Hui kauheeta

täytyy katsoa

hirveetä mitä suomessa voi olla,,,
äsken kun aukaisin telkkarin, niin tuli mainos ohjelmasta MOT:ista joka tulee maanantaina siis huomenna. Suomessa vanhuksia asuu jopa navetta-rakennuksissa,,,,HIRVEÄTÄ. Ulkomaille kerätään kyllä rahaa joka lähtöön, mutta miten meidän omat kansalaiset voi.
Olen itse eläkettä odottava,,,,,, mihin tämä kaikki on menossa RAKKAASSA SUOMESSA.
Katsokaa ihmeessä ohjelma huomenna,,,,,onhan meillä taas vaalit tulossa, käyköhän ehdokkaat tervehtimään myös näitä navetan eteisissä olevia ihmisiä??

33

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi nyt

      sitten,itse asun tallissa ja olen vasta kolme kymppinen.

    • mikhaildenisov

      asuvat jo maakellareissa!

      • myrsky-miina

        suuresti kuinka se oli mahdollista...eikö kukaan kiinnittänyt huomiota aiemmin siihen perheeseen?
        Jotenkin tuntuu kummalliselta.


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        suuresti kuinka se oli mahdollista...eikö kukaan kiinnittänyt huomiota aiemmin siihen perheeseen?
        Jotenkin tuntuu kummalliselta.

        paikassa ja lensivät asunnostaan ulos.Heidän paikkansa oli Malmö eikä Gävle!


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        paikassa ja lensivät asunnostaan ulos.Heidän paikkansa oli Malmö eikä Gävle!

        niistähän ruukataan ottaa parempaa huolta kuin esim.meistä suomalaisista...siksi ihmettelin.


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        niistähän ruukataan ottaa parempaa huolta kuin esim.meistä suomalaisista...siksi ihmettelin.

        ku Romanialaiset tulee "heimoveljiään " tapaamaan!


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        ku Romanialaiset tulee "heimoveljiään " tapaamaan!

        mitä? älä vaan sano että on tulossa.


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        mitä? älä vaan sano että on tulossa.

        he ovat Eu jäseniä nyt ja rajat on auki!
        Sosiaaliin kai tulee jonoa ??


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        he ovat Eu jäseniä nyt ja rajat on auki!
        Sosiaaliin kai tulee jonoa ??

        en tiedä mitä sanois..parempi kun en sano mitään.
        Sanon vaan että kun sitten eläisivät maassa maan tavoilla.


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        en tiedä mitä sanois..parempi kun en sano mitään.
        Sanon vaan että kun sitten eläisivät maassa maan tavoilla.

        .mutta usein ottavat tapansa mukaan ja haluavat että me muutetaan heidän tavoille!


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        .mutta usein ottavat tapansa mukaan ja haluavat että me muutetaan heidän tavoille!

        ala hyppimään heidän pillinsä mukaan...sitten muutan vaikka timbuktuun...
        Mulla on Turkkilainen työkaveri ja hän on sen verran fiksu että jos hänen maalainen tulee puhumaan heidän omaa kieltään hänelle niin hän ei puhu..hän sanoo että jos täällä meinaat asua niin opettele ruotsin kieli.


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        ala hyppimään heidän pillinsä mukaan...sitten muutan vaikka timbuktuun...
        Mulla on Turkkilainen työkaveri ja hän on sen verran fiksu että jos hänen maalainen tulee puhumaan heidän omaa kieltään hänelle niin hän ei puhu..hän sanoo että jos täällä meinaat asua niin opettele ruotsin kieli.

        yleistää.Mulla oli 60-70 luvulla monta hyvää ulkomaalaista työkaveria ja nytkään ei oo mitään
        vieraita vastaan kuhan tekevät "rätt för sig"!


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        yleistää.Mulla oli 60-70 luvulla monta hyvää ulkomaalaista työkaveria ja nytkään ei oo mitään
        vieraita vastaan kuhan tekevät "rätt för sig"!

        rasisti ole..mulla on 3 turkkilaista ja yksi Syyrialainen työkaveri...tosi kivoja.
        Mutta joskus ottaa pattiin kun joitakin hyyssätään yllinkyllin ja toiset ei saa mitään.


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        rasisti ole..mulla on 3 turkkilaista ja yksi Syyrialainen työkaveri...tosi kivoja.
        Mutta joskus ottaa pattiin kun joitakin hyyssätään yllinkyllin ja toiset ei saa mitään.

        töissä(vielä pari viikkoa) ja tiedän miten jotkut maahanmuuttajat käyttäytyy saatuaan huoneiston.Saattavat "pommittaa sen parissa viikossa kivikaudelle"!


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        töissä(vielä pari viikkoa) ja tiedän miten jotkut maahanmuuttajat käyttäytyy saatuaan huoneiston.Saattavat "pommittaa sen parissa viikossa kivikaudelle"!

        niin minäkin:))Joten tiedän sen ongelman.


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        niin minäkin:))Joten tiedän sen ongelman.

        missä?Mun työnantajani nimi on Järfällahus...


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        missä?Mun työnantajani nimi on Järfällahus...

        saat kysyä..mun on lyhennettynä TB


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        saat kysyä..mun on lyhennettynä TB

        tiedät mistä puhutaan.Lähetäkkö tänne Tukholmaan sen myrskyn sieltä?


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        tiedät mistä puhutaan.Lähetäkkö tänne Tukholmaan sen myrskyn sieltä?

        myrskyä ole...tuulee vaan kovasti..eihän meiltä ole ku 35 km Tukholmaan.


    • Naamaan

      Ja sosssuun valittaan nin ne hommaa sullekkin rivitalo asunnon meren rannasta.. ja vielä ei tarvitse maksaa mitään

      • asun

        kyllä itse ihan omassa omakotitalossa, mutta ajattelenki asiaa näiden ihmisten puolesta jotka on siinä tilanteesa, että asuu paikassa minne ei sada, eikä just suoraan tuuli puhalla.


      • mikhaildenisov

        monet odottaa ja vaatii ku heillä vain on "lankkia naamassa!"


    • Voihan navetastakin rakentaa varsin viihtyisän "kämpän" jos vaan intoa riittää :)

      • olivat

        nääs jossain päin suomee tehneet entisestä navetasta näyttävän asunnon, oli hurjan hieno


      • kyse
        olivat kirjoitti:

        nääs jossain päin suomee tehneet entisestä navetasta näyttävän asunnon, oli hurjan hieno

        maahanmuuttajista,,,,,vaan SUPI-SUOMALAISISTA ihmisistä, ainakin mitä tässä mainoksessa oli.
        Valkoihoisia,,,,nyyttien ja sekasotkun keskellä istuvia ihmisiä, eikä myöskään mistään korjatusta, remontoidusta asumisesta.
        Mutta.......hei unohtakaa koko juttu, jos se olikin minulta liian ylireagoivaa sympatiaa.
        Tulettehan tekin nuoremmat joskus eläke/toivottavasti ei työttömyyden koskettavaan elämään/jonkun muun traakisen tapahtuman elämään vaikuttavaan kohtelemaan alentuvaisuuteen. Olen itse hyvin toimeen tuleva, mutta sympatiaa riittää toisillekkin.
        Anteeksi että vaivasin teitä.Nauttikaa omasta elämästä niin kauan kuin voitte, niin minäkin teen. Mutta jakaisin mielelläni myös ajatukseni suomessa autettavista ihmisistä.Suomalaisista.


      • mikhaildenisov

        oli normaalia että "vieraat" saivat nukkua
        ladossa tai navetassa!Jos heillä nyt navettaa oli???


    • mikhaildenisov

      sinun paikkas?Oon siellä käyny kerran "opinto-matkalla"!

      • myrsky-miina

        sä arvasit...juu..siellä olen töissä.
        Koska olit opinto matkalla täällä?


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        sä arvasit...juu..siellä olen töissä.
        Koska olit opinto matkalla täällä?

        varmaan 10 v...käytiin teidän päivystys-systeemiä
        kattomassa ja vertailemassa!


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        varmaan 10 v...käytiin teidän päivystys-systeemiä
        kattomassa ja vertailemassa!

        siitä on niin pitkä aika..

        Et sattunut olemaan kerran helsingissä konferenssi reissulla? meitä oli siellä eri asunto yhtiöistä ympäri ruotsia..oisko pari vuotta sitten.


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        siitä on niin pitkä aika..

        Et sattunut olemaan kerran helsingissä konferenssi reissulla? meitä oli siellä eri asunto yhtiöistä ympäri ruotsia..oisko pari vuotta sitten.

        olin johtokunnassa mukana....Pasilaan käytiin erikoisesti tutustumassa!


      • myrsky-miina
        mikhaildenisov kirjoitti:

        olin johtokunnassa mukana....Pasilaan käytiin erikoisesti tutustumassa!

        on ollut joku toinen reissu..
        meinaatko lopettaa työt siellä? jotenkin sain sen käsityksen su jostakin kirjoituksesta.


      • mikhaildenisov
        myrsky-miina kirjoitti:

        siitä on niin pitkä aika..

        Et sattunut olemaan kerran helsingissä konferenssi reissulla? meitä oli siellä eri asunto yhtiöistä ympäri ruotsia..oisko pari vuotta sitten.

        päikkäreille!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe