Mitenkä vaihdetaan legacyn. vm.2004.
peilissä oleva polttimo,sekun taitaa olla sökö,eikä koko oikee puoli vilkuta ollenkaan,vilkkurele kyllä pitää naksutus ääntä vilkun vivusta kytkettäessä,mutta ykskään polttimo ei näytä elonmerkkiä.
Oon mä ennen vilkun polttimot osannu vaihtaa,mut tää on mun ensimmäinen peilivilkullinen subaru
polttimon vaihto
6
2520
Vastaukset
- onnistuu
otat vanhan rikkinäisen polttimon pois ja laitat uuden tilalle,tai vaihdat subbarun tilalle oikean auton esim.bmv....
- Subvan
P E L L E, muista ottaa tissimaitosi.
- forre
sen bmw;n oston jälkeen sitten aletaan vaihdella vähän kalliimpia elektroniikan osia.
- auta
tämäkään, mut mie aikoinaan pähkäsin samaa/vaikeaksi totesin (Farkku legacy 05) ja vein sit merkkiliikkeeseen - ottivat vaihdosta pelkkien polttimoiden hinnan vaikken ollut autoa sieltä hankkinut.
Tuskin ne oikeanpuolen vilkut ovat sarjaan-
kytketyt, jolloin yhden palaessa muutkin
olisivat pimeinä.
Ainakin Foresterissa peilien vikkut toimivat
ledeillä ja ovat käytännössä ikuisia. Jos näin
on sinunkin autossasi, niin veikkaan, että
yksi johto on poikki tai yksinkertaisesti
sulake on palanut. Jos jännite tulee joko
etu- tai takavilkulle, niin katkos on
kytkimen ja maan välissä. Subarussa kytkimet
ovat miinuspuolella.
Ymmärsinköhän oikein, että tarkoitit kaikkia
oikeanpuolen villluja, etkä vain peilissä
olevia ledejä. Jotta asia olisi mahdollisimman
epäselvä, niin tarkista vielä, ettei peilin
vilkun sisällä ole kovin paljoa vettä.
Ensimmäinen asia, jonka varmistat, on se, että
ne ovat ledejä. Jos näin on, niin merkkihuollon
hommia se on. Ei niitä ledejä oikein löydy
muualta.- oikea vilkku
Kiitoksia neuvoista,ledi-polttimoita ne on ja vienkin ton auton kohta huoltoon niin saavat sitten siellä korjata homman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771242
- 1131210
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804