Matala verenpaine

Odottava ikä 27

Minulla on ollut matala verenpaine aina n. 120-52
Nyt ollessani toista kertaa raskaana veenpaineeni on ollut 93-65(noin)Siihen vielä lisäten huimausta joka on melkein päivittäin
Kiittäen etukäteen.

4

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eve 38

Lopetin tupakin polton n. vuosi sitten ja verenpaineeni laski siihen 100/70 asteelle ja pulssi n.60.

Ajoittain on sellaisia aikoja, kun huimaa niin vietävästi, mutta siihen auttaa kun syö säännöllisesti ja liikkuu. Niin ja lähtee varovasti aina liikkeelle, jotta ei kaadu.

Lisää suolan syöntiä. Esim. karkea merisuola on ihan hyvä, kun voi ottaa murusen sillon tällön suuhunsa.

Matalaan verenpaineeseen ei ole mitään lääkettä eli noilla konsteilla on pärjättävä.

• Kiitoksia hyvästä neuvosta. Yritän noudattaa sitä parhaani mukaan
        Terveisin NENA

• niinuli

minulla oli tässä alkuviikosta hyvin hyvin matala verenpaine..pahimmillaan jotain 20/44..pyörtysin kun olin lähdössä kouluun..ja olen vasta kohta 17-vuotias..olin tiputuksessa 4h ja sain läääkityksen matalaan vrenpaineeseen..nyt tutkitaan mistä johtui että ne laskivat niin ales...

• matala päivä

Minä olen tänään koko päivän ollut "matalissa paineissa". Tänään mulla oli sellainen kontrollipäivä ja arvot olivat:
      - klo 7:55 112/57
      - klo 9:00 93/44
      - klo 11:15 114/57
      - klo 20:40 96/48

Vähän oli huimausta tuossa aamu-yhdeksän maissa, muttei oikeastaan muuten. Niin ja hyvin jaksoin reippaat kaksi kävelylenkkiäkin heittää näin upeana pakkaspäivänä.

Ja niinkuin huomaat, mulla tuo alapainekin on reippaasti matalammalla kuin sulla.

Mitään poppakonsteja en paineiden nostamiseen käytä, ainoastaan varon nopeita ylösnousuja, jolloin tuo huimaus helpoimmin yllättää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      112
      4707
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      175
      4438
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      103
      1853
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1691
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1453
    6. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      367
      1162
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1159
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      61
      1030
    9. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      72
      1029
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      968
    Aihe