Juho Eerola, jatka isäsi perintöä

Asko Kervinen

Vaaleissa äänestämiseen liittyy monenlaisia perusteita. Ideologia ja kaikenlaiset tunne-, järki- ja vaistoperäiset fiiliksetkin saattavat muokata äänestyskäyttäytymistä, joten lopulta se oikean henkilön valinta voi todellisuudessa muodostua mielikuvien perusteella.

Mielestäni kaksi pääperiaatetta menevät kuitenkin yli kaikesta, jonka mukaan minä äänestän. Ne ovat oikeudenmukaisuus ja lahjomattomuus, josta seuraava kaupunginvaltuutetun toimintaesimerkkini kertoo.

Kaupunginvaltuutetun nimi on Seppo Eerola, joka on vuosia nähnyt mm. minun työsyrjinnässä ja ajojahdissa oleellisen eikä ole horjunut kannassaan painostuksenkaan edessä.

Kotkan koulutuslautakunnassa Eerolaa yritettiin saamaan yhteneväisen päätöksen taakse minua vastaan, mutta Seppo ei muuttanut kantaansa vaan pysyi kirjallisten eriäviensä mielipiteiden takana. Tämän jälkeen Eerola yritettiin saada lautakunnassa jääviksi, kun puolusti minua perättömiltä lausunnoilta ja syrjinnältä. Mutta Seppo ei kantaansa muuttanut eikä häntä lopulta saatu esteelliseksikään.

Lahjomattomuus. Se on kunniasana, jonka kirjoitan nyt tässä perinnöksi Sepon pojalle Juho Eerolalle, vaikken häntä henkilökohtaisesti tunnekaan: Juho, jos pystyt puoliksikaan samaan järkähtämättömään oikeudentuntoon ja lahjomattomuuteen kuin isäsi, olet varmuudella hyvä vaihtoehto eduskuntaan.

20

2031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitus

sheriffien toimesta bittiavaruuteen?!

• Mieitee

Tämä ei ole mikään Kervisen oma satujen kertomis mesta! Perusta blogi ja itke siel sydämmen kyllyydestäsi.. alkaa menee hermo toho sun jauhantaa tääl.

• Peruspellen

Vaaliveturiksi....loistavaa,kerrassaan loistavaa :)

• ymmärtää

lukemaasi tekstiä vai mitäsmitä tää nyt oli??

• Pesu jyrää

nyt eikä noi sun heitot paljo auta sua itteäs eikä muitakaa ehdokkaita!!!

• agentti 000

taas vauhdissa, peittelen, salaan, valehtelen kaupungin asioista ja mustamaalaan muita ehdokkaita.

Siitä se lähtee...

• nyt mättää
        ymmärtää kirjoitti:

lukemaasi tekstiä vai mitäsmitä tää nyt oli??

eikös perusapinat kestä pilkkaa....

• nyt mättää kirjoitti:

eikös perusapinat kestä pilkkaa....

se osaa toisen sana (perusapinat)on edistystä pian se osaa puhua.
        Kai se kestät pilkkaa?

• ken leikkiin
        wonterghem kirjoitti:

Kai se kestät pilkkaa?

ryhtyy se leikin kestäköön;)

• melkein osaan
        wonterghem kirjoitti:

Kai se kestät pilkkaa?

jo suomea ;)

• Van Wonterghem Freddy

Mikro on mykkä joten hän pyysi minua välittämään kiitoksia kannatuksesta.
      Meille oli muuten tänään perussuomalaisten kymen vaalipiirin ehdokkaiden kokous, hyvältä näyttää.
      Uskotavat ja asialliset ehdokkaat taustaltaan monipuolisia joten jokainen löytää varmaan mieleisensä.
      Mielipiteemme ovat varsin yhteneväisiä suurissa linjoissa yksityiskohdissa löytyy pienijä vivahde-eroja.
      Joten jos äänestettä kuka tahansa meistä ja oma ehdokas ei päässä läpi, menee äännät ainakin samanmielisellä näin ei ole joka puolueessa.

• Peruspelle

loistaa taas,vai on mikro mykkänä,lukea pystyy kyllä viestit mutta ei voi itse vastata niihin,ei saatana kyl työ ootte mahottomia poikia.....:)))

• Perusjuomalainen
        Peruspelle kirjoitti:

loistaa taas,vai on mikro mykkänä,lukea pystyy kyllä viestit mutta ei voi itse vastata niihin,ei saatana kyl työ ootte mahottomia poikia.....:)))

Helkkarin hyvä pointti :D

• Juho Eerola
        Peruspelle kirjoitti:

Mikro tosiaan ei kotona toimi vieläkään, mutta puhelin toimii. Tuli viikonloppuna useita puheluita, joissa kerrottiin että Asko Kervinen ottaa kantaa puolestani täällä Suomi24-palstalla. Pyysin sitten Freddyä välittämään kiitokset Askolle.
        Toivotan sinulle tsemppiä vaikeassa tilanteessasi. Lupaan olla lahjomaton sekä politiikassa että myös elämässä yleensä. Kunnioitan isäni perintöä.
        Tämän viestin kirjoitin työkoneelta ja työajalla. Viestiketjun lukemiseen ja vastaamiseen meni aikaa vajaat 15 minuuttia. Eli sinä joka kyttäät tekemisiäni, voit tämänkin tiedon taas työnantajalleni (Kotkan kaupunki) sähköpostitse välittää.

• haatiolle

Olikohan isi aina perillä mistä häntä yritettiin jääviyttää. Eppäilen että kyseessä oli vain kiusanteko muille. Uskon, että kervistä ei tässä ajateltu.
      Vaaliveturina Juholle hyvä - vaalien jälkeen resiina

• Ihanko

itse kirjoitit vai jonkun asialla? Älä viitsi vaivata itseäsi enempää olemattomilla tiedoillasi ja kerro sama myös kaverillesi!

• isipappa teki

Lopeta jo se s----tanan mainostus, vaalit on maaliskuussa! Hommaa vaikka koulukadulle ikoni "who cares" mutta lopeta jo!!!!!!!!!!!!!!!!! Kotkalainen ja kyllästynyt -sinun takiasi- Juhoon

• äänestäjä

Hyvä perintö Juholle ja asiallinen kirjoitus, josta voisivat muutkin ottaa oppia!

• Tuhlaajapoika/Kymi

Mutta perinnön antaja ei olekkaan pelle, toisin kuin sen saaja.
        Useionhan käy niin että jälkipolvet tuhlaa isiensä perinnön.
        Pahoin pelkäänettä tässä käy samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      8989
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2689
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2481
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      56
      2469
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1865
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1743
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1285
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1197
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1146
    Aihe