Leijonat mustiksia?

suurpiirteittäin

onko näin? Itse olen heinäkuun lopun leijona ja huomaan itsessäni hirvittävää omistushalua niin ystävyys -kuin seurustelusuhteissakin. Aika ajoin se käy hermoille, mutta luonteenpiirteenä sen verran vahva ettei sitä oikeen voi karsiakaan...
Muutkin jellonat mustasukkaisia?

14

3064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on.

      Vaikka en itse ole leijona, niin tunnen monia ja joo, on ne mustasukkaisia.

    • voevoe..

      Tunnen erään varsin ihanan leijonamiehen.. Olemme tunteneet vasta puoli vuotta ja tällä hetkellä olemme ihan vain ystäviä, tosin hymyilemme toisillemme jatkuvasti. Välillä kun juttelen muiden miesten kanssa, hän tarkkailee meitä ja yrittää saada huomioni hänestä pois. Sitten myöhemmin hän sanoo minulle jotenkin tähän tapaan, että "Se taitaa tykätä susta.." Kai se on jonkinlaista mustasukkaisuutta..

      • aspasiah

        aivan kohtuuttomuuteen asti!
        Puhelimeni ja koneeni on tsekattu moneen otteeseen ja vieläpä aivan avoimesti. En vieläkään tajua, kuinka kaikki tapahtui..mustasukkainen leijona(mies) voi muuttua varsinaiseksi pedoksi..


      • -----
        aspasiah kirjoitti:

        aivan kohtuuttomuuteen asti!
        Puhelimeni ja koneeni on tsekattu moneen otteeseen ja vieläpä aivan avoimesti. En vieläkään tajua, kuinka kaikki tapahtui..mustasukkainen leijona(mies) voi muuttua varsinaiseksi pedoksi..

        no jaaah itselläni on välillä kyllä noita kiusallisia tunteita kans, ja yritän olla kattomatta tai ajattelematta niitä, kyllä sit myöhemmin tulee kysyttyy hölmöjä asioita.(olen leijona) Ja en tiiä sitten onko se sitten ihan tosta horoskoopista vai mistä, mutta kyllä mä sitten yritän vaan olla sillein. Että mitään ei olis tapahtunu, mut en kyllä ole noin pitkälle ole menny että rupeen tyttöystäväni kännykkää/tietokonetta tutkimaan.


    • kertoo

      Ovat todella mustasukkasia ja omistushalusia.Kokemusta on kahdewsta leijona miehestä.Niiltä pitää ottaa luulot pois.Jos vähänkää antavat merkkiä mustasukkaisuudesta.Jos ei onnistu lähe kulukeen!!

    • kauristytteli

      Mieheni on leijona ja kyllä hän mustasukkainenkin on,vaikka koittaa esittää ihan muuta!
      Tosin hänen mustasukkaisuutensa on onneksi ihan kohtuullista,eikä häiritse elämäämme.

    • Nimetön

      Olen huomannut samaa vikaa itsessänikin. Mutta uskotteko tosissanne fiksut ihmiset horoskooppeihin? Tänä aikana, kun tiede on kehittynyt ja nuorten pitäisi olla yhä valveutuneempia?

    • leijona124

      olen myös leijona ja äärettömän mustasukkainen poikaystävästäni.. =) minkäs sille voi, ei sitä pahemmin muuteta pientä tosiasiaa..

      • LeijonaN_

        Kyllä leijonat ON TODELLA mustasukkaisia.. Itsekin olen leijona, ja olen mustasukkainen ja myös ex-mieheni oli leijona ja hänkin yltiöpäisen mustasukkainen. Välillä ihan sairaalloista.


    • jello77

      Siis pakko myöntää joo. Oon ite elokuun alun leijona ja mustasukkanen ku mikä. Se fiilis kun iskee ni oon ihan tosi kauhee, oon aina ollut. Oonki miettiny, et mistä tää johtuu, mutta joteski kiva tietää että muitakin "jellonia" kärsii samasta... =) Eteenpäi mennään... Toivottavast joku päivä pystyis olee normaalist, varsinki ku mies on niin ihana ja takuuvarmasti ei petä...Silti vaan aina epäilen jos vaan sattuu kattookin toista päin. Stupid me. No, toivo elää.. =)

    • leijonaaras

      Minä ainakin olen suht mustasukkainen :) Ja omistushaluinen. En haluaisi että paras ystävä kaveeraa kauheasti muiden kanssa, tai että oma mies edes juttelee muiden tuttujen naisten kanssa :P
      En toki mikään sairaalloisen mustasukkainen ole! En epäile mistään miestäni, en lue sähköposteja tai tekstiviestejä. Enkä estele ystäviäni tapaamasta ketään.
      Voi olla, että mustasukkaisuuteni johtuu osittain myös siitä, että minua on niin paljon petetty ja vedätetty elämässä ja paljon tullut p*skaa niskaan.
      Välillä tosiaan paukkuu, kun alan napista turhasta, mutta kyllähän pieni riitely välillä piristää ilmaa ;)

      • kaikille...

        Nyt voin tuudittautua ajatukseen, että kyllä me jellonat sitten melkeen kaikki ollaan tällaisia vähän hankalia välillä.:D
        Kiitos vastanneille!


    • lejjjjona

      todellakin on!ainakin minä.myös heinäkuun lopulla syntynyt.yritän kyllä hillitä sitä,koska siihen ei juurikaan ole syytä poikaystäväni kohdalla..mutta siltikään sille en voi mitään että hermo menee jos muut tytöt juttelee poitsuni kanssa:D!

      • lejjjjona

        ja myös poikakaveri on TODELLA mustis!oinasmies.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe