Olemme lähdössä ko. paikkaan maaliskuussa. Kertokaa tuoreita (tai miksipä ei vanhempiakin) kokemuksia tästä paikasta. Kaikki tieto kiinostaa.
- Millainen tämä hotelli on, meillä on varattuna 2 hengen bungalow (onko parempi kuin hotellin muut huoneet, entäs äänieristys....;)
- Mitä retkiä kannattaa käydä, niiden hinnat.
- Auton tai mp:n vuokraus? Kannattaako vuokrata, hinnat?
- Mitä ei kannata tehdä (huonoja retkiä, ruokia tms.)
- Milloin sadekausi alkaa, joko kastutaan pahasti maaliskuun alkupuoliskolla. Miten yleisiä sateet tähän aikaan ovat, sataako yleensä kauan (viime reissulla Thaimaassa sateet kestivät n.30 - 45 minuuttia, onkohan Brasiliassakin näin?)
PS: Olen lukenut jo paljon aiempia kirjoituksia, joten uudet kirjoitukset ovat tervetulleita. Tai jos olet joskus kirjoittanut tälle palstalle tai jonnekin muualle matkakertomuksen, niin pistä alle linkki....
Kertokaa hyviä linkkejä kohteesta, nähtävyyksistä yms. (kuvalinkkejä myös)
Porto de Galinhas, Hotel Portal Atlantico
2
1156
Vastaukset
- porto de galinhaseen helmik...
Itse luen paljon www.plaza.fi -matkalaukku-keskustelu-brasilia,täällä hyvin paljon vinkkejä.Kuvia ja tekstejä googlen kautta hakusanalla esim porto de galinhas.
- koöl
Ja asuttiin Portal Altanticossa. Hotelli oli meidän mielestä ok. Suurin osa hotellin huoneista on bungaloweissa. Päärakennuksen huoneet olivat paljon pienempiä kuin bungalowit. Ääneneristys huonesitojen välillä on hyvä. Me emme aikakaan kuulleet mitään muista huoneistoista. Naapurissa olevan rakennustyömaan meteli tosin kuului meille välillä vähän liiankin hyvin. Mutta vähän siellä oltiin päiväsaikaan.
Retket oli mielestämme kalliita 27-73 e. lapset puoleen hintaan.emme itse osallistuneet retkille. Jeeppisafarin jälkeen oli vatsatautia joillakiin. Ja niin oli ollut aiemmalin viikolla.
Meidän reissun aikana satoi yhtenä ilta. Sen kestosta en tidä koska laitoimme nukkuun ennenkuin se loppui.
Paikka oli oikein ihana löhöloman viettoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694