Minulla on ollut matala verenpaine aina n. 120-52
Nyt ollessani toista kertaa raskaana veenpaineeni on ollut 93-65(noin)Siihen vielä lisäten huimausta joka on melkein päivittäin
Kiittäen etukäteen.
Matala verenpaine
4
1193
Vastaukset
- Eve 38
Lopetin tupakin polton n. vuosi sitten ja verenpaineeni laski siihen 100/70 asteelle ja pulssi n.60.
Ajoittain on sellaisia aikoja, kun huimaa niin vietävästi, mutta siihen auttaa kun syö säännöllisesti ja liikkuu. Niin ja lähtee varovasti aina liikkeelle, jotta ei kaadu.
Lisää suolan syöntiä. Esim. karkea merisuola on ihan hyvä, kun voi ottaa murusen sillon tällön suuhunsa.
Matalaan verenpaineeseen ei ole mitään lääkettä eli noilla konsteilla on pärjättävä. - niinuli
minulla oli tässä alkuviikosta hyvin hyvin matala verenpaine..pahimmillaan jotain 20/44..pyörtysin kun olin lähdössä kouluun..ja olen vasta kohta 17-vuotias..olin tiputuksessa 4h ja sain läääkityksen matalaan vrenpaineeseen..nyt tutkitaan mistä johtui että ne laskivat niin ales...
- matala päivä
Minä olen tänään koko päivän ollut "matalissa paineissa". Tänään mulla oli sellainen kontrollipäivä ja arvot olivat:
- klo 7:55 112/57
- klo 9:00 93/44
- klo 11:15 114/57
- klo 20:40 96/48
Vähän oli huimausta tuossa aamu-yhdeksän maissa, muttei oikeastaan muuten. Niin ja hyvin jaksoin reippaat kaksi kävelylenkkiäkin heittää näin upeana pakkaspäivänä.
Ja niinkuin huomaat, mulla tuo alapainekin on reippaasti matalammalla kuin sulla.
Mitään poppakonsteja en paineiden nostamiseen käytä, ainoastaan varon nopeita ylösnousuja, jolloin tuo huimaus helpoimmin yllättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418