Pitkä seurustelusuhde + suutelun määrä

piu-

Olen seurustellut mieheni kanssa pari vuotta ja suhteemme voi hyvin. Minua on vaan alkanut mietityttää, että kuinka usein muut pariskunnat harrastavat antaumuksellista suutelemista? Siis että vaikka vaan suudellaan sylikkäin sen enempiä kutematta tai niin, että pusutuokio päätyy seksiin?

Meillä on nimittäin niin, että pussaamme pieniä pusuja päivittäin ja useaan kertaan, ja seksin yhteydessä tietenkin, mutta harvemmin suutelemme itse suutelemisen vuoksi! Seksi sujuu hyvin, usein jopa loistavasti, vaan nyt olen ruvennut kaipaamaan myös suutelemista.

Toinen asia, joka minua vaivaa, on mieheni tekniikka. Hän tykkää imeä ja näykkiä huuliani kyllä, mikä on todella mukavaa puuhaa, mutta kieltä hän ei tunnu 'raaskivan' käyttää juuri ollenkaan. Itse olen suudellut muutaman miehen kanssa ennen häntä ja minulla on myös päinvastaisia kokemuksia kielenkäytöstä (suunympärys märkänä, yyh), mutta kokemuksia rikastaa myös eräs, joka oli todella taitava! Hän ei tunkenut koko kieltään suuhuni eikä nuollut koko naamaani, vaan käytti kieltään mielikuvituksellisesti ja se tuntui hyvältä. Nykyiseni ei avaa suutaan mielestäni tarpeeksi, jotta saisin ujutettua kieleni hänen suuhunsa ja näytettyä, millaisesta minä pidän.
Tietenkin voi olla, ettei mieheni pidä kielisuudelmista. Hän on myös minua kokemattomampi suutelun saralla, joten en tiedä kumpi onkaan syynä.
Miten voisin varovaisesti ilmaista hänelle aikeistani muuttaa suutelutapojamme? Minä todella kaipaan kielisuudelmia. Olemme koko seurustelumme ajan pussailleet saman kaavan mukaan.

11

2819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pusuja

      Ihan kuin olisin omaa kirjoitustani lukenut! Minusta suuteleminen on ihanaa ja haluaisin minäkin joskus vain suudella suutelemisen ilosta, ilman että se johtaa yhdyntään. Ehkä mies olettaa itsestäänselvästi, että suuteleminen johtaa seksiin. Mieheni osaa suudella ja kiihotun siitä, mutta kieltä hänkään ei käytä. Kielisuudelma on se, joka saa minut kiihottumaan alta sadasosasekunnin. Kun minä yritän työntää varovasti kieltä mieheni suuhun, hän alkaa venkoilla ja on sanonutkin, ettei tykkää kielisuudelmista.

      Olen sitä mieltä, että jos suutelisimme ilman oletuksia seksistä, seksielämämme sujuisi paremmin. Suuteleminen on ihanan intiimiä puuhaa ja saa hormonit hyrräämään, tavallaan pitää virettä yllä. Olemme puhuneet asiasta, mutta se ei tunnu auttavan...

      • puolisoja

        vaikka miten hyvin menee niin aina pitää jostain valittaa....


      • piu-
        puolisoja kirjoitti:

        vaikka miten hyvin menee niin aina pitää jostain valittaa....

        Toki, toki, hyvin menee, mutten tätä nyt niin valittamiseksi sanoisi, sillä parisuhde tarvitsee uusia tuulia pysyäkseen tuoreena ja molemmat vireinä.


      • kiihottaa
        piu- kirjoitti:

        Toki, toki, hyvin menee, mutten tätä nyt niin valittamiseksi sanoisi, sillä parisuhde tarvitsee uusia tuulia pysyäkseen tuoreena ja molemmat vireinä.

        minulla alkaa aina seistä kun suutelen ja sen jälkeen haluan nimenomaan seksiä. Ja kivaa on myös antaa pitkiä kielisuudelmiä pillulle, saa mielihyvän tunteet esille.


      • 2. mies
        kiihottaa kirjoitti:

        minulla alkaa aina seistä kun suutelen ja sen jälkeen haluan nimenomaan seksiä. Ja kivaa on myös antaa pitkiä kielisuudelmiä pillulle, saa mielihyvän tunteet esille.

        Asian ytimeen! Eli ei oo mikään miesten salaliitto tai "vika", vaan ihan normaali ja yksinkertainen syy seuraus suhde.

        Me miehet vaan kiihotumme helpolla, joskus jopa ihan itsekseen - ei sille mitään voi :p


    • ddasssssddd

      Hmm mietitääs... miten olis PUHUMINEN?

    • Nimetön

      onko kielari viesti jostain syvemmästä jutusta?

    • Pusuttelijaneiti

      jotka eivät pysty suutelemaan kielareita. Heillä saattaa olla kielen alla oleva jänne liian lyhyt tai tiukka, rakennevika. Tiukkaa jännettä voi leikata, liian lyhyttäkin kai jotenkin korjata, kaikki vaan eivät halua leikkaukseen. Eräs sukulaismies kävi leikkauksessa, lähinnä ehkä puheen sujumisen vuoksi, mutta taustalla saattoi olla myös tuo "kielarihomma". Tulipa vain mieleen...tarkista kumppanisi kieli ja jänne. ;)

      • piu-

        ...vaikka onhan tämä todennäköisesti aika kaukaa haettua, mutta murullani on ollut lapsena vaikeuksia r- ja s-äänteiden kanssa, voisiko syy piillä siinä?

        Ymmärrän toki, että miehet kiihottuvat helposti ja kiihkeät suudelmat stimuloivat herkästi, mutta kun kunnon kielipusuja ei tahdo irrota edes esileikin aikana.


      • yx mies
        piu- kirjoitti:

        ...vaikka onhan tämä todennäköisesti aika kaukaa haettua, mutta murullani on ollut lapsena vaikeuksia r- ja s-äänteiden kanssa, voisiko syy piillä siinä?

        Ymmärrän toki, että miehet kiihottuvat helposti ja kiihkeät suudelmat stimuloivat herkästi, mutta kun kunnon kielipusuja ei tahdo irrota edes esileikin aikana.

        Toisilla ei mies anna kielareita, mä taas en muuta haluaisi tehdäkään! Ei käy yksiin nuo jutut :-(


    • JEpsis1

      Seurusteltu ollaan pian 2 vuotta, ja ihanan romanttisia pitkiä suuteluhetkiä on vieläkin. Ihan vain suutelun vuoksi. Yleensä mies aloittaa nämä, mikä tuntuu ihan hyvältä.

      Olen ollut edellisessä suhteessani kuitenkin siinä tilanteessa, kun mies suuteli kunnolla vain sillon kun halusi seksiä. Se tuntui ikävältä, ja jälkeenpäin ajateltuna, siitä olisi pitänyt puhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe