, ihana, namiskukkeli - aijaijai:)Kyllähän se oli Einin ääni, joka siellä ohjelmassa kirkkaana kuului. Siitä ei voi erehtyä näin monien vuosien kuuntelun jälkeen!
Ohjelma tulee tänään myöhään uusintana, sieltä voi, jollei ole videoille ottanut, kuunnella uudelleen, kenen ääni kuului ja milloin.
Maritalla on kans kaunis ääni, mutta eihän se niin korkealle sillä ikävä kyllä pääse. Maritalla karkasi mopo käsistä, Eini oli edukseen: kaikkea hyvää vain juhlavuoteen! Pojat oli ihan ok. - EINI-FANI 2
Eini-fani kirjoitti:
Kyllähän se oli Einin ääni, joka siellä ohjelmassa kirkkaana kuului. Siitä ei voi erehtyä näin monien vuosien kuuntelun jälkeen!
Ohjelma tulee tänään myöhään uusintana, sieltä voi, jollei ole videoille ottanut, kuunnella uudelleen, kenen ääni kuului ja milloin.
Maritalla on kans kaunis ääni, mutta eihän se niin korkealle sillä ikävä kyllä pääse. Maritalla karkasi mopo käsistä, Eini oli edukseen: kaikkea hyvää vain juhlavuoteen! Pojat oli ihan ok.NIIN YHDYNPÄ EDELLISEEN EINI-FANIIN JA SANONPA VAIN, ETTÄ KYLLÄHÄN SE OLI NIMENOMAAN EININ ÄÄNI MIKÄ SIELLÄ KUULUI !!!
EINI TIESI LÄHESTULKOON KAIKKI BIISIT HETI JA LAULOI NE HETI (JOS VAIN SE TAAVITSAINEN EI SITÄ MIKKIÄ OLISI VIENYT KÄSISTÄ) JA LAULOI VIELÄ TODELLA LOISTAVASTI !!
ON SE EINI MAHTAVA MIMMI ... ;0) - Eini-fani
Eini-fani kirjoitti:
Kyllähän se oli Einin ääni, joka siellä ohjelmassa kirkkaana kuului. Siitä ei voi erehtyä näin monien vuosien kuuntelun jälkeen!
Maritalla on kans kaunis ääni, mutta eihän se niin korkealle sillä ikävä kyllä pääse. Maritalla karkasi mopo käsistä, Eini oli edukseen: kaikkea hyvää vain juhlavuoteen! Pojat oli ihan ok....olen kanssasi samaa mieltä!!!
Eini...mmmm... HYVÄ LAULAJA JA ESIINTYJÄ !!!
Kesä ja yö... - Huh Huh sentään...
Olikohan Taavitsaiselta jäänyt lääkkeet ottamatta vai oliko jopa päissään..
Kertakaikkiaan piti ihan hirveää elämöintiä! Oikein teki pahaa katsoa!
Eini oli oikeasti edukseen ja hoiti hommansa hienosti! Eini oli pukeutunut tyylikkäästi ja lauloi hyvin!
Mutta Taavitsainen pilasi/häiritsi törkeästi Einin suoritusta ja aika rankalla kädellä! Vei tosiaan mikin Einin kädestä, eikä antanut laulaa... Hyi Taavitsainen, häpeä!!! - Puolestasi häpeävä
Miten Taavitsainen kehtasi luulla olevansa ohjelman juontaja? Törkeää käytöstä! Menis opettelemaan käytöstapoja. Hyi häpeä!
- tylsää..
EINI-FANI 2 kirjoitti:
NIIN YHDYNPÄ EDELLISEEN EINI-FANIIN JA SANONPA VAIN, ETTÄ KYLLÄHÄN SE OLI NIMENOMAAN EININ ÄÄNI MIKÄ SIELLÄ KUULUI !!!
EINI TIESI LÄHESTULKOON KAIKKI BIISIT HETI JA LAULOI NE HETI (JOS VAIN SE TAAVITSAINEN EI SITÄ MIKKIÄ OLISI VIENYT KÄSISTÄ) JA LAULOI VIELÄ TODELLA LOISTAVASTI !!
ON SE EINI MAHTAVA MIMMI ... ;0)kuunneltavaa Einin harakointi =) Tosiaan, äänessä KOKO ajan.. olis voinu muillekin antaa tilaa! Kiitos.
- äänessä !!!
tylsää.. kirjoitti:
kuunneltavaa Einin harakointi =) Tosiaan, äänessä KOKO ajan.. olis voinu muillekin antaa tilaa! Kiitos.
Taavitsainen siis oli äänessä koko ajan jonnin joutavilla jutuillaan! Aivan turhaa höseltämistä! Oli todella raivostuttavaa katseltavaa ja kuunneltavaa!!
Eini ja pojat sen sijaan olivat ok ja pysyivät ruodussa!! - Meimi
tylsää.. kirjoitti:
kuunneltavaa Einin harakointi =) Tosiaan, äänessä KOKO ajan.. olis voinu muillekin antaa tilaa! Kiitos.
Idis tossa skabassa on mun mielestä just se, et heti ku tunnistetaan nii sit lauletaan muuten ei tuu pojoja! Ja jos on kaks joukkuetta ja yhdessä joukkuees kaks jäsentä joista toinen pomppii mis sattuu nii kai siinä toisen on sit hoidettava se laulupuoli?!
Eini laulo upeesti, aivan yllätyin kuinka paljo Einissä on ruutii ja karismaa. Mun kuva kyseisest artistist muuttu ihan totaalisest! - paljon nähnyt
Meimi kirjoitti:
Idis tossa skabassa on mun mielestä just se, et heti ku tunnistetaan nii sit lauletaan muuten ei tuu pojoja! Ja jos on kaks joukkuetta ja yhdessä joukkuees kaks jäsentä joista toinen pomppii mis sattuu nii kai siinä toisen on sit hoidettava se laulupuoli?!
Eini laulo upeesti, aivan yllätyin kuinka paljo Einissä on ruutii ja karismaa. Mun kuva kyseisest artistist muuttu ihan totaalisest!No niin ,sehän on jus noin kun kerroit ton ohjelman idea.Ei toi vaikeeta pitäis olla.Kuten jokainen näki ohjelmasta Eini oli ylivertaisen karismaattinen laulaja.
- Ylivoimainen !!
paljon nähnyt kirjoitti:
No niin ,sehän on jus noin kun kerroit ton ohjelman idea.Ei toi vaikeeta pitäis olla.Kuten jokainen näki ohjelmasta Eini oli ylivertaisen karismaattinen laulaja.
Juu, pisteitähän tuossa ohjelmassa kerätään ja laulamalla ne pisteet tulee, joten Eini oli ihan oikeilla jäljillä! Taavitsainen vain keimaili ja hössötti!
Hyvä Eini! Hän oli ehdottomasti parasta tuossa ohjelmassa! Ihan loisto suoritus! Jep! - R u l e s
Puolestasi häpeävä kirjoitti:
Miten Taavitsainen kehtasi luulla olevansa ohjelman juontaja? Törkeää käytöstä! Menis opettelemaan käytöstapoja. Hyi häpeä!
Taavitsainen kusi koko homman!
EINI PELASTI KOKO SHOWN JA OHJELMAN!
Pojat olivat vain täytepelaajia!
T: Sivusta seurannut - liikaa liikaa
Ylivoimainen !! kirjoitti:
Juu, pisteitähän tuossa ohjelmassa kerätään ja laulamalla ne pisteet tulee, joten Eini oli ihan oikeilla jäljillä! Taavitsainen vain keimaili ja hössötti!
Hyvä Eini! Hän oli ehdottomasti parasta tuossa ohjelmassa! Ihan loisto suoritus! Jep!Joku täällä ilmiselvästi harrastaa Eini-spämmiä. Huomaa viestien kirjoitustavasta et sama hlö kyseessä. Liika on aina liikaa tuossa kehumisessakin. Eini on ok, mutta ei mitenkää ylivertainen. Laulutaito keskinkertaista.
- hih hih
liikaa liikaa kirjoitti:
Joku täällä ilmiselvästi harrastaa Eini-spämmiä. Huomaa viestien kirjoitustavasta et sama hlö kyseessä. Liika on aina liikaa tuossa kehumisessakin. Eini on ok, mutta ei mitenkää ylivertainen. Laulutaito keskinkertaista.
itseesi ottaa vain päähän, kun Einiä on kehuttu niin paljon... hihihihihiiii
- kjehkjeh
hih hih kirjoitti:
juu se on tuo aamuvirkku kirjoittaja joka ei tykkää kuin.......
:) - hih vaan
hih hih kirjoitti:
Miks harmittais? :O Sanoinhan että Eini on ok! Mut tää on jo niin läpinäkyvää että naurattaa.
- semmosia
Eini oli edustavin. Siltalaa ja Blogmanía ei jaksa kuunnella eikä varsinkaa katsoa, sen verta imeliä äijiä. Vielä kun samassa joukkueessa olisi ollut tää finlandersin 'oikeesti'laulaja niin siinä olisi ollut suomen paras siirappitrio.
- paljon nähnyt
Kyllä täytyy sanoa ,että Eini oli paras .Lauloi hyvin ja upean näköinen,monipuolinen laulaja ja tuossa porukassa laajin ääniskaala,pysty vetään tosi korkeelta kun muut jo tippuivat kelkasta,lisäksi tiesi kaikki biisi.Marita sähelsi yli odotusten ..miksi?Pojat olivat melko taviksia.Einin PMMP..esitys oli rautainen,osasi heittäytyä biisiin ja revittää.Onnea Einille 30v-juhlavuodesta.
- kylläkään
paljon nähnyt kirjoitti:
Kyllä täytyy sanoa ,että Eini oli paras .Lauloi hyvin ja upean näköinen,monipuolinen laulaja ja tuossa porukassa laajin ääniskaala,pysty vetään tosi korkeelta kun muut jo tippuivat kelkasta,lisäksi tiesi kaikki biisi.Marita sähelsi yli odotusten ..miksi?Pojat olivat melko taviksia.Einin PMMP..esitys oli rautainen,osasi heittäytyä biisiin ja revittää.Onnea Einille 30v-juhlavuodesta.
yksikään noista artisteista hurmannut esiintymistaidollaan! Ehkempä tätä Einiä on ylistelty liikaa! Ei säväyttänyt!
- EINI-FANI 2
kylläkään kirjoitti:
yksikään noista artisteista hurmannut esiintymistaidollaan! Ehkempä tätä Einiä on ylistelty liikaa! Ei säväyttänyt!
PARAS KAIKISTA OLI EINI!
JEP !!
HYVÄ EINI !!! - paras !
EINI-FANI 2 kirjoitti:
PARAS KAIKISTA OLI EINI!
JEP !!
HYVÄ EINI !!!Mun mielestä myös, Eini oli edukseen tuossa ohjelmassa.
Marita sähelsi koko ajan ihan liikaa ja pojat olivat tosi vaisuja.
Eini lauloi hyvin ja tiesi lauluja. Hyvä ääni ja ei pitänyt turhanaikaista höpötystä ja säläämistä.
Tahtoisinpa päästä joskus katsomaan Einiä ihan livenä keikalle.. Olisi varmasti hieno esiintyminen.
Eini vaikuttaa tosi sympaattiselta artistilta, ei mikään turha nainen. .Eikä vaikuta yhtään koppavalta eikä ylimieliseltä, muihin artisteihin verrattuna! Kuten mattilat sun muut.. nimeltä mainitsemattomat..
Eini esiintyi edukseen, totta tosiaan! Hieno nainen!!
T. Puzzy-Kat - pysynyt
paras ! kirjoitti:
Mun mielestä myös, Eini oli edukseen tuossa ohjelmassa.
Marita sähelsi koko ajan ihan liikaa ja pojat olivat tosi vaisuja.
Eini lauloi hyvin ja tiesi lauluja. Hyvä ääni ja ei pitänyt turhanaikaista höpötystä ja säläämistä.
Tahtoisinpa päästä joskus katsomaan Einiä ihan livenä keikalle.. Olisi varmasti hieno esiintyminen.
Eini vaikuttaa tosi sympaattiselta artistilta, ei mikään turha nainen. .Eikä vaikuta yhtään koppavalta eikä ylimieliseltä, muihin artisteihin verrattuna! Kuten mattilat sun muut.. nimeltä mainitsemattomat..
Eini esiintyi edukseen, totta tosiaan! Hieno nainen!!
T. Puzzy-KatJa Eini on ihan samannäköinen kuin 30 vuotta sitten, ei ole yhtään vanhentunut.
- kaunis nainen
pysynyt kirjoitti:
Ja Eini on ihan samannäköinen kuin 30 vuotta sitten, ei ole yhtään vanhentunut.
Eini on tosi kaunis!
Ikä on vain tuonut Einille mielestäni lisää kauneutta ja on se vain niiiiin ihana !!!
Ja tosi hyvä laulamaan.. Eini siis on kuin viini, paranee vain vanhetessaan !! Tosi !!! - kun tarpeeksi
kaunis nainen kirjoitti:
Eini on tosi kaunis!
Ikä on vain tuonut Einille mielestäni lisää kauneutta ja on se vain niiiiin ihana !!!
Ja tosi hyvä laulamaan.. Eini siis on kuin viini, paranee vain vanhetessaan !! Tosi !!!tehdään niin eihän vanheneminen näy! Muuten olen ollut Einin keikalla livenä. Ei säväyttänyt yhtään enempää kuin Tartu mikkiin ohjelmassakaan. Oiskohan turhaan kehuttu mimmi!
- *nauraa*
kun tarpeeksi kirjoitti:
tehdään niin eihän vanheneminen näy! Muuten olen ollut Einin keikalla livenä. Ei säväyttänyt yhtään enempää kuin Tartu mikkiin ohjelmassakaan. Oiskohan turhaan kehuttu mimmi!
Ei suomalaisen artistin palkalla tehdä nuorennusleikkauksia!
Toista se on tuolla Amerikassa. - luulet
*nauraa* kirjoitti:
Ei suomalaisen artistin palkalla tehdä nuorennusleikkauksia!
Toista se on tuolla Amerikassa.Kyllä siellä monet tavallisetkin ihmiset käy, saati sitten kun on olevinaan iskelmätähti. Rahaa riittää jos sen katsoo tärkeäksi. Näkeehän sen nyt naamasta että niitä on paranneltu.
- asiaan.
luulet kirjoitti:
Kyllä siellä monet tavallisetkin ihmiset käy, saati sitten kun on olevinaan iskelmätähti. Rahaa riittää jos sen katsoo tärkeäksi. Näkeehän sen nyt naamasta että niitä on paranneltu.
Kyllä naamavärkki (ja koko kroppa) säilyy hyvänä kun on kunnon elintavat, ei ryyppää kuin sieni, hoitaa ihoaan, ulkoilee jne.
Tarkoitatko että Eini on OLEVINAAN iskelmätähti? Sehän on ollut jo 30 vuotta! Välillä oli poissa lavoilta kun perusti perheen.
Moni parikymppinen taas kuvittelee olevansa joku stara kun on pari vuotta lauleskellut.. - että on käynyt
luulet kirjoitti:
Kyllä siellä monet tavallisetkin ihmiset käy, saati sitten kun on olevinaan iskelmätähti. Rahaa riittää jos sen katsoo tärkeäksi. Näkeehän sen nyt naamasta että niitä on paranneltu.
kauneusleikkauksissa. ihan puppua tuollainen! kyllä lapsiperheessä on varmaan parempiakin sijoituskohteita kuin tuollaiset leikkaukset.
eini on säilynyt vain mahdottoman hyvin. terveet elämäntavat täytyy olla. aikanaan lehdissä oli tosi paljon juttua siitä kun eini urheili, sillä on sporttitausta. - ken tahtoo...
että on käynyt kirjoitti:
kauneusleikkauksissa. ihan puppua tuollainen! kyllä lapsiperheessä on varmaan parempiakin sijoituskohteita kuin tuollaiset leikkaukset.
eini on säilynyt vain mahdottoman hyvin. terveet elämäntavat täytyy olla. aikanaan lehdissä oli tosi paljon juttua siitä kun eini urheili, sillä on sporttitausta.ihan vapaasti vaikka joulupukkiin.
Joo aika siirappisilta ukoilta nuo Mikko Siltala ja Charles Plogman vaikuttivat. Erityisesti se M.Siltala ärsytti. Joku täällä kirjoittikin osuvasti hänen oravamaisista ilmeistään. Se pitää paikkansa ja oli mainio vertaus :D
Kummankaan lauluäänikään ei minussa mitään viboja herättänyt.
Paras oli ehdottomasti Eini. Hän oli erottui edukseen. Esiintyi fiksusti ja ääni on ihan hieno. Ja näyttävän näköinen nainenhan hän on. Einissä on tyyliä!
Toisin, kuin Marita Taavitsaisen pallinaamassa, joka kekkuloi koko ohjelman ajan siellä irvokas tekohymy naamallaan. Näkeehän sen siitä hymystäänkin ,ettei sen muijan päätä ainakaan liika järki pakota hyvä osoitus siitä oli mm. se kun repi laulupariltaan Einiltä mikrofoniakin pois kädestä siinä yhdessä kohtaa, kesken Einin laulun.- sieltä vihdoin
Justiinaxin arvostelutkin. Tyylillween uskollisena hän arvostelee esiintyjän ulkonäköä ensimmäiseksi! Hyi miten rumaa tuollainen on! Jokainen on itsensä näköinen sillä näkö on hänellä kuin luoja on suonut! Itse asiassa ei kenelläkään noista esiintyjistä ollut sellaista lauluääntä johon olisin mieltynyt. Einikään ei säväytä yhtään edes livenä keikoillaan, joihin olen sattunut joskus osumaan!
- Rva Kevät
sieltä vihdoin kirjoitti:
Justiinaxin arvostelutkin. Tyylillween uskollisena hän arvostelee esiintyjän ulkonäköä ensimmäiseksi! Hyi miten rumaa tuollainen on! Jokainen on itsensä näköinen sillä näkö on hänellä kuin luoja on suonut! Itse asiassa ei kenelläkään noista esiintyjistä ollut sellaista lauluääntä johon olisin mieltynyt. Einikään ei säväytä yhtään edes livenä keikoillaan, joihin olen sattunut joskus osumaan!
Kylläpä oli ala-arvoista käytöstä Taavitsaiselta ohjelmassa, vieläkin puistatuttaa tämän ikäneidon häslääminen. Eini vaikuttaa ihan fiksulta ja tasapainoiselta artistilta, sekä oli pukeutunutkin tyylikkäästi.
- Einistä ja muista
No olihan Eini paras tuosta nelikosta!
Esiintyi ja lauloi parhaiten!
Taavitsaista ei kestänyt katsoa! Ihmeellistä poukkoilua ympäriinsä!
Pojat olivat molemmat melko vaisuja, mutta ihan ok!
Mutta, tämähän nyt oli vain minun mielipiteeni...
Anu
- järjestyksessä
Mikko Siltala, Marita Taavitsainen, Charles Plogman ja Eini.
- Noi Esiintyjät !!!
PARAS OLI EINI !
...ja muista ei voi edes mainita samassa lauseessa Einin kanssa...
Sorry vaan, mutta niin se kyllä oli!!!
Täytyy sanoa, että Eini esiintyi edukseen ohjelmassa! Hän oli tosi tyylikkäästi pukeutunut! Hänellä on upea ääni ja hän on todella kaunis! Pitäiskin mennä varmaan keikalle seuraavaksi kun tulee Turkuun...
Marita Taavitsainen mua ihmetyttää...eihän Maritalle ole kuin se yksi hitti eli Andre!
Noi miehet ei ollut mun makuun, täytyy sanoa suoraan!- yleensä
kun verrataan solisteja kajotaan ULKONÄKÖÖN`?
Ei kai kukaan ulkonäöllään laula.
- Da Capo
Miten voi lähes nelikymppinen, kauan julkisuudessa ollut ihminen käyttäytyä noin typerästi tv-ohjelmassa...Keikalla olin n.7 vuotta sitten, näköjään pahenee vaan iän myötä. Muut esiintyivät ihan OK.
- Hups
Eini osaa kyllä pukeutua seksikkäästi, tosi upeat sääret ja hyvä vartalo.......minihame sopii tosi hyvin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499