GRAND CHEROKEE -96->

MAKE

ILMAN GC:TÄ KUUME EI TUNNU LASKEVAN. VINKKEJÄ MIHIN KANNATTAA KIINNITTÄÄ HUOMIOTA KOEAJOSSA JA ULKOISESSA TARKISTUKSESSA? KOKEMUKSIA VAUNUN VEDOSTA TALVIKELILLÄ (TELIVAUNU/6m)? KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA!

4

2171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4,0/5,2

      JOKOTAI / KUMPI PAREE?

      • Jeep GC

        Itse laitoin 4.0:n. Suorassa kutosessa tehot ja vääntö riittää siinäkin (130kW/300Nm). V-8:ssa olisi tietysi hohtoa, mutta itse en ole enää siinä iässä, että pitäisin sitä tärkeenä.

        Koajossa kannattaa kuunnella mahdolliset äänet jakolaatikosta ja etu-takaperästä. Samoin voisi vilkaista mahdolliset öljyvuodot kardaaneilta. Niiden nivelet myös, jos pääsee auton alle, tai auton saa ylös. Koneen ja automaatin öljytasot ja öljyn värit. Noissahan on rasvanipat ohjauksen nivelissä, joten jos niitä on pari kertaa vuodessa kunnolla rasvattu, ne ovat lähes ikuisia. Tietysti ilmastointi pitää testata vaikka jossain parkkihallissa näin talvella. Vetokykyä on 3360 kg jarrullisella vaunulla ja automaatilla kun kerran mennään kaikki eteneminen helppoa.

        Haluttu vetoautohan Jeeppi on. Talvi ei tee vaikeuksia liikkumiselle, päinvastoin on hyvä menemään lumessakin. Jos olet tekniikan miehiä, niin nettikirjakaupoissa on parilla kympillä englanninkielisiä alan kirjoja, esim. Haynes Repair Manual, jonka itse tilasin Visalla täältä: http://www.amazon.com/Haynes-Repair-Manual-Cherokee-1993-2004/dp/1563923947

        Jos aivan umpimetsään olet menossa, kannattaa selvittää lukkojen mallit. Noissa on usein keskilukkona viskoosilukko (NP249, NV249) ja takana kitkalukko, edessä ei välttämättä mitään. Tällaisella menee normaalipaikat ok, mutta jos ollaan siellä missä pari rengasta on yhtäaikaa ilmassa tarvitaan muuta eli NP242 täysin lukittava jakolaatikko ja lukot (paljon erilaisia malleja) sekä eteen että taakse, näitähän kyllä saa usasta jos haluaa rakennella.


      • mmm
        Jeep GC kirjoitti:

        Itse laitoin 4.0:n. Suorassa kutosessa tehot ja vääntö riittää siinäkin (130kW/300Nm). V-8:ssa olisi tietysi hohtoa, mutta itse en ole enää siinä iässä, että pitäisin sitä tärkeenä.

        Koajossa kannattaa kuunnella mahdolliset äänet jakolaatikosta ja etu-takaperästä. Samoin voisi vilkaista mahdolliset öljyvuodot kardaaneilta. Niiden nivelet myös, jos pääsee auton alle, tai auton saa ylös. Koneen ja automaatin öljytasot ja öljyn värit. Noissahan on rasvanipat ohjauksen nivelissä, joten jos niitä on pari kertaa vuodessa kunnolla rasvattu, ne ovat lähes ikuisia. Tietysti ilmastointi pitää testata vaikka jossain parkkihallissa näin talvella. Vetokykyä on 3360 kg jarrullisella vaunulla ja automaatilla kun kerran mennään kaikki eteneminen helppoa.

        Haluttu vetoautohan Jeeppi on. Talvi ei tee vaikeuksia liikkumiselle, päinvastoin on hyvä menemään lumessakin. Jos olet tekniikan miehiä, niin nettikirjakaupoissa on parilla kympillä englanninkielisiä alan kirjoja, esim. Haynes Repair Manual, jonka itse tilasin Visalla täältä: http://www.amazon.com/Haynes-Repair-Manual-Cherokee-1993-2004/dp/1563923947

        Jos aivan umpimetsään olet menossa, kannattaa selvittää lukkojen mallit. Noissa on usein keskilukkona viskoosilukko (NP249, NV249) ja takana kitkalukko, edessä ei välttämättä mitään. Tällaisella menee normaalipaikat ok, mutta jos ollaan siellä missä pari rengasta on yhtäaikaa ilmassa tarvitaan muuta eli NP242 täysin lukittava jakolaatikko ja lukot (paljon erilaisia malleja) sekä eteen että taakse, näitähän kyllä saa usasta jos haluaa rakennella.

        Nyt kun on tietäjä paikalla, niin vaikka kulutus ei ole se ratkaiseva tekijä tällaista hankittaessa niin kiinnostaa kuitenkin että millaisia lukemia kuluttaa kaupunki/matka-ajossa ?


      • Jeep GC
        mmm kirjoitti:

        Nyt kun on tietäjä paikalla, niin vaikka kulutus ei ole se ratkaiseva tekijä tällaista hankittaessa niin kiinnostaa kuitenkin että millaisia lukemia kuluttaa kaupunki/matka-ajossa ?

        ..tuolta "kulutusta?" threadista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

      kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      154
      3830
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

      Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      99
      3659
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

      eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3203
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

      Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      18
      2531
    5. Miksi eristäydyt?

      Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      182
      2224
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

      Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      27
      1417
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

      :) 😛😆😱
      Ikävä
      96
      1252
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

      Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1091
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

      Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1088
    10. Jos elämäsi ihminen

      on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      69
      1038
    Aihe