ILMAN GC:TÄ KUUME EI TUNNU LASKEVAN. VINKKEJÄ MIHIN KANNATTAA KIINNITTÄÄ HUOMIOTA KOEAJOSSA JA ULKOISESSA TARKISTUKSESSA? KOKEMUKSIA VAUNUN VEDOSTA TALVIKELILLÄ (TELIVAUNU/6m)? KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA!
GRAND CHEROKEE -96->
4
2194
Vastaukset
- 4,0/5,2
JOKOTAI / KUMPI PAREE?
- Jeep GC
Itse laitoin 4.0:n. Suorassa kutosessa tehot ja vääntö riittää siinäkin (130kW/300Nm). V-8:ssa olisi tietysi hohtoa, mutta itse en ole enää siinä iässä, että pitäisin sitä tärkeenä.
Koajossa kannattaa kuunnella mahdolliset äänet jakolaatikosta ja etu-takaperästä. Samoin voisi vilkaista mahdolliset öljyvuodot kardaaneilta. Niiden nivelet myös, jos pääsee auton alle, tai auton saa ylös. Koneen ja automaatin öljytasot ja öljyn värit. Noissahan on rasvanipat ohjauksen nivelissä, joten jos niitä on pari kertaa vuodessa kunnolla rasvattu, ne ovat lähes ikuisia. Tietysti ilmastointi pitää testata vaikka jossain parkkihallissa näin talvella. Vetokykyä on 3360 kg jarrullisella vaunulla ja automaatilla kun kerran mennään kaikki eteneminen helppoa.
Haluttu vetoautohan Jeeppi on. Talvi ei tee vaikeuksia liikkumiselle, päinvastoin on hyvä menemään lumessakin. Jos olet tekniikan miehiä, niin nettikirjakaupoissa on parilla kympillä englanninkielisiä alan kirjoja, esim. Haynes Repair Manual, jonka itse tilasin Visalla täältä: http://www.amazon.com/Haynes-Repair-Manual-Cherokee-1993-2004/dp/1563923947
Jos aivan umpimetsään olet menossa, kannattaa selvittää lukkojen mallit. Noissa on usein keskilukkona viskoosilukko (NP249, NV249) ja takana kitkalukko, edessä ei välttämättä mitään. Tällaisella menee normaalipaikat ok, mutta jos ollaan siellä missä pari rengasta on yhtäaikaa ilmassa tarvitaan muuta eli NP242 täysin lukittava jakolaatikko ja lukot (paljon erilaisia malleja) sekä eteen että taakse, näitähän kyllä saa usasta jos haluaa rakennella. - mmm
Jeep GC kirjoitti:
Itse laitoin 4.0:n. Suorassa kutosessa tehot ja vääntö riittää siinäkin (130kW/300Nm). V-8:ssa olisi tietysi hohtoa, mutta itse en ole enää siinä iässä, että pitäisin sitä tärkeenä.
Koajossa kannattaa kuunnella mahdolliset äänet jakolaatikosta ja etu-takaperästä. Samoin voisi vilkaista mahdolliset öljyvuodot kardaaneilta. Niiden nivelet myös, jos pääsee auton alle, tai auton saa ylös. Koneen ja automaatin öljytasot ja öljyn värit. Noissahan on rasvanipat ohjauksen nivelissä, joten jos niitä on pari kertaa vuodessa kunnolla rasvattu, ne ovat lähes ikuisia. Tietysti ilmastointi pitää testata vaikka jossain parkkihallissa näin talvella. Vetokykyä on 3360 kg jarrullisella vaunulla ja automaatilla kun kerran mennään kaikki eteneminen helppoa.
Haluttu vetoautohan Jeeppi on. Talvi ei tee vaikeuksia liikkumiselle, päinvastoin on hyvä menemään lumessakin. Jos olet tekniikan miehiä, niin nettikirjakaupoissa on parilla kympillä englanninkielisiä alan kirjoja, esim. Haynes Repair Manual, jonka itse tilasin Visalla täältä: http://www.amazon.com/Haynes-Repair-Manual-Cherokee-1993-2004/dp/1563923947
Jos aivan umpimetsään olet menossa, kannattaa selvittää lukkojen mallit. Noissa on usein keskilukkona viskoosilukko (NP249, NV249) ja takana kitkalukko, edessä ei välttämättä mitään. Tällaisella menee normaalipaikat ok, mutta jos ollaan siellä missä pari rengasta on yhtäaikaa ilmassa tarvitaan muuta eli NP242 täysin lukittava jakolaatikko ja lukot (paljon erilaisia malleja) sekä eteen että taakse, näitähän kyllä saa usasta jos haluaa rakennella.Nyt kun on tietäjä paikalla, niin vaikka kulutus ei ole se ratkaiseva tekijä tällaista hankittaessa niin kiinnostaa kuitenkin että millaisia lukemia kuluttaa kaupunki/matka-ajossa ?
- Jeep GC
mmm kirjoitti:
Nyt kun on tietäjä paikalla, niin vaikka kulutus ei ole se ratkaiseva tekijä tällaista hankittaessa niin kiinnostaa kuitenkin että millaisia lukemia kuluttaa kaupunki/matka-ajossa ?
..tuolta "kulutusta?" threadista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27810219K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2335906Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735394PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *925010Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193305Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe62676- 2142572
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172414- 282234
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3812181