Minulla on ollut matala verenpaine aina n. 120-52
Nyt ollessani toista kertaa raskaana veenpaineeni on ollut 93-65(noin)Siihen vielä lisäten huimausta joka on melkein päivittäin
Kiittäen etukäteen.
Matala verenpaine
4
1242
Vastaukset
- Eve 38
Lopetin tupakin polton n. vuosi sitten ja verenpaineeni laski siihen 100/70 asteelle ja pulssi n.60.
Ajoittain on sellaisia aikoja, kun huimaa niin vietävästi, mutta siihen auttaa kun syö säännöllisesti ja liikkuu. Niin ja lähtee varovasti aina liikkeelle, jotta ei kaadu.
Lisää suolan syöntiä. Esim. karkea merisuola on ihan hyvä, kun voi ottaa murusen sillon tällön suuhunsa.
Matalaan verenpaineeseen ei ole mitään lääkettä eli noilla konsteilla on pärjättävä. - niinuli
minulla oli tässä alkuviikosta hyvin hyvin matala verenpaine..pahimmillaan jotain 20/44..pyörtysin kun olin lähdössä kouluun..ja olen vasta kohta 17-vuotias..olin tiputuksessa 4h ja sain läääkityksen matalaan vrenpaineeseen..nyt tutkitaan mistä johtui että ne laskivat niin ales...
- matala päivä
Minä olen tänään koko päivän ollut "matalissa paineissa". Tänään mulla oli sellainen kontrollipäivä ja arvot olivat:
- klo 7:55 112/57
- klo 9:00 93/44
- klo 11:15 114/57
- klo 20:40 96/48
Vähän oli huimausta tuossa aamu-yhdeksän maissa, muttei oikeastaan muuten. Niin ja hyvin jaksoin reippaat kaksi kävelylenkkiäkin heittää näin upeana pakkaspäivänä.
Ja niinkuin huomaat, mulla tuo alapainekin on reippaasti matalammalla kuin sulla.
Mitään poppakonsteja en paineiden nostamiseen käytä, ainoastaan varon nopeita ylösnousuja, jolloin tuo huimaus helpoimmin yllättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka393570- 113458
- 1523359
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61558- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531096Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910