Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onnistuuko..

jousi(N)-Oinas(M)

Millainen suhde tulisi olemaa Jousimies(N) ja Oinas(M)välillä? Jostain luin, että harmooninen, mutta olisiko jollain ihan kokemuksia näistä merkeistä miten nämä sopisivat yhteen?

5

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouskaritytskä

      Sanoisin, että melkein perfect kunhan oinas ei ala liikaa kukkoilemaan. Näiden kahden merkin seksuaalinen lataus on sanoinkuvaamaton. Ja muutenkin sopivasti pokkurointia suuntaan ja toiseen. Homma toimii!!!

    • giz

      joo,5,5vuoden kokemus...oon ite jousimies(N) ja saanu kiltisti alentua oinaan pätiessä ja päättäessä...älkää koskaan päästäkö sitä siihen pisteeseen vaan uskaltakaa pysyä omana ittenänne muuten keräätte vaan hirveen vihan sisällenne...oinaat käyttää loppuun asti hyväkseen jos niille vaan antaa mahollisuuden...kait se muuten voi toimia,jos vain alku on hyvä =)

      • -jousi-

        Oinas tulee kiltisti perässä, kun on sopivasti hankala ja temperamenttinen. Miestä voi viedä kuin pässiä narussa.


    • oinasmies

      Yhteensopivuus horoskooppien mukaan jousimiesnainen ja oinasmies pitäisi olla parhaita yhdistelmiä...itselläni kokemusta kahdesta eri suhteen yrityksestä oinasmiehen kanssa ja toimii hyvin jos arvostaa kaveruutta toveruutta...mihinkään intohimoiseen systeemiin tuskin mahdollisuuksia...siis vähän niin kuin "sisko ja sen veli..."

    • minulla myös

      oinas mies ja oltu 3 vuotta kimpassa. mies on osaa olla välillä tosi itsepäinen ja kiukutteleva,ylä- ja alamäkeä mennään. Mutta sopiva minulle, koska menoa riittää. Niin ja hän on myös ulkomaalainen,mikä ilmeisesti on yleistä jouskareilla? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe