kertoilkaapa mitä odotatte uudelta levyltä.
ja uudelta sinkulta, jonka pitäis ilmestyä tässä kuussa!
keith caputo (toivottavasti meni oikein:D)
laulaa "what have you done" kipaleessa ja innolla odottelen tässä sen ilmestymistä.....
elikkä odottatteko TSF kaltaista vai jotain uutta ja raikasta \,,/
toivon että uuudella levylla olis enemmän kitaroita, mutta kaikkea ei voi välttämättä saada.
toivottavasti robertkin pääsee laulamaan tällä levyllä....;P
mutta sen enempiä.... teidän mielipiteitä!
The Heart Of Everything
8
1193
Vastaukset 8
- suurinfani
Kyllä meillä tuolla WT:n virallisella foorumilla on paljon ollut juttua niistä tiedoista, jotka bändi on meille antanut. Materiaali on synkenpää kuin TSF, yhdessä on kuulemma aivan "killer" kertosäe, yksi kipale ilahduttaa varmasti vanhoja faneja, pariin kappaleeseen Sharon oikein eläytyy ja laulaa tunteella, hän myös laulaa latinaksi!! No nyt mä vaan tulin entistä levottomammaksi kun itse näitä tässä selittelin!!:D
- RUTH*
Niin koskas tuo levy sitten tulee myyntiin?
- ...
RUTH* kirjoitti:
Niin koskas tuo levy sitten tulee myyntiin?
julkaisupäivä on 14.3;)
- RUTH*
... kirjoitti:
julkaisupäivä on 14.3;)
kiitän!!!!!
- Amazonista tänään
... kirjoitti:
julkaisupäivä on 14.3;)
tulemaan..jippii!!..mahdollisesti
jo tiistaina soitettavissa,olen niin onnelinen.. - =D!
Amazonista tänään kirjoitti:
tulemaan..jippii!!..mahdollisesti
jo tiistaina soitettavissa,olen niin onnelinen..Hieno homma! Niin olen minäkin heti kun saan albumin käsiini! Itse olen tilannut ennakkoon freerecord shopista, saas nähdä koska lähettävät..
- Tombreros
Aivan mahtava albumi kyseessä!! Jokainen biisi on hyvä, mutta yksi nousi mulla jostain syystä ylitse muiden: Forgiven - niminen biisi.... Jotenkin se pianosäestys siinä oli se tekijä.... :D
- Our Solemn Hour
Mun mielestä levy oli todella hyvä, mutta What Have You Done-kappaleeseen oli lisätty liikaa "ekstraa" levylle. Harmi.
*****-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421670- 1541134
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi349992Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980- 69768
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi8623Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591